Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nu nog inpakken en nadenken over evt vulling
vind t wel erg leuk.. hoop dat mn lootje het ook leuk vind
Nog niet alles, dus ik ga zaterdag nog ff shoppen
) maar aangezien de feestdagen altijd al zo weldadig zijn qua eten vind ik andere dingen dan eten ook erg leuk
Verrassingen vind ik ook super leuk, mijn lijstje is alleen een richtlijn om aan te geven wat ik vooral níet wil
Leef je dus uit, ik ben benieuwd
Als mijn lootje al wel iets eetbaars heeft gekocht voor in het pakket, daar ben ik altijd blij mee dus no worries
Chasingmood schreef:Nog wat tipjes voor je SS, voor als je nog niet aan t budget zit
Lippenscrub kan ik wel gebruiken,
Scrunchies (normale stiekjes heb ik meer dan genoeg)
En ik vind alles met vosjes leuk
Edit: Dit zijn scrunchies, voor als iemand hier denkt: wtf is een scrunchie
[ Afbeelding ]
Chasingmood schreef:Nog wat tipjes voor je SS, voor als je nog niet aan t budget zit
Lippenscrub kan ik wel gebruiken,
Scrunchies (normale stiekjes heb ik meer dan genoeg)
En ik vind alles met vosjes leuk
Edit: Dit zijn scrunchies, voor als iemand hier denkt: wtf is een scrunchie
[ Afbeelding ]
Letsdunit schreef:Je hoeft toch ook niet precies te kopen wat iemand aangegeven heeft ? Ik heb bijvoorbeeld wat richtlijnen gegeven maar als je in mijn posts zoekt kom je ook veel dingen tegen die ik lekker of leuk vind. Zo heb ik al eens kunnen achterhalen wat voor Thee en wat voor snoepjes iemand lekker vond, dat is het leuke van het speuren in iemand zijn gegevens
. Ideaal met mijn lange en dikke haar. Normale elastiekjes zijn veel te klein
M_D_H schreef:Ik heb lang en dik haar en die telefoon elastieken zijn inderdaad best handig...
Zij het niet dat mijn krullen er in verstrikt raken en ik al meerdere malen het elastiek kapot heb moeten knippen![]()
Dus na een lange zoektocht heb ik gewone elastieken die net twee keer om mijn haar heen kunnen
als ik geen elastiekje heb dat er minimaal 3x rond kan dan kan ik om de 10 minuten het elastiekje van de vloer rapen
maar knippen is gelukkig nog niet nodig geweest
een allergie oid zou ik kunnen voorstellen, maar vragen over of je badspullen wilt.. niet onaardig bedoelt, maar waar is de creativiteit?:D