@lieveli: voor het geval je het aan mij vroeg .. Ja het gaat goed Het is vanaf 10 feb over, dus we zijn al een paar weken. De eerste paar dagen waren hell... maar wij hebben er heel veel en heel uitgebreid over gesproken (waar het ineens vandaan kwam, hoe hij dat had bedacht, waarom nu etc).. Als we dat niet 100.000x uitgekauwd hadden, was het lastiger geweest denk ik. We spreken elkaar nog steeds, maar het 'gek zijn op' gevoel is weg. Omdat hij dit gedaan heeft, is dat stuk. Maar ik heb geen hekel aan hem. Hij is 3 jaar ook mn beste vriend geweest, dat gaat dan weer niet zomaar kapot. Maar een relatie, nee, nooit meer met hem. Dus zijn wij nu goeie vrienden wat uiteindelijk naar vrienden naar verwaterd zal gaan, maar dan in een wat meer natuurlijke flow..
NB, hij was jonger en dat was ook een dingetje.. dus vandaar nu de leeftijd in 'mijn' klasse... #auw
Cer, auw dat is lastig zo van de ene op de andere dag over. Dat geeft je ook weinig vertrouwen in een volgende relatie. Fijn dat het nu in ieder geval weer goed met je gaat!
Rot voor je Cer. Maar zijn de foto's uit je profiel recent? Want daar zie ik echt een hele mooie vrouw. Lijkt me dat de mannen daarvoor in de rij staan hoor! Dus komt vast goed.
Linda_Fleur
Geplaatst: 05-03-18 12:36
Cer, ahhhh ik snap hoe je je voelt, ik vraag het me soms ook af en ik ben 'pas' 28 Maar echt, gewoon hoop houden. Het komt vast op een moment dat je het minst verwacht. Mijn ouders hebben na hun 50e beiden een nieuwe partner gevonden en zijn daar echt duidelijk heel gelukkig mee, dat is wel mijn voorbeeld. Ooit gaat het lukken
Oh joh maar misschien wil ik dat helemaal niet, ik ben zelfstandig, en heel goed gewend om alleen te zijn Dus laten we dit geen "ah cer t komt wel goed dingetje maken" T is al goed maar wel lief hoor..
Cer, heb je eigenlijk helemaal gelijk in! Tegenwoordig heb je gewoon een keuze om zelfstandig en onafhankelijk te zijn, het zou niet 'raar' moeten zijn om gewoon alleen te zijn.
Ik swipe wel maar, wordt al misselijk bij het idee van iemand die aan me zit.. dus nu is t een beetje kijken naar mn voorland zeg maar, of wat is die uitdrukking en dan gewoon nog een bakje geraniums aanschaffen want plantjes leven ook!
Hallo meld mij hier nu maar eens. Vroeger ooit wel tinder gehad maar na een tijdje vond ik het toch niets. Inmiddels weer een keer profiel aangemaakt en weer offline gezet.. zucht heel suf misschien maar op de een of andere manier is het nogal een drempel voor mij. Misschien komt het ook wel doordat ik ook wel eens van die foute "type" berichten krijg maar dat heb ik ook wel eens via messenger gehad. Uiteindelijk kan ik er wel om lachen hoor maar het is bij mij denk ik vooral ook de drempel van mij open stellen en dan hopen dat ik niet van een koude kermis thuis kom.
Ben in ieder geval een meelezer en bepaalde verhalen van jullie geven mij toch wel wat hoop
De app ziet er wel weer heel anders uit dan jaren geleden met die super like gebeuren. Ga niet betalen om meer te zien oid zo ben ik dan ook weer. Misschien toch deze week maar weer activeren.
Jibbel
Geplaatst: 05-03-18 16:48
Jammer van je relatie Cer. Op naar een nieuwe leuke tindermatch! Troost je, een vriendin van mij van begin 40 heeft via tinder een leuke vent getroffen. Het kan dus wel!
Listiglistje, jammer dat het te mooi bleek om waar te zijn. Ik weet natuurlijk niet waar het om gaat, maar houdt het nu ook op voor jullie?
Sure_lee, gefeliciteerd! Een jaar gaat hard!
Ik weiger ook uit principe om te betalen voor tinder. Kwam wel mn scharrel weer op tinder tegen met nieuwe foto's. Weet nooit zo goed wat ik daar nou mee aan moet. Tuurlijk mag hij doen en laten wat hij wil, ik date zelf immers ook. Maar toch steekt t stiekem wel een beetje. Zou wel een stunt zijn als iemand anders uit de regio rotterdam hem ook als match heeft
Linda, wat balen zeg.. helaas blijkt er Meestal wel een ‘addertje onder het gras te zitten’, waar je later achter komt. Maar is het echt een dealbreaker? Of moeilijker?
Hier nog steeds tinderloos, het is wel even prima. Probeer me maar neer te leggen dat ik de eeuwige vrijgezel ben.. al zou ik het liever anders zien.
Mijn vriend kwam ik tegen toen ik absoluut geen relatie wilde. Was al jaren vrijgezel en genoot er ontzettend van. Wel her en der tinder gebruikt, maar dat was meer om mede reizigers te ontmoeten. (Er zitten veel reizigers op die het gebruiken voor mensen ontmoeten in plaats van daten.) Zo kwam ik mijn vriend ook tegen, samen wezen reizen en nu zijn we getrouwd. Ik, die altijd tegen trouwen was.
Maar bij jullie is het ook niet heel vlekkeloos gegaan toch babeth?
Klopt, het was even wat hindernissen klimmen in het begin, maar we zijn eruit gekomen. We hebben zo nu en dan nog onze hindernissen, maar dat is goed te overkomen.