Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:lieveli schreef:Ja laten we het dan bij de kern houden want die vind ik wel interessant. Maar ik weet niet genoeg van pnd af in te weten waar het door komt.
Kraamtranen heb ik wel gehad, niemand heeft hier natuurlijk drugs gebruikt maar ik voelde me zo gelukkig als op 3 prima xtc pilletjes maar ook zo bezorgd dat mijn baby dood zou gaan. Maar echt steeds janken van geluk.
En ik vind een bevalling per definitie een aanslag op je lichaam. Ook al had ik een hypersnelle bevalling en was ik na een dag wel weer mezelf. Het is praktisch onmogelijk een mandarijn door je neus naar buiten te duwen. Een baby door je vagina voelt niet veel anders.
![]()
![]()
![]()
Dat geeft een mens niet veel moed om eraan te beginnen
Urona447 schreef:Ik kan daar ook niet tegen en vind dat soort mensen erg naïef en irritant. Wij hebben een leuk kind maar ze is echt niet de beste, de leukste of de knapste , sterker nog toen ze net geboren was zag ze er echt als een monstertje uit. Maar dat mag je als moeder blijkbaar niet zeggen over je eigen kind.
lieveli schreef:Ja dat lijkt me vreselijk. En dat kun je van te voren niet inschatten. Maar ja ik weet ook niet hoe het tussen mij en Oot zal gaan.
En dan nog tot slot: het maken van een baby is toch ook raar. In feite zeg je: wij zijn samen zo leuk, een product van ons voegt iets toe aan de wereld.
xApple schreef:Nou ik heb daar dus eens iets over gelezen (NEE NIET OP BOKT DIT GAAT OVER NIEMAND !)
Een heel interview met een vrouw (was anoniem) die dus niet bijzonder veel van haar kind hield. Ze vond haar ook niet knap, niet schattig en niet bijzonder. Gewoon een kind. En zij zorgde ervoor. Ze had het ook over ‘gejank’ en ‘domme grappen’. Heel zielig (voor beiden!) Die vrouw was ook dood ongelukkig en schaamde zich er heel erg voor want ze kon er niks aan doen.
wittepit schreef:Postnatale abortus mag niet...