Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:03

poes schreef:
Klacht indienen!

DMH ik ken het alleen maar als vega en vegan.

Sowieso vegan voor veganistisch. Hier en daar hoor je wel eens veggie voor vegetarisch maar dat gebruik ik zelf echt nooit.
Idem. :j Ik ken vegetarisch/vegetariër echt alleen als vega in het Nederlands, en veganistisch als vegan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-20 19:06

Mijn vriend die gister tegen mij begint te stressen dat de blikjes natvoer bijna op zijn en vervolgens twee halve open blikjes op het aanrecht laat staan :') gaan ze nog sneller op. Slimmerik.

ScarOfWars

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:40

Dat ik, ondanks dat ik echt geen verkeerde dag heb, mij toch niet echt jarig voel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:50

Dat ik al zo overspannen en gestresst loopt. Om even te ontstressen gingen wij vanavond uit eten. Is vriend even dik een uur te laat thuis en is het de moeite niet meer om te vertrekken, want dochter gaat binnen dit en een uur gaan slapen. En natuurlijk heb ik er dus ook weer maar eens mee alleen gezeten terwijl ze echt door een rotperiode gaat momenteel.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 19:53

DMH, ik blijf het zeggen: je moet echt een keer aan jezelf gaan denken want volgens mij ga je vrij hard de verkeerde kant op. Te beginnen met een stevig gesprek met je vriend :=

Ik heb net de hele woonkamer verbouwd om te kijken of een andere indeling misschien leuk zou staan. Stond het niet. Alles weer teruggesleept :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 20:31

Foaly schreef:
DMH, ik blijf het zeggen: je moet echt een keer aan jezelf gaan denken want volgens mij ga je vrij hard de verkeerde kant op. Te beginnen met een stevig gesprek met je vriend :=

Ik heb net de hele woonkamer verbouwd om te kijken of een andere indeling misschien leuk zou staan. Stond het niet. Alles weer teruggesleept :+

Mee eens. :j Je verdient echt beter dan dit, maar de enige die er iets aan kan veranderen, ben jij. Ik wil niet zeggen "hup, beetje assertiviteit," want dat is natuurlijk geen knop die je even indrukt, maar ik denk dat het wel goed is als je stappen zet om te leren wat meer op je strepen te gaan staan, grenzen aan te geven, en soms ook gewoon even egoïstisch te zijn.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 20:50

Voor het eerst in jaren weer eens bij ons vroegere ‘vaste’ Grieks restaurant geweest. We kwamen er vaak totdat ze de boel verbouwden en de ruimte veranderde in een grote klankkast en het kabaal niet te harden was.

En helaas: kom je er weer eens voor het eerst in 1-2 jaar zitten er 20 Amerikanen van het type: “SO I WAS LIKE: OOOOOOH MYYYYYY GAAAAAAAAAAWD!!!!!” Gezellig etentje, binnen het uur weer thuis. Moeten we over een jaar of twee zeker weer eens doen..... :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:10

Mkango schreef:
Foaly schreef:

Mee eens. :j Je verdient echt beter dan dit, maar de enige die er iets aan kan veranderen, ben jij. Ik wil niet zeggen "hup, beetje assertiviteit," want dat is natuurlijk geen knop die je even indrukt, maar ik denk dat het wel goed is als je stappen zet om te leren wat meer op je strepen te gaan staan, grenzen aan te geven, en soms ook gewoon even egoïstisch te zijn.

Hou er wel rekening mee dat dit een frustratie topic is en ik hier dus enkel de frustraties neerzet :D

Ivm mijn vegi/vega, vega/vegan frustratie: Ik sta nu bij de Mc Do en hier wordt vegetarisch omschreven als veggie. Hou op, ik wil duidelijkheid :+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:34

DeMolenhoek schreef:
Ik snap ( ;) )het allemaal niet meer. Ik heb altijd gedacht dat vegetarisch werd afgekort als vegi en veganistisch werd afgekort als vega. Maar nu is vegetarisch vega en veganistisch vegan? Sinds wanneer is dit?

Al sinds ik kan praten, vegi? Wat is dat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:35

Amerikaan die haar katten nagelhoesjes omdoet omdat ze krabben aan de meubels 8)7

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:37

Liever hoesjes dan de halve teen eraf (en ja, dat gebeurt) :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:42

Achja er zijn ook mensen die de nageltjes laten verwijderen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:47

Ah bah waarom deed ik dat googlen, zulke dingen daar wil ik de details helemaal niet van weten. Arme katjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:48

Rebecca schreef:
Amerikaan die haar katten nagelhoesjes omdoet omdat ze krabben aan de meubels 8)7

Waar kun je die kopen hahaha. Onze kat krabt z'n wond steeds open en vind een kap om echt sneu, hij loopt overal tegen aan, kan zich niet wassen, eet slecht drinkt slecht etc.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:49

Wish en ali wel denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:53

nicole_floor schreef:
Wish en ali wel denk ik?

Ohh als we daar bestellen komen ze pas binnen als de wondjes allang genezen zijn en z'n haar terug is. Dacht misschien dat ze ook ergens via Nederland te krijgen zijn idk? Ken die dingen niet hahaha

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:56

black_kelpie schreef:
Zo naar de huisartsenpost, grom ^) Klachten worden niet minder, alleen erger. Gister viel het mee, ik denk ik ga maandag wel naar de huisarts, maar dat ga ik niet redden..

Nu op de SEH en ik moet waarschijnlijk blijven _-:(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:56

Nee ik gelukkig ook niet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 22:06

black_kelpie schreef:
black_kelpie schreef:
Zo naar de huisartsenpost, grom ^) Klachten worden niet minder, alleen erger. Gister viel het mee, ik denk ik ga maandag wel naar de huisarts, maar dat ga ik niet redden..

Nu op de SEH en ik moet waarschijnlijk blijven _-:(

Wat naar! Sterkte!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 22:19

Dank je! Hoe is het nu met jou?

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 22:23

Dat een gebroken hart toch verdorie pijn doet.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 22:47

black_kelpie schreef:
Dank je! Hoe is het nu met jou?

Hier alweer een stukje beter, de spierpijn is gelukkig een eind weggetrokken. Die vond ik het vervelendst want zelfs liggen deed zeer, en als er dan ook een hoestbui overheen kwam... ugh!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 23:25

nicole_floor schreef:
Achja er zijn ook mensen die de nageltjes laten verwijderen.

Dat is altijd inclusief het eerste kootje -O- pure mishandeling.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 23:39

Jessol schreef:
Dat een gebroken hart toch verdorie pijn doet.

:(:) :(:)

Nagel hoesjes voor katten ja? Tsja in de wetenschap dat ze zulke dingen doen lopen er hier 4 rond.
De kater sloopt alles en mijn bank is naar de donder ook al corrigeer ik hem.
(Zodra er een nieuwe bank komt mogen ze er niet mee alleen zijn)
Maar wat wel enorm scheelde is dat ik nagels gewoon knip van hem en zijn zus.
Zijn de 2 ergste van de 4. De andere 2 krabben niks kapot.
Ja mijn tapijtje maar dat mag en dat weten ze.
Voor de rest.. Je hebt katten wat wil je nou :')

Ik erger mij aan mijn hond die Oost-Indisch doof is }>

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 23:53

Dat hoe langer de automonteur met mijn auto bezig was, hoe meer gebreken er aan het licht kwamen -O-