Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 15:03

GUSTIxBILL schreef:
Dat mensen geschift zijn kitten van 5 weken te verkopen. En dat mensen deze nog kopen ook
Laat staan dat de Belgische wetgeving nageleefd word...
eigenlijk heel veel zin om dit te rapporteren bij de staat

Als het je persoonlijk niet te erg kan terugraken, doen.

Kabayo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 15:04

Verkopen is natuurlijk niet erg met 5 weken. Met 5 weken bij de moeder weg halen wel...

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 16:05

Kabayo schreef:
Verkopen is natuurlijk niet erg met 5 weken. Met 5 weken bij de moeder weg halen wel...

Tekst was letterlijk: grat is vandaag kleine katten tel:...
Daaronder foto van klein dreumeltje
En nog wat verder deronder dat ze 5 weken zijn.

Poes, moet jammer genoeg adres hebben.
Heb zijn nr wel, dus nu nog even uitzoeken hoe ik privé kan bellen om af te spreken ze “op te halen”.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 17:17

Doe je wel voorzichtig? Eigenlijk zou je gewoon melding moeten kunnen maken van dit soort advertenties. Al het algemneen emailadres dierenwelzijn geprobeerd?
dierenwelzijn@vlaanderen.be

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 17:20

Op de site staat dat ze mail moeten hebben en anders de lokale politie
Maar dat kan ik wel even proberen ja :j
Voorzichtig doe ik zowiezo

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 17:30

DeMolenhoek schreef:
Dat is het belangrijkste ja. Daar wringt net het schoentje. Ik wil het klein en gezellig want het gaat over ons en niet over de rest, terwijl mijn vriend echt iedereen wil uitnodigen en een groot drinkfeest wilt geven. De helft van die mensen moeten mij niet en ik hun niet.

Kan hij geen apart feest geven, pre party die hij zelf maar regelt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 17:51

Ja dat is nou de discussie. Er is geld voor 1 van de 2. Niet voor alle 2 :') En hij vindt dat er ook moet bij zijn, wat wel logisch is. Maar we komen er wel uit

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 17:55

Er is een streep gedroogd bloed waar dat de kat de mug tegen de witte muur heeft gedood.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 18:22

Dat ik nu ál hélemaal aan het vervellen ben! Bah bah en nog eens bah! Voel me zo vies nu!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 18:38

Dat de schaapscheerder weer onnozel doet dat een schaap niet hittebevangen kan geraken. Nee tuurlijk niet. Daarom dat ze niet meer wou eten, drinken en volledig plat lag te snakken naar adem. _-:(

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 21:04

Dat het morgen weer verschrikkelijk warm wordt en ik me te erg schaam voor mijn lichaam om zomers gekleed te gaan, dus morgen weer een dagje dood gaan

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 21:16

Morgen 3 shows in de volle zon.... dat word zweten :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 21:43

Dat ik met mijn raam dicht kan zitten omdat iemand uitgerekend op dit tijdstip begint met drummen. Hem kennende gaat dit de hele nacht door...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 21:49

Dat het warme weer bij mij altijd migraine triggert. Het enige wat ik dan wil doen is slapen, maar als ik een dutje doen raak ik op een of andere manier altijd oververhit, zelfs in de winter, dus nu is dat helemaal verschrikkelijk :') ugh ik haat dit weer

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 22:36

Dat ik niet zo aan mezelf moet twijfelen en trots op mezelf moet zijn....Waarom is dat toch zo moeilijk -O-

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 23:21

Ik kreeg net uit het niets een hart-emoticon doorgestuurd van een klasgenoot :? Like heb die gast miss een week gezien (pas later op school gekomen) en die weet ook dat ik al 2 jaar een relatie heb?! Why de fwoord?!!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-19 23:57

Buren twee deuren verder die hun trouw vieren en niet even de moeite hebben genomen om briefjes in de brievenbussen van omwonende te doen. En de boxen zo hebben staan dat we met ramen dicht kunnen meezingen. Fijn dat je feestje hebt, maar had het even aangekondigd...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 00:01

Verbrand in een T-shirt dus en lelijke lijnen en rood :+ dacht genoeg schaduw gepakt te hebben maar het ging ergens mis. Wel ook een rode kop maar vandaag een tomaatje morgen een chocolaatje dan maar he.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-19 00:08

sureido schreef:
Verbrand in een T-shirt dus en lelijke lijnen en rood :+ dacht genoeg schaduw gepakt te hebben maar het ging ergens mis. Wel ook een rode kop maar vandaag een tomaatje morgen een chocolaatje dan maar he.

Gold dat maar voor mij.. van mij gaat het van mens naar kreeft naar vervellende slang naar mens. Hele evolutie maar chocolaatje hoort daar niet bij :+

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 00:17

Dat ik, net voordat ik ging slapen, een spin zag. Die kon daar niet blijven zitten dus heb ik een schoen gepakt. Dat mormel was alleen flink volhardend :?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 00:22

xPabloBokt schreef:
sureido schreef:

Gold dat maar voor mij.. van mij gaat het van mens naar kreeft naar vervellende slang naar mens. Hele evolutie maar chocolaatje hoort daar niet bij :+

:') nee ik ben na 2 dagen wel bruin, maar heb wel een keer 20 weken in Turkije gewoond dat zal zeker meegespeeld hebben.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 00:29

_Cassidy schreef:
Dat ik, net voordat ik ging slapen, een spin zag. Die kon daar niet blijven zitten dus heb ik een schoen gepakt. Dat mormel was alleen flink volhardend :?

En nummer 2 dan?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 03:50

De poedersuiker hier in Bristol houdt me nu nog steeds wakker en gok dat dit doorgaat tot morgenochtend. Een mens kan twee nachten zonder slaap toch? |o
Ik ben niet eens moe meer, maar ben wel bereid te kijken of er morgen niet al een vlucht terug naar Nederland is. En oh ja, dit is mijn eerste en mijn laatste keer in het goedkoopste hostel dat er te vinden was.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 08:30

xPabloBokt schreef:
sureido schreef:

Hier ook flink aan het vervellen, voel me zo vies. Wie heeft het ingodsnaam uitgevonden! Vervelde we maar net zoals een slang! :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 09:06

Dat ik opeens honger heb ‘s ochtends.... kssst lichaam ga weg. Vond laat/niet ontbijten juist zo handig met afvallen. _O-