Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Weet iemand een documentaire of korter filmpje over wat suikers (Redbull) met je lijf doet? En dan niet zo'n Amerikaans, nep horror verhaal maar gewoon een logisch verhaal. Ik ga over een week cold turkey kappen met m'n belachelijke redbull verslaving dus zoiets werkt wel
casperzazoe schreef:Weet iemand een documentaire of korter filmpje over wat suikers (Redbull) met je lijf doet? En dan niet zo'n Amerikaans, nep horror verhaal maar gewoon een logisch verhaal. Ik ga over een week cold turkey kappen met m'n belachelijke redbull verslaving dus zoiets werkt wel
casperzazoe schreef:Omdat ik dan geen werk meer heb en dus niet veel hoef te functioneren en aardig moet doen tegen klanten
casperzazoe schreef:Zal eens kijken Shaggy, dankje. Beetje overdreven misschien maar ben er gewoon klaar mee
Janine, haha nee hoor. het is niet dat ik zonder die zooi geen leuk of gezellig persoon benmaar het is net als afkicken van koffie en je kan er flink koppijn van krijgen. Dus de kans dat ik chaggerijnig ben is wel groot, dus dat voorkom ik liever
casperzazoe schreef:Zal eens kijken Shaggy, dankje. Beetje overdreven misschien maar ben er gewoon klaar mee
Janine, haha nee hoor. het is niet dat ik zonder die zooi geen leuk of gezellig persoon benmaar het is net als afkicken van koffie en je kan er flink koppijn van krijgen. Dus de kans dat ik chaggerijnig ben is wel groot, dus dat voorkom ik liever
xSCWx schreef:Waarom zijn mensen die zelf fout zijn soms zo boos? Voorbeeld; een fietser rijdt bijna een voetganger (op zebrapad) van zijn sokken, en is vervolgens boos omdat de voetganger “oversteekt zonder te kijken, stomme imbeciel”. Terwijl hij dus voorrang heeft. Heeft dat gedrag een naam?
Sheran schreef:Succes, goed voornemen! Ik ben ontzettend blij dat ik nooit ben begonnen aan koffie, anders kon ik vast ook niet zonder.
Mijn vraag: zijn de Eastpak rugzakken de 'laatste tijd' veranderd? Ik had er twee op de middelbare school, inmiddels bijna 20 jaar geleden. En nu heb ik een nieuwe besteld, maar deze voelt veel dunner dan ik in mijn hoofd had! Ligt het aan mij of waren ze vroeger anders?