Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pandora2 schreef:Jolliegirl schreef:Hoe schatten jullie de kansen in richting de Balkan?
Kroatië staat nog altijd op de planning. Niets geboekt verder hoor.
Auto + boot op de aanhanger erachter. Dus geheel eigen vervoer.
Ben wel benieuwd hoe jullie gevoelens zijn qua angst of twijfel?
Ik zou die volledige balkan dit jaar links laten liggen. Er broedt daar één en ander wat wel eens snel zou kunnen escaleren denk ik.
Maar ik ben misschien ook wel een schijterd
Sure_lee schreef:Kunnen we een topic maken wat gaat over het autisme van mvdende en waar zij allemaal tegenaan loopt in haar dagelijks leven en op vakantie?
Dan kan het hier weer on topic.
Pabie schreef:purny schreef:Ok mvdende laatste reactie mbt werken met een beperking en gezellig in de auto zitten.
Je kunt ook gaan kijken voor thuiswerk? Juist in deze periode is het ook raadzaam om eens te kijken naar een vorm van thuiswerken.
Maar ik blijf erbij dat als je een heel stuk kan rijden dat je dan ook kan werken en dat langer dan 20 minuten van je huis af. Op je werk kan je aangepast werk doen en voldoende rust pakken.
Ik heb het idee dat je het allemaal wel lekker vind gaan dat je elke maand je centjes krijgt.
Ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is dat Mvdende niet ansich zit te springen om te werken, tegen alles wat er wordt gezegd komt een weerwoord. Het heeft totaal geen zin om suggesties te doen denk dat het beste is om dit gewoon door het uwv af te laten handelen dan kunnen wij frustratie loos weer door gaan over vakanties.
MarliesV schreef:Purny, welke reis kan je nog niet omboeken? USA van december?
Is dat niet nog te vroeg?
Moonsparkle, zag van de week dat ze verwachten pas midden volgend jaar (dus met een jaar ongeveer) een vaccin te hebben, en dan eerst voor de zorg medewerkers en de 75+ mensen waarschijnlijk.
Vind het lastig, durf niet verder weg, of durven wel, maar voel me er niet relaxed bij en vind dat jammer van mijn vakantie.
Dus Tecklenburg it is dit jaar, 5 dagen, 100km van huis en een appartement ipv op de camping.
lenaa_tje schreef:Pabie schreef:Ik denk dat het ondertussen wel duidelijk is dat Mvdende niet ansich zit te springen om te werken, tegen alles wat er wordt gezegd komt een weerwoord. Het heeft totaal geen zin om suggesties te doen denk dat het beste is om dit gewoon door het uwv af te laten handelen dan kunnen wij frustratie loos weer door gaan over vakanties.
Vreemde conclusie. Het is vrij normaal dat als zij een coach heeft het via deze coach gaat en dat is dus niet aan ons. De conclusie trekken dat ze niet wil werken is ronduit onaardig.
Kan je haar zeurposten niet aan dan zet je haar op je foei lijst.
Pandora2 schreef:Er is natuurlijk een redelijk groot verschil tussen iemand met longproblemen en zonder lijkt me.
Sizzle schreef:Ik ben van de week keihard naar de trein gerend en toen ik daarna een mondkapje om deed was dat geen goed ideeToen heb ik echt even moeten smokkelen tot ik weer op adem was maar toen was ik er al (1 halte).
lenaa_tje schreef:Pandora2 schreef:Er is natuurlijk een redelijk groot verschil tussen iemand met longproblemen en zonder lijkt me.
Maar de poster hierboven weet helemaal niet of de posters die geen mondkapje willen dragen astma of iets hebben.![]()
Vind dat wel heel makkelijk gezegd. En voor de Nederlanders is het tenslotte nog een ‘luxe’ probleem. Op het ov na.
Napie schreef:Niet alles doorgelezen omdat mijn irritatiefactor omhoog schoot: iedereen die klaagt hoe benauwd ze die poedersuiker mondkapjes wel niet vinden en zich er onwel door voelen: het zorgpersoneel loopt 8 a 9 uur per dag met een mondkapjes op en met extra beschermende kleding over een toch al warm uniform te werken. Als je dan even een uurtje een mondkapjE op moet terwijl je voor je plezier ergens bent dan mag je niet klagen.