Luca03 schreef:Is de tinder what's app groep nog actief? Ik zou er graag terug in gegooid worden nu ik terug mee kan tinderen.
Ik ook graag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:Hoezo stroef?
Ik heb donderdag of vrijdag weer een 2e date, erg aardige zeer intelligente man.
Niet gelijk mijn type, maar wil hem wel beter leren kennen.
Elodie schreef:Stom Fem! Vaak voel je het al wel aan inderdaad als de ander het niet meer zo ziet zitten. Waarom wil je even niet verder daten?
Mijn date was bij mij afgelopen maandag. Ik was ultiem brak na ADE maar het was weer erg leuk. Er gebeurt alleen níets spannends, denk dat we beiden een beetje verlegen zijn om een move te maken. Normaal heb ik dat niet zo maar vorige keer maakte ik een move toen ze wegging en dat liep toen uit op een beetje een knullig afscheid zoals meerderen dat wel kennen waarschijnlijk. Daar hebben we achteraf via app om gelachen en toen dacht ik; 'Nou als er de volgende keer niks gebeurt dan weet ik het ook niet' Maar er gebeurde dus wederom niks.
Ik zou het ook vragen Dayanara! Ben daar zelf wel open in, als ik iemand leuk vind wil ik graag dat het goed zit en de duidelijkheid hebben dat het voor de ander ook goed voeltHerken het spannend vinden om dat te vragen wel.
Balen Rytir en Luca![]()
Hoe was je date Nathalie? Marlinde veel plezier met je date vandaag!
MarlindeRooz schreef:Tips:
- museum
- tentoonstelling
- glow in the dark mini golf
- bierproeverij / wijnproeverij
- spelletjescafe
- wandelen