Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 22:16

Britt_Sisi schreef:
Ik weet niet precies hoeveel. Maar vanaf de kerst. Wel vaak langere tijd er tussen.
Ik heb het er met hem over maar er wordt voor mij niet heel veel duidelijk zegmaar. En als ik met hem ben vind ik het dan weer heel leuk. Zo verwarrend :')

Ooh dan vind ik wel dat je wat duidelijkheid van hem mag verwachten..

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 22:18

Ow dat is idd wel echt al lang, dan had ik wel wat duidelijkheid gewild

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 22:28

Oké als ik het zo bekijk klinkt vanaf de kerst wel heel lang, zo vaak is het niet geweest omdat we het beiden heel druk hebben gehad. Ik heb het idee dat hij niet weet wat hij wil en daarom geen duidelijkheid aan mij kan geven. Wat me nu enorm irriteert is dat hij mn lange serieuze bericht gelezen heeft en er niet op reageert. :') pff mannen.. ik ga maar weer verder tinderen denk ik zo :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-17 22:45

Britt_Sisi schreef:
Oké als ik het zo bekijk klinkt vanaf de kerst wel heel lang, zo vaak is het niet geweest omdat we het beiden heel druk hebben gehad. Ik heb het idee dat hij niet weet wat hij wil en daarom geen duidelijkheid aan mij kan geven. Wat me nu enorm irriteert is dat hij mn lange serieuze bericht gelezen heeft en er niet op reageert. :') pff mannen.. ik ga maar weer verder tinderen denk ik zo :')

Of hij weet het wel en heeft geen zin om het te zeggen... als je niet weet kan je dat op z'n minst zeggen en reageren op lange serieuze berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 00:02

Ook met langere tijd ertussen is vanaf de kerst toch al bijna 3 maand geleden... Mag je toch wel wat duidelijkheid verwachten. Zou er gewoon eens naar vragen en een antwoord eisen.

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 00:05

Yvankaxx schreef:
Ik ben al tevreden als ik eens verder kom dan date 1 of 2 _O-

Dit had ik gewoon geschreven kunnen hebben -O-

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-17 00:23

Ik zou gewoon open kaart spelen met hem, dat je niet weet wat je met hem aanmoet en dat je graag duidelijkheid hebt (of dat nou positief of negatief is). Dat vage gedoe schiet je niks mee op :n.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 00:24

Ik zou inderdaad ook duidelijkheid vragen :j

Net thuis, hij is zo leuk :D Geloof dat ik een aantal apps maar van Mn telefoon af ga gooien :))

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 00:34

tofferuiter schreef:
Yvankaxx schreef:

Of ik!
Ik ben al dik tevreden als mijn date komende zaterdag wel door gaat.. het ziet er nu wel naar uit dat het door kan gaan!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 00:37

Oh ja dat ook nog, een date doe doorgaat überhaupt :Y)

Zo irritant dat ze via de app altijd stoere verhalen hebben, maar je er in het echt vrij weinig van merkt.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 06:42

Date? Wat is dat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 08:33

tofferuiter schreef:
Yvankaxx schreef:

Nou ik ook.. Had 3 weken geleden ofzo date gehad, was vooral gezellig, niet verliefd oid.. Zou vanavond bij mij komen.. Woensdag zegt ie af, toen gingen bij mij al de alarmbellen, komt ie gisteren met een appje dat ie aan het daten is en het heel leuk heeft met haar... Tja, toen heb ik gevraagd of ie dat zondag nog niet wist :+ Toen was ie namelijk niet aan het daten zei hij nog :') Toen bleef het stil :Y)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 08:35

Hahah Berdien gaat niet meer swipen zo te horen..

Hoop voor de rest dat de dates door gaan ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 08:37

Wat leuk Berdien! :D

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 08:41

Gaaf Berdien! Straks ben ik de enige single in het tindertopic! :))

Ik ben nog steeds met meneer-zonder-auto aan het appen. Hij zei in het begin dat hij de eerste date ging regelen, maar het komt er nog niet erg rap van. Gister zei hij nog wel dat we snel maar eens af moesten spreken.
Ik zie het wel. Ene kant lijkt hij echt ontzettend leuk, aan de andere kant een beetje 'heftig' :=

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 08:57

idinn schreef:
Ook met langere tijd ertussen is vanaf de kerst toch al bijna 3 maand geleden... Mag je toch wel wat duidelijkheid verwachten. Zou er gewoon eens naar vragen en een antwoord eisen.

Haha echt dit moet ik doen! Maar eigenlijk ben ik de hele dag door maar aan het zeiken over dat soort dingen tegen hem :') wordt er niet echt leuker op

Hij reageerde gister op mn lange bericht.
Ik ga morgen pas antwoorden want moet dit echt even rustig binnen laten komen

:') banketstaaf.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 09:29

Kan toch heel simpel zijn? Zeggen dat je nu wel eens wilt weten hoe het zit. Krijg je geen antwoord of een wazig antwoord dan issie niet gek op je. Daaaaag volgende!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 09:30

Ja ben t met jildau eens!! Ik zou er al sneller klaar mee zijn denk ik :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 09:39

Nadat het uitging met mijn ex heb ik besloten dat iemand volledig voor mij moet gaan en echt stapelgek op mij moet zijn, en anders maar niet. Twee dates gehad die of zaten te zeuren over bindingsangst, na meerdere weekenden bij elkaar nog niet aan vrienden wilden voorstellen, de ene dag continu appen en dan weer 2 dagen niks.. Nou dan was het voor mij klaar. Zo geen zin in gedoe en onzekerheid en twijfels, dan ben je alleen beter af vind ik!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 09:42

Mlies schreef:

Nee hoor, niet zolang ik er nog in zit. Per definitie niet. :)

Nou had ik me een paar weken terug wel ingeschreven. Niet bij Tinder, maar bij een datingsite voor gekken. Voor mensen die in de GGZ lopen tenminste. (Jullie weten uit een ander topic dat ik op het autistisch spectrum zit.) Ik ben wel erg gek op een ander maar ik dacht met jullie: als je zo doorgaat vind je nooit iemand.

De meeste meisjes/vrouwen daar (ik moet er nog steeds aan wennen) kon ik zo afschrijven: roken, niet aantrekkelijk, te veel verschil in interesses/opleidingsniveau. Maar één zag er leuk uit, was iets jonger dan ik (31), had leuke interesses (niet in de laatste plaats muziek) en was ook nog eens schooljuf. Ik heb iets met vrouwen uit zorg en onderwijs. Nou, ik een berichtje gestuurd en meteen een enthousiaste reactie terug. Dus ik schrijf weer wat. Blijkt dat berichtje na een paar dagen niet aangekomen. Hoogstwaarschijnlijk een foutje met de site. Tja, toen dacht ze natuurlijk al dat ik haar niet wilde.

Als ik de webmaster tegenkom, ga ik hem/haar aanpunten en de grond in drijven. _-:(

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 09:43

Mlies schreef:

Ik ben nog steeds met meneer-zonder-auto aan het appen. Hij zei in het begin dat hij de eerste date ging regelen, maar het komt er nog niet erg rap van. Gister zei hij nog wel dat we snel maar eens af moesten spreken.
Ik zie het wel. Ene kant lijkt hij echt ontzettend leuk, aan de andere kant een beetje 'heftig' :=

Hahah ik ben ook de enige single hoor :))

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 09:57

musiqolog schreef:
Mlies schreef:

Nee hoor, niet zolang ik er nog in zit. Per definitie niet. :)

Nou had ik me een paar weken terug wel ingeschreven. Niet bij Tinder, maar bij een datingsite voor gekken. Voor mensen die in de GGZ lopen tenminste. (Jullie weten uit een ander topic dat ik op het autistisch spectrum zit.) Ik ben wel erg gek op een ander maar ik dacht met jullie: als je zo doorgaat vind je nooit iemand.

De meeste meisjes/vrouwen daar (ik moet er nog steeds aan wennen) kon ik zo afschrijven: roken, niet aantrekkelijk, te veel verschil in interesses/opleidingsniveau. Maar één zag er leuk uit, was iets jonger dan ik (31), had leuke interesses (niet in de laatste plaats muziek) en was ook nog eens schooljuf. Ik heb iets met vrouwen uit zorg en onderwijs. Nou, ik een berichtje gestuurd en meteen een enthousiaste reactie terug. Dus ik schrijf weer wat. Blijkt dat berichtje na een paar dagen niet aangekomen. Hoogstwaarschijnlijk een foutje met de site. Tja, toen dacht ze natuurlijk al dat ik haar niet wilde.

Als ik de webmaster tegenkom, ga ik hem/haar aanpunten en de grond in drijven. _-:(

Je kunt toch ook gewoon nog een keer een aardig berichtje sturen?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 09:59

Datingsite voor gekken? Das ook niet aardig..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:01

Hhaahh dus geen: "datingsite voor hogeropgeleiden" maar.. "datingsite voor gekken" hhaha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 10:11

Voor gekken, wtf :')