Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 19:44

Luca03 schreef:
Is de tinder what's app groep nog actief? Ik zou er graag terug in gegooid worden nu ik terug mee kan tinderen. :o

Ik ook graag :D

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:42

Doe mij ook maar ;) ben mijn baan kwijt dus kan wel wat afleiding gebruiken :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 20:58

Sjit, ruim jaar geleden nog actief op het voorgaande draadje van dit topic. Ik heb altijd meegelezen want liefde via een dating app... <3 Was helemaal in love het afgelopen jaar maar bleek een sukkel en nu weer single. Ik geloof dat ik voorlopig nog niet toe ben aan dating apps; helemaal klaar met de liefde, maar lees en hopelijk deel ooit actief weer mee.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:33

Ah wat jammer, whatskeburt

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:37

Mensen die in de app willen, stuur me even je nummer. Sidenote : het is wel echt 18+ meestal. Dat jullie daar even rekening mee houden :+

Ik ben onderweg naar een 2e date. Is allemaal wat stroef gegaan, maar we gaan er maar gewoon voor.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 21:40

Hoezo stroef?

Ik heb donderdag of vrijdag weer een 2e date, erg aardige zeer intelligente man.
Niet gelijk mijn type, maar wil hem wel beter leren kennen.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:17

Silly1972 schreef:
Hoezo stroef?

Ik heb donderdag of vrijdag weer een 2e date, erg aardige zeer intelligente man.
Niet gelijk mijn type, maar wil hem wel beter leren kennen.

Wat spannend!

Huidige date gaat nog steeds goed. De vraag die ik eerder stelde was meer wanneer ga je nu zo n gesprek aan? Na een maand, of langer? We zitten nu in de 5e week qua daten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:37

Ik zou dat wanneer loslaten. Ga op je gevoel af. Je merkt wel of iemand oprecht met je is en als dat het geval is maakt het volgens mij weinig uit wanneer je het vraagt. Je maakt jezelf alleen maar onzeker door lang te wachten want je bent er toch mee bezig. Volgens mij vroeg mijn vriend het na date 5 ofzo

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:51

Stom Fem! Vaak voel je het al wel aan inderdaad als de ander het niet meer zo ziet zitten. Waarom wil je even niet verder daten?

Mijn date was bij mij afgelopen maandag. Ik was ultiem brak na ADE maar het was weer erg leuk. Er gebeurt alleen níets spannends, denk dat we beiden een beetje verlegen zijn om een move te maken. Normaal heb ik dat niet zo maar vorige keer maakte ik een move toen ze wegging en dat liep toen uit op een beetje een knullig afscheid zoals meerderen dat wel kennen waarschijnlijk. Daar hebben we achteraf via app om gelachen en toen dacht ik; 'Nou als er de volgende keer niks gebeurt dan weet ik het ook niet' Maar er gebeurde dus wederom niks. :')

Ik zou het ook vragen Dayanara! Ben daar zelf wel open in, als ik iemand leuk vind wil ik graag dat het goed zit en de duidelijkheid hebben dat het voor de ander ook goed voelt :) Herken het spannend vinden om dat te vragen wel.

Balen Rytir en Luca -O-

Hoe was je date Nathalie? Marlinde veel plezier met je date vandaag!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:55

Date is pas volgende week woensdag.

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:59

Ah, dan ben ik iets te vroeg. Zin in je date volgende week? Hebben jullie leuk contact?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 13:26

Zo, gozer die dus ook m'n oudste vriendin had gedate heb ik bij het grofvuil gezet. Was heel gezellig, maar het is echt allemaal veel te ingewikkeld en daar heb ik zó geen tijd voor en geen zin in... vriendin is nu in NL en daar gaat ie dan zo weer mee afspreken om bij te praten, pfffff. Veel te lastig allemaal, en ik wil al helemaal niet dat dit problemen tussen die vriendin van me en ik geeft. En zij zijn toch wel lang "samen" geweest en 3 weken nadat zij verhuisd was hadden wij dus al die date. Is ook niet helemaal okee denk ik. Heb haar iig geappt dat ik het te moeilijk vindt en dat ik m'n handen er vanaf heb getrokken, haha.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 17:09

Elodie schreef:
Stom Fem! Vaak voel je het al wel aan inderdaad als de ander het niet meer zo ziet zitten. Waarom wil je even niet verder daten?

Mijn date was bij mij afgelopen maandag. Ik was ultiem brak na ADE maar het was weer erg leuk. Er gebeurt alleen níets spannends, denk dat we beiden een beetje verlegen zijn om een move te maken. Normaal heb ik dat niet zo maar vorige keer maakte ik een move toen ze wegging en dat liep toen uit op een beetje een knullig afscheid zoals meerderen dat wel kennen waarschijnlijk. Daar hebben we achteraf via app om gelachen en toen dacht ik; 'Nou als er de volgende keer niks gebeurt dan weet ik het ook niet' Maar er gebeurde dus wederom niks. :')

Ik zou het ook vragen Dayanara! Ben daar zelf wel open in, als ik iemand leuk vind wil ik graag dat het goed zit en de duidelijkheid hebben dat het voor de ander ook goed voelt :) Herken het spannend vinden om dat te vragen wel.

Balen Rytir en Luca -O-

Hoe was je date Nathalie? Marlinde veel plezier met je date vandaag!

Lastig wel hoor, als jullie beide verlegen zijn. Ik denk dat je daar dus gewoon even doorheen moet. Zij wil het en jij ook.

Mijn date was leuk! Hij is nu op vakantie voor een week, dus we kijken volgende week of we elkaar nog net zo interessant vinden als de afgelopen 2 dates.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 18:56

app groep? Ik dacht dat dat alleen vervlogen idee was :')

ik mag een date plannen.. Koppelpoging van een oude-teamgenote van me met een collega van haar. :+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 19:11

Ohh leuk! Weet je al wat je gaat plannen?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 19:36

Silly1972 schreef:
Ohh leuk! Weet je al wat je gaat plannen?

nee want daten is zo lang geleden dat ik wat dat betreft echt niet meer creatief ben -O- :')

Dus dat wordt ff goed nadenken en zoeken naar wat praktisch :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 20:34

Tips:
- museum
- tentoonstelling
- glow in the dark mini golf
- bierproeverij / wijnproeverij
- spelletjescafe
- wandelen

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 20:38

Ik ga vrijdag een strand- en duin wandeling maken

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 22:49

Flessuh schreef:
app groep? Ik dacht dat dat alleen vervlogen idee was :')

ik mag een date plannen.. Koppelpoging van een oude-teamgenote van me met een collega van haar. :+

De app groep floreert :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 07:36

MarlindeRooz schreef:
Tips:
- museum
- tentoonstelling
- glow in the dark mini golf
- bierproeverij / wijnproeverij
- spelletjescafe
- wandelen

Glow in the dark mini golf is leuk!! Ik zou op een eerste date iets actiefs doen en daarna een drankje. Is het niet gelijk zo ongemakkelijk en heb je daarna iets om over te praten mocht het geen match zijn. :+

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 09:22

De app groep floreert inderdaad maar je wordt er wel zonder pardon uitgesmeten O:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 09:55

Lonni schreef:
De app groep floreert inderdaad maar je wordt er wel zonder pardon uitgesmeten O:)

Nou gezellig zeg :j :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 10:54

Lonni schreef:

Hoezo? _O-

Ik hoef trouwens niet in die app, geen tijd voor. En al genoeg drama in mijn eigen leven. :=

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 11:18

Yonker schreef:
Lonni schreef:

Nou gezellig zeg :j :')

Was niet welkom denk ik _O- zeg dat dan

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 11:55

Beetje kinderachtig om dat zo openbaar te gooien toch? Het was niet netjes om je eruit te gooien, maar je had ook ons eerst een bericht kunnen sturen ipv op bokt je gal te spuwen.