Moonfight schreef:En dan te bedenken dat ze wel 9 dagen na het vonnis al een hoger beroep konden aantekenen
Omdat dat waarschijnlijk wel in hun straatje paste.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ik zou zelf inderdaad ook wel in een verdekt opgestelde camera gaan investeren nu denk ik, gewoon omdat het van die horken zijn en ik ze niet vertrouw in welke staat ze dat stuk grond terug gaan geven![]()
Het mag natuurlijk niet, maar niemand hoeft het te weten en voor je eigen gemoedsrust is het wel heel fijn, zeker als er wellicht kleine kinderen op te spelen komen
Schuur_ schreef:Wat frustrerend TS! Ook een wijs besluit om maar akkoord te gaan met 4 weken. Als je een tegenvoorstel had gedaan moesten hun er weer op reageren en dan doen ze daar weer rustig een maandje over om te zeggen dat ze 3 weken erg kort vinden.
Hoewel ik heel goed kan voelen hoe dit het bloed onder je nagels uit haalt met 'jouw clienten zullen dit vast niet erg vinden'. Dat spreekt gewoon de laconieke houding uit. Wanneer verwacht je de definitieve overdracht?
daantjuhhh schreef:Moestuin schreef:Je krijgt dan zo een dikke gefeliciteerd in de bus van mij in jou bus
Nah zn balon opsturen: met gefeliciteerd![]()
En dan per ongeluk het adres van de buren opgeven![]()
Hahaha.
Dorus schreef:Zal je zien dat dan net de vorst in de grond zit en gaan ze daarom uitstel aanvragen
ynskek schreef:Dorus schreef:Zal je zien dat dan net de vorst in de grond zit en gaan ze daarom uitstel aanvragen
Leukvoor ze maar ze zijn zelf met 4weken gekomen. Als TS daarmee akkoord gaat is het verder hun pakkie an.
Ik zou ook niet verder meebuigen. Al ze het niet redden in die 4 weken hebben ze pech en kunnen ze dagen bijkomen met vergoeding van een gestelde dwangsom per dag te laat