Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rytir schreef:Wij kregen een nieuwe cateraar in de bedrijfskantine. Leuk nieuw concept en nieuwe inventaris. Na een week stond er bij de uitgang een beveiliger: meenemen van etenswaar mocht alleen in zakjes of plastic bordjes. Waarom? In de eerste week was de helft van het nieuwe serviesgoed verdwenen
MarlindeRooz schreef:Gierigheid en dieren... mensen die te gierig zijn om naar de dierenarts te gaan. Alleen met hond/kat ofzo? Knaagdieren koop je toch zo weer een nieuwe...
snuffie123 schreef:Haha ow wat erg inderdaad. Helaas gebeuren dat soort dingen dan geloof ik toch wel bijna overal.
Hier op het werk worden de lampenbolletjes er soms zelfs uitgedraaid. Het wc papier wordt meegenomen. Vaatdoekjes, zeep, theezakjes en koffiepads. Inderdaad de vaatwastabletten, servies en bestek. Je kan het zo gek niet bedenken en het wordt meegenomen...Geloof dat alles wat niet vast zit of makkelijk los te maken is, wel wordt meegenomen. Heel jammer
Maar een wc borstel, daar had ik nog niet eerder van gehoord
Edit: ik herriner me zelfs dat er kaaskruimels (van zo'n kaasstengel) bij elkaar worden geschraapt gedurende de dag en die mee naar huis worden genomen
oomens schreef:Rytir schreef:Wij kregen een nieuwe cateraar in de bedrijfskantine. Leuk nieuw concept en nieuwe inventaris. Na een week stond er bij de uitgang een beveiliger: meenemen van etenswaar mocht alleen in zakjes of plastic bordjes. Waarom? In de eerste week was de helft van het nieuwe serviesgoed verdwenen
Is het niet zo dat dat servies zich altijd spontaan opstapelt op werkkamers en in meetingruimtes, en dus niet per se is meegenomen naar huis?
thirteenn schreef:MarlindeRooz schreef:Gierigheid en dieren... mensen die te gierig zijn om naar de dierenarts te gaan. Alleen met hond/kat ofzo? Knaagdieren koop je toch zo weer een nieuwe...
Ik ben ooit met een kip naar de dierenarts gegaan, die heeft ons vierkant uitgelachen.. Zei nog vrolijk dat als er iets mis is met een kip ze normaal gewoon de nek omdraaien..
oomens schreef:Rytir schreef:Wij kregen een nieuwe cateraar in de bedrijfskantine. Leuk nieuw concept en nieuwe inventaris. Na een week stond er bij de uitgang een beveiliger: meenemen van etenswaar mocht alleen in zakjes of plastic bordjes. Waarom? In de eerste week was de helft van het nieuwe serviesgoed verdwenen
Is het niet zo dat dat servies zich altijd spontaan opstapelt op werkkamers en in meetingruimtes, en dus niet per se is meegenomen naar huis?
daantjuhhh schreef:Als je de leuning niet vast hebt met traplopen Kun je een gele kaart krijgen.
Ibbel schreef:Oh, ik hoor net van mijn man hoe dat komt, die trapleuning. Shell doet dit ook. De veiligheidsregels op booreilanden gelden ook aan de wal. Da's makkelijker, hoeven ze geen aparte regels te onthouden![]()
Batlow schreef:Ik hoorde daar laatst ook wat over op de radio, regels op het werk en inderdaad het van een trap aflopen zonder de leuning te gebruiken en dan een boete krijgen. Gaat echt te ver, er wordt vort zoveel bepaald!
watchthesky schreef:Ik had een vriendin die werkte een jaar in de schoonmaak als bijbaantje, en dan trots vertellen dat ze Nespresso hadden daar en dat ze dan iedere keer een paar cupjes meenam, want ze misten ze toch niet en die dingen zijn duur.
Note: zij heeft geen Nespresso apparaat, dus ze heeft niks aan die cupjes.