Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SweetVanille schreef:Vanmiddag zo'n stom mens gehad... (sorry maar echt..)
Ik heb een eettafel te koop. Staat als set met stoelen op foto omdat dat makkelijker was.
Titel "eettafel" en in adv duidelijk neergezet dat het zonder stoelen was.
Gesprek op mp met een vrouw, ze deed een bod, ik akkoord en gevraagd wanneer ze "de tafel" kwam halen.
Kwam ze vanmiddag. Vraagt ze....."en waar zijn de stoelen?" Dus ik zeg, zoals in de adv staat, gaat het om de tafel. Zegt ze "Oh maar ik kijk alleen plaatjes"
Heeeele diepe zucht....
FlameHorse schreef:Als je een T&T code hebt gekregen, is het pakketje zeker weten verzonden toch? Heb wat besteld via United Wardrobe, qua verzending enz is dat een beetje hetzelfde als Marktplaats. Er staat nu alleen al 5 dagen: ‘Wordt verwacht, nog niet bij Post NL’. Begin nu een beetje te twijfelen..
MizzMontana schreef:FlameHorse schreef:Als je een T&T code hebt gekregen, is het pakketje zeker weten verzonden toch? Heb wat besteld via United Wardrobe, qua verzending enz is dat een beetje hetzelfde als Marktplaats. Er staat nu alleen al 5 dagen: ‘Wordt verwacht, nog niet bij Post NL’. Begin nu een beetje te twijfelen..
Als je een code hebt gekregen kan ook alleen het label besteld zijn in de PostNL app.
Ik koop zelf vaak meteen het verzendlabel zodat ik het pakketje gelijk klaar kan maken om de volgende dag te verzenden.