Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is vanaf 10 feb over, dus we zijn al een paar weken. De eerste paar dagen waren hell... maar wij hebben er heel veel en heel uitgebreid over gesproken (waar het ineens vandaan kwam, hoe hij dat had bedacht, waarom nu etc).. Als we dat niet 100.000x uitgekauwd hadden, was het lastiger geweest denk ik. We spreken elkaar nog steeds, maar het 'gek zijn op' gevoel is weg. Omdat hij dit gedaan heeft, is dat stuk. Maar ik heb geen hekel aan hem. Hij is 3 jaar ook mn beste vriend geweest, dat gaat dan weer niet zomaar kapot. Maar een relatie, nee, nooit meer met hem. Dus zijn wij nu goeie vrienden wat uiteindelijk naar vrienden naar verwaterd zal gaan, maar dan in een wat meer natuurlijke flow..

Maar echt, gewoon hoop houden. Het komt vast op een moment dat je het minst verwacht. Mijn ouders hebben na hun 50e beiden een nieuwe partner gevonden en zijn daar echt duidelijk heel gelukkig mee, dat is wel mijn voorbeeld. Ooit gaat het lukken

T is al goed

en dan gewoon nog een bakje geraniums aanschaffen
want plantjes leven ook!
maar het is bij mij denk ik vooral ook de drempel van mij open stellen en dan hopen dat ik niet van een koude kermis thuis kom.
en bepaalde verhalen van jullie geven mij toch wel wat hoop

zo ben ik dan ook weer. Misschien toch deze week maar weer activeren.