poes schreef:Idem.Klacht indienen!
DMH ik ken het alleen maar als vega en vegan.
Sowieso vegan voor veganistisch. Hier en daar hoor je wel eens veggie voor vegetarisch maar dat gebruik ik zelf echt nooit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Idem.Klacht indienen!
DMH ik ken het alleen maar als vega en vegan.
Sowieso vegan voor veganistisch. Hier en daar hoor je wel eens veggie voor vegetarisch maar dat gebruik ik zelf echt nooit.
Foaly schreef:DMH, ik blijf het zeggen: je moet echt een keer aan jezelf gaan denken want volgens mij ga je vrij hard de verkeerde kant op. Te beginnen met een stevig gesprek met je vriend
Ik heb net de hele woonkamer verbouwd om te kijken of een andere indeling misschien leuk zou staan. Stond het niet. Alles weer teruggesleept
Mkango schreef:Foaly schreef:DMH, ik blijf het zeggen: je moet echt een keer aan jezelf gaan denken want volgens mij ga je vrij hard de verkeerde kant op. Te beginnen met een stevig gesprek met je vriend
Ik heb net de hele woonkamer verbouwd om te kijken of een andere indeling misschien leuk zou staan. Stond het niet. Alles weer teruggesleept
Mee eens.Je verdient echt beter dan dit, maar de enige die er iets aan kan veranderen, ben jij. Ik wil niet zeggen "hup, beetje assertiviteit," want dat is natuurlijk geen knop die je even indrukt, maar ik denk dat het wel goed is als je stappen zet om te leren wat meer op je strepen te gaan staan, grenzen aan te geven, en soms ook gewoon even egoïstisch te zijn.
Jessol schreef:Dat een gebroken hart toch verdorie pijn doet.