Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 03:55

Drunksheep schreef:
Mavelle schreef:
Die wenkbrauwen zijn ook niet mijn smaak nee..

Wat voor boodschap wordt daarmee precies uitgedragen? Want bij mijn weten kan iedereen iets aan een unibrow doen, dus promoten of strijden voor acceptatie van de unibrow lijkt me wat overbodig.

Nou ja, niet zo kort door de bocht := werp een blik op haar Instagram en je ziet wel waar ze voor staat. Dat vrouwen gewoon lekker moeten doen wat ze zelf willen en niet altijd maar aan 'beautystandaarden' hoeven te voldoen. En in haar geval laat ze dat zien door lekker een unibrow te laten staan.

Even een plaatje van haar IG gejat:
[ [url=m/4vsuLx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik snap 'm. Wat mij betreft valt het gewoon onder 'onverzorgd'. Wat dan wel weer ironisch is want ik denk dat aan haar unibrow meer tijd word besteed dan aan mijn twee brows bij elkaar :=

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 07:36

Emmaa_ schreef:
Lau schreef:
Om de schapen outfit compleet te maken

[ [url=m/q0P7KS.png]Afbeelding[/url] ]

Die heb ik en hij is heel comfortabel en zacht en winter-friendly.

Ik wilde net zeggen, deze is in het echt wel degelijk leuk!

Arabier

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 07:40

Ik vind die wenkbrauwen echt niet mooi!
En ik denk dat ze zoveel volgers heeft omdat mensen haar uitlachen, zie je ook in de reacties.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:01

Arabier schreef:
En ik denk dat ze zoveel volgers heeft omdat mensen haar uitlachen, zie je ook in de reacties.

En toch is ze model en verdient ze haar geld met die wenkbrauwen. Dus ik denk dat jou theorie gebaseerd is op de minderheid.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:12

Lau schreef:

Die wil ik heel graag maar kan hem nergens meer vinden :(

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:19

Lau schreef:
Arabier schreef:

En toch is ze model en verdient ze haar geld met die wenkbrauwen. Dus ik denk dat jou theorie gebaseerd is op de minderheid.

Nouja dat weet ik niet. Volgens mij gaat model zijn niet altijd om personen die door de meerderheid mooi gevonden worden. Ze verdient haar geld ermee omdat het zo opvallend is dat mensen haar onthouden. Niet omdat de meerderheid het mooi vindt, denk ik.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 08:23

Maar dat mensen haar volgen om uit te lachen slaat ook nergens op. Ja ze verdient haar geld er mee maar ke volgt iemand omdat die persoon je aanspreekt.
Ze word gevolgd omdat ze bekend is en dus model. Niet perse omdat ze haar knap vinden maar interessant want ja wat doet een model de hele dag? Dat willen mensen zien. Het is zeker niet omdat iedereen haar zo knap vind maar ook niet omdat ze zo lelijk is. Ik zeg trouwens ook nergens dat iedereen haar volgt omdat ze zo knap is dat maak jij er van ;)
Ik zeg alleen dat ze haar geld ermee verdient en de theorie naar mijn mening gebaseerd is op de minderheid.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-17 10:00

Ik zag gisteren een meisje voorbij lopen...

Witte legging met een zeer korte short erover. Echter haar vest was eigenlijk ook te kort dus je zag boven haar broekje nog de legging uit komen met een vetrol erbij em dan pas haar vast beginnen :=

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:19

Waar ik mij ook een beetje aan erger is dat iedereen in NL bijna altijd die eeuwige spijkerbroek draagt.

Overal op straat: spijkerbroek. Zo fantasieloos.

Woensdagavond hadden we een rouwdienst en echt weer overal die spijkerbroek incl t-shirt of trui. Dan denk ik " kleed je eens een keer wat mooier aan, doe eens een keer moeite".

Ik snap dat niet. Er is zoveel mogelijk qua leuk combineren...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-17 10:22

Op begrafenis aankomen is Spijkerbroek vind ik zelf wel echt een modeblunder.. net zoals bij bruiloften

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 10:23

enamorada schreef:
Lau schreef:

Die wil ik heel graag maar kan hem nergens meer vinden :(

Ik wou net zeggen, deze heb ik net besteld :o (alleen niet van de primark)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:11

Maar het is wel zo dat sommige mensen echt zo'n eigen stijl hebben en zo goed met iets wegkomen dat het echt gaaf wordt bij hen. Terwijl, als iemand anders het aantrekt, je je ogen wil dichtknijpen. Iemand precies nadoen qua stijl is daarom ook niet zo handig, je kunt beter kijken wat goed bij jezelf past.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:12

Gianti schreef:
Op begrafenis aankomen is Spijkerbroek vind ik zelf wel echt een modeblunder.. net zoals bij bruiloften

Dat doe ik gewoon hoor. Echt geen enkel probleem mee.
Een spijkerbroek is ik. En ik ga niet voor juist een uurtje wat anders kopen.
Toen ik nog jong was deed ik dat wel, want ojee wat andere zouden zeggen.
Nou mooi niet meer, een broek in de kast voor zelden aan te doen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:19

Wat wordt er verstaan onder spijkerbroek? Ik vind een zwarte skinny juist heel geschikt maar een lichte baggy met een versleten look en gaten bij de knieën not done.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:20

Nee die gaten broeken vind ik altijd al een mode blunder, die zal ik inderdaad niet dragen, zeker niet op zulke gelegenheid :D

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:22

Ik vind het niet kunnen, met name op een begrafenis. Waarom niet voor 1 keer je wat netter kleden?

NB spijkerbroek bedoel ik de echte blauwe spijkerbroek mee, de 'traditionele' zeg maar :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:23

Volgens mij is nu unisex genderneutraal enorm in. En ik vind dat voor vrouwen erg leuk, voor mannen vaak niet, haha.

Spijkerbroeken zijn er in zo veel variaties dat die altijd kunnen. Ik heb nu een beige aan. En die met gaten en verkleuringen sla ik over, maar anderen zullen die weer gaaf vinden. Het ligt dus erg aan welk type broek je draagt.

Maarre, wie betaalt het als men van jou verwacht dat je met een broek aan komt zetten die een ander gepast vind? Want wat is dan gepast? Als ik vind dat het kan, en jij niet, wie betaalt mij dan een andere broek? of leent die voor een uurtje? Je hebt zo veel smaken en meningen dat je eigenlijk niet kunt zeggen dat is niet gepast. Hooguit jij vindt het ongepast, maar degene die het draagt vindt het juist zeer gepast. Een blauwe spijkerbroek vind jij dus niet kunnen, maar beige zonder verkleuringen en scheuren is juist weer zeer gepast vind ik. Blauw kan ik me iets bij voorstellen, hoewel er ook zeker zeer nette donkerblauwe jeans is zonder stone washed en gaten.
Een legging op begrafenis? Ik hou er niet van, maar als een ander het passend vindt, prima. Sluiten ze je om een kledingstuk buiten, dan weet je dat het geen vrienden van je zijn.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:32

Ja de echte spijkerbroek vind ik ook niet kunnen maar ik vind eigenlijk alleen zwarte broeken kunnen voor vrouwen op een begrafenis.

Beige zou ik sowieso nooit dragen want dat vind ik een vreselijke kleur. :D Ook voor bovenkleding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:33

Ik ben ook dol op broeken dragen maar heb een mooie, lekker zittende pantalon gekocht voor momenten waarop ik een spijkerbroek niet zo gepast vind.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-17 11:47

laetitia schreef:
Ik vind het niet kunnen, met name op een begrafenis. Waarom niet voor 1 keer je wat netter kleden?

NB spijkerbroek bedoel ik de echte blauwe spijkerbroek mee, de 'traditionele' zeg maar :D

Same! Al vind ik donkere ook niet kunnen met T-shirt zoals boven mij gezegd werd

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:49

Ik denk dat hier meer dan de helft voortaan met een nette spijkerbroek naar een begrafenis gaat en zeker niet iedereen zwart. Gelukkig wil ik bijna zeggen. Oudbollig gedoe.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:50

@ Germie
Daarom schrijf ik ook dat IK het niet gepast vind. Dat is mijn mening, maar ik zou nooit iemand dwingen om iets anders aan te trekken :n

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 11:55

Maar wat wel of niet kan op een gelegenheid als een begrafenis/bruiloft is toch ontzettend afhankelijk van de wensen van de persoon/familie? Ik moet er echt niet aan denken dat men op mijn uitvaart aan komt zetten met zwarte panties zwarte jurkjes zwarte hakken en zwarte pakken, vreselijk. Uberhaupt zwart, alstublieft niet zeg. Terwijl een ander dat juist heel graag wil.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 12:35

Wat moet ik me voorstellen bij een beige spijkerbroek?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 13:02

Fenrir schreef:
Wat moet ik me voorstellen bij een beige spijkerbroek?

Ik heb erop gegoogeld.. Ik vind het een modeblunder.