Ik had laatst een date in Amsterdam. Die jongen zag er anders uit dan op de fotos maar okee gewoon proberen!
Hij stelde voor alles te betalen. En het was wel gezellig , museum geweest , wat gedronken enzo... en toen was de date voorbij en vroeg hij hoe ik het vond. Ik zei ja het was wel gezellig en snel antwoorde hij dat hij het niet zag zitten om op een tweede date te gaan. Ach daar ging ik ook al vanuit want ik vond hem ook niet zo leuk.
Toen ik in de trein naar huis zat kreeg ik ineens een tikkie toegstuurd via whatsapp. Of ik hem 35 euro kon betalen voor de date
Zat het museum bij, de thee en het drankje en een deel de bitterballen haha OMG!Dus ja mannen zijn echt vreselijk soms XD
daarna beetje om en om, hij betaalde wel vaker dan mij maar ik betaal ool wel eens als we uit eten gaan, of iets anders doen. Laatste keer nachtje weg geweest daar ook wat dingen betaald. Ik werk zelf ook gewoon.
we gaan lekker zwemmen bij hem in de buurt.
. Eigenlijk ben ik ook heel happy single, alleen soms heb ik het gevoel dat ik afentoe eens een poging moet doen ofzo
)