[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:43

Gewoon je kiddo een truitje aantrekken met een grote 2 erop. 'Kijk, nummer 2' :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:44

Duhelo schreef:
lieveli schreef:
Ja laten we het dan bij de kern houden want die vind ik wel interessant. Maar ik weet niet genoeg van pnd af in te weten waar het door komt.

Kraamtranen heb ik wel gehad, niemand heeft hier natuurlijk drugs gebruikt maar ik voelde me zo gelukkig als op 3 prima xtc pilletjes maar ook zo bezorgd dat mijn baby dood zou gaan. Maar echt steeds janken van geluk.

En ik vind een bevalling per definitie een aanslag op je lichaam. Ook al had ik een hypersnelle bevalling en was ik na een dag wel weer mezelf. Het is praktisch onmogelijk een mandarijn door je neus naar buiten te duwen. Een baby door je vagina voelt niet veel anders.

:D :D :D

Dat geeft een mens niet veel moed om eraan te beginnen :+

_O-

Als ik naar Oot kijk zou ik het nog 10 keer willen doen. Ik heb het allerleukste mensje ter wereld gemaakt. Maarrrr dat soort moederdingen vind ik hier dan weer niet zo gepast.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:46

Geeft niks, maar ik heb de leukste katten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:48

Hilli schreef:
Gewoon je kiddo een truitje aantrekken met een grote 2 erop. 'Kijk, nummer 2' :')

_/-\o_ Die moet ik onthouden voor volgend jaar

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:51

Ik krijg daar wel een beetje de kriebels van. Maar ik weet ook dat het moeder eigen is. Gelukkig ben jij (en je man) de enige die dit zo zien :D (oké en opa en oma waarschijnlijk ook). En dat is mooi voor je kind, want wat is er fijner dan geadoreerd worden door je eigen ouders? Tot op zekere hoogte dan.

Op het werk ook zó vaak de vraag gehad of wij óók zagen dat Pietje wel erg voor lag qua ontwikkeling. En dat hij wel heel erg snel was met praten/kruipen/whatever.

Nee mama dat is heel normaal en je kind is niet hoogbegaafd :')

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:56

Ik kan daar ook niet tegen en vind dat soort mensen erg naïef en irritant. Wij hebben een leuk kind maar ze is echt niet de beste, de leukste of de knapste , sterker nog toen ze net geboren was zag ze er echt als een monstertje uit. Maar dat mag je als moeder blijkbaar niet zeggen over je eigen kind.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:59

Nou ik heb daar dus eens iets over gelezen (NEE NIET OP BOKT DIT GAAT OVER NIEMAND !)

Een heel interview met een vrouw (was anoniem) die dus niet bijzonder veel van haar kind hield. Ze vond haar ook niet knap, niet schattig en niet bijzonder. Gewoon een kind. En zij zorgde ervoor. Ze had het ook over ‘gejank’ en ‘domme grappen’. Heel zielig (voor beiden!) Die vrouw was ook dood ongelukkig en schaamde zich er heel erg voor want ze kon er niks aan doen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:01

Maar wat verwacht je dan voordat het kind geboren is? De nieuwe Madonna/Einstein/Obama/whatever? Een gewoon kind lijkt me heerlijk, al zal hij/zij zonder labeltje wel moten knokken in deze maatschappij :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:04

Oh die labeltjes. Blijkbaar bestaan er nog nauwelijks kinderen zonder add,adhd, etc. Jongens toch, haal ze eens van achter die tablet, tv, playstation whatever en laat ze buiten spelen. Zal al veel doen aan hun ‘buitensporige’ energie.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:05

Urona447 schreef:
Ik kan daar ook niet tegen en vind dat soort mensen erg naïef en irritant. Wij hebben een leuk kind maar ze is echt niet de beste, de leukste of de knapste , sterker nog toen ze net geboren was zag ze er echt als een monstertje uit. Maar dat mag je als moeder blijkbaar niet zeggen over je eigen kind.

Primaaaa. Ik heb gewoon wel echt een heel knap, lief en slim kind. Maar ik loop niet met vlaggetjes te zwaaien dat hij al dit of dat kan en hij kan ook gewoon erg irritant zijn en dan krijgt hij op z'n flikker.

Maar ja ik vind hem dus wel echt het leukste kind ever. Mijn paard is het leukste paard en mijn partner de leukste partner.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:18

Oké dat kan, mijn paard is iets te dik en mijn partner heeft iets teveel spaardrang :+

Nee maar is ook wel logisch vind ik hoor, het zou klote zijn als je dat niet zou vinden van je eigen dingen.
Dat verhaal van die vrouw die haar eigen kind niet leuk vond heb ik ook gelezen (en dat was idd niet op bokt :Y) ), dat is wel heftig hoor

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:21

Je zit er wel mooi de rest van je leven aan vast.

Maar voor dat kind ook enorm zielig. Mijn moeder was echt zo’n super lieve oermoeder.
Die leefde echt voor ons. Dat merk je toch wel als kind. Bij sommige vriendinnetjes proefde
ik veel meer afstand bij hun ouders. Nu ik volwassen ben merk ik dat trouwens wel zelf. Geen kind meer
en geen kleinkinderen ‘gegeven’ dus dan wordt het toch iets minder interessant.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:23

Ja dat lijkt me vreselijk. En dat kun je van te voren niet inschatten. Maar ja ik weet ook niet hoe het tussen mij en Oot zal gaan.

En dan nog tot slot: het maken van een baby is toch ook raar. In feite zeg je: wij zijn samen zo leuk, een product van ons voegt iets toe aan de wereld.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:31

lieveli schreef:
Ja dat lijkt me vreselijk. En dat kun je van te voren niet inschatten. Maar ja ik weet ook niet hoe het tussen mij en Oot zal gaan.

En dan nog tot slot: het maken van een baby is toch ook raar. In feite zeg je: wij zijn samen zo leuk, een product van ons voegt iets toe aan de wereld.

Erotische kunstnijverheid :j :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:38

Mijn God wat heb ik gelachen met de laatste pagina's bijlezen :') Heerlijk als beelddenker om mandarijnen door een neus gepropt te zien...

Lieveli en DM vind ik persoonlijk van die heerlijke nuchtere moeders die echt overal wel de lol van inzien en ook realistisch met een humoristische noot meekletsen. Sizzle idem trouwens.
Heerlijk :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:45

Ibbel schreef:
Erotische ku(ns)tnijverheid :j :+

:')

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:57

xApple schreef:
Nou ik heb daar dus eens iets over gelezen (NEE NIET OP BOKT DIT GAAT OVER NIEMAND !)

Een heel interview met een vrouw (was anoniem) die dus niet bijzonder veel van haar kind hield. Ze vond haar ook niet knap, niet schattig en niet bijzonder. Gewoon een kind. En zij zorgde ervoor. Ze had het ook over ‘gejank’ en ‘domme grappen’. Heel zielig (voor beiden!) Die vrouw was ook dood ongelukkig en schaamde zich er heel erg voor want ze kon er niks aan doen.

Grootste nachtmerrie. Je kan hem niet zomaar even wegbrengen als het niks is.
Grote reden ook om er niet aan te beginnen want ik ken mijzelf iets te goed.

Mandarijn in je neus duwen is wel een goed voorbeeld, maar auw, dat klinkt eeeecht niet oke :')
Laatst bijgewerkt door sanso op 03-01-19 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:59

Je kan hem moeilijk op marktplaats he ..

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:04

Naar de babydump! :))

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:04

Hilli schreef:
Naar de babydump! :))

Daar zijn die toch voor? Baby Gigant enzo.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:26

Postnatale abortus mag niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:29

Rebecca schreef:

Ik gok dat je een baby nog vrij makkelijk verkocht krijgt en er ook nog flink wat geld voor kunt krijgen. Die zwarte markt erin zou flink draaien. :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:30

DeMolenhoek schreef:
[naam] schreef:

Ik gok dat je een baby nog vrij makkelijk verkocht krijgt en er ook nog flink wat geld voor kunt krijgen. Die zwarte markt erin zou flink draaien. :oo

Dan levert een kind toch nog wat op :oo

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:31

In onderdelen brengt het ook aardig wat op (daar dreig ik mee als mensen me vragen om op te passen, dan hoeft het ineens niet meer)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 16:33

wittepit schreef:
Postnatale abortus mag niet...

Dat heet ter adoptie aanbieden, en ik heb geen idee hoe makkelijk dat tegenwoordig nog kan.
In Duitsland hebben ze 'babylades' bij een paar klinieken, daar kun je je pasgeboren baby anoniem in 'kwijt'. Beter dan aan de weg leggen, wat in uitzonderlijke gevallen ook in NL wel gebeurt.