Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:31

Ik heb hem vandaag weer gezien (onverwachts, kreeg vanmorgen een appje ). Soms zien we elkaar 1,5 week niet, soms 3x per week. Wisselt heel erg.

MarlindeRooz

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:36

Moet ik wel zeggen dat ik in Utrecht woon en hij in een dorp naast A'foort. :P

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 19:39

MarlindeRooz schreef:

Spakenburg? <<)

Ik heb nu een leuke aan de haak! Meneer geeft zwemles aan kids en is net zoals ik gek op oude Volvo's. :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:01

Date komt zo hierheen. Op zich heel leuk, maar ben alles behalve fit := En dat is te zien :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 21:14

Geeft ie vast niets om Berdien :*

Mijn eerste date met m'n tindervriendje is inmiddels al bijna 2 jaar geleden := zijn toen naar indoor Brabant gegaan, dus moest er ineens aan denken toen we voor dit jaar uitgenodigd werden!

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:16

Ik vind het echt bijzonder dat jullie date materiaal vinden! Ik kom niet veel verder dan saaie gesprekken |(

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:44

Nog suffer, ik heb in totaal met 4 personen gepraat. De 4e was mijn vriend. Ik had niks met Tinder. Maar toch eens gaan kijken. En toen snel weer er af gegooid haha.

Maar, het kan dus echt! <3

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 22:50

Mijn date is verzet naar Zaterdagavond. Wel leuker dan morgen want dan blijft hij ook gezellig slapen en hoef ik er de volgende dag tenminste niet om vijf uur uit :')

oliebol had nog zoiets stoms, ik verveelde me van de week. Dus Tinder weer eropgezet, raakte ik in gesprek gisteren met een jongen hier uit de buurt. Doodnormaal gesprek over ditjes en datjes, duurde n half uurtje ofzo. Hij zei van o ja ik ben goed bevriend met een collega van je, die heeft voorheen bij mij gewerkt en daar ga ik nu nog steeds mee om.

Nou vandaag was ik opt werk, komt die bewuste collega naar me toe: o ja ik had gehoord van Rob dat je met hem op Tinder gesproken had! Hij is laaiend enthousiast en vond het echt n super leuk gesprek! Euh.... Nou.... Euh... oliebol! Dus heb hem net maar even heel voorzichtig gezegd dat ik met meerdere mensen aant chatten ben en n date heb met iemand anders. Vond het echt heel sneu en zielig voor hem maja, ik had echt niet de indruk gewekt bij hem dat we een heuse klik hadden ofzo... Hij zag t blijkbaar anders.
Hij nam t gelukkig goed op dus t is toch goedgekomen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:01

Chiave schreef:
MarlindeRooz schreef:

Spakenburg? <<)

Ik heb nu een leuke aan de haak! Meneer geeft zwemles aan kids en is net zoals ik gek op oude Volvo's. :o

Jezus ik schrok me bijna kapot. De mijne geeft ook zwemles (maar dan aan pubers)
Houdt gelukkig niet van volvos zover ik weet.

Ankje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:27

x_Elise schreef:
Ik vind het echt bijzonder dat jullie date materiaal vinden! Ik kom niet veel verder dan saaie gesprekken |(

Altijd nog beter dan helemaal niks vinden en dus geen gesprekken :( |(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 01:10

Ooohhh date is net weg. Ghe. Nou. Hij wilde eigenlijk blijven slapen ( en dan ook echt slapen, ik had mn benen niet geschoren :') ) maar dat leek me nog wat te vroeg. Dus maar de halve avond zitten flikflooien :)) Kan hij wel goed :D Lijkt allemaal wel heel leuk en goed. Dooooooodeng _O-

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 02:15

Hallo daar ben ik weer met slecht nieuws...

Had dus die hele leuke militaire op tinder gevonden. Maar dingen vond ik te toevallig en klopte in mijn hoofd niet.
Van het weekend na wat drankjes had ik hem opgebeld en zijn stem paste al niet bij hoe hij eruit zag. Daarnaast ging ie vol in het verzet toen in over snapchat begon.

Even een screenshot gemaakt van de profiel foto van meneer en op searchbyimage.html gegooid.
Meneer blijkt dus nep te zijn en de foto's te gebruiken van een of ander sport model.

Heb dus net even gescreenshot wat ik heb gevonden en heb het de whatsapp in gegooid met naam en toe naam.

Afbeelding

Dames wees dus gewaarschuwd. En wie weet krijgt dit nog een staartje..

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 07:47

Nohhh wauw! Stom jong

Nou ik heb ook m'n eerste tinder date gehad hoor was echt leuk haha

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 08:08

Wow :wow:

Een catfish
Blij dat het niet tot een ontmoeting is gekomen

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 08:59

Wow wat bizar!! Hoe doe je dat eigenlijk op afbeelding zoeken?

Berdien haha sounds greaaat!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 09:10

Ik had niet verwacht dat er een catfish op tinder zou zitten, al vind ik de foto's wel redelijk fout/onecht overkomen

Gewoon reverse image search google

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 09:32

Furrow schreef:
Ik had niet verwacht dat er een catfish op tinder zou zitten, al vind ik de foto's wel redelijk fout/onecht overkomen

Zegt mij dus echt 0 :')

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 09:34

Queelens schreef:
Furrow schreef:

Dan moet je dringend eens een paar afleveringen catfish op mtv zien :')

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 09:38

Queelens schreef:
Furrow schreef:

Je typt bij google image search in en dan klik je (denk de eerste) link aan en dan kun je op afbeeldingen zoeken!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 09:40

Haha ik kijk dus nooit TV :')
Maar thanks, is zomaar toch handig om te weten!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 09:45

Oh das wel heel zuur zeg! Maar heel eerlijk, dat soort foto's had ik vanaf het begin al niet vertrouwd :o En Tinder is juist de ideale plek om te catfishen, een fake profiel is zo gemaakt...

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 09:51

Berdien schreef:
Oh das wel heel zuur zeg! Maar heel eerlijk, dat soort foto's had ik vanaf het begin al niet vertrouwd :o En Tinder is juist de ideale plek om te catfishen, een fake profiel is zo gemaakt...

Dit. Alles wat er uit ziet als too good to be true gaat bij mij naar links. Maar alsnog stom dat mensen zulke foto's gebruiken, hoe willen ze dan ooit op date gaan vraag ik mij af?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 09:51

Eerst moest je nog via je FB fotos plaatsen. Dat maakte het al iets minder toegankelijk (hoewel een nep account op fb ook zo is gemaakt en je nep fotos verborgen op je fb kan zetten en alsnog op tinder kon plaatsen) maar nu is t voor elke leek toegankelijk om nep profielen te maken op Tinder. Vond t al geen goede ontwikkeling maarja

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:17

Even voor de duidelijkheid die foto's die daar staan zijn niet de foto's doe hij op tinder had staan. Dit zijn de foto's die ik gevonden heb.
Op tinder was het gewoon een foto achter het stuur en een foto helemaal kleding. Via whatsapp had hij zelfs nog een doodnormale foto gestuurd dat er verf op zn gezicht zat want hij was aan het schilderen. En daar stond ie absoluut niet te poseren of half naakt op.

Hij wil me in ieder geval geen foto sturen maar een x koffie drinken kan wel. Meer niet want hij heeft een vriendin haha :') dacht t niet. Spijt heeft ie wel en bla bla hij wist niet meer hoe hij kon zeggen dat t niet echt was.

@berdien ik heb gasten gehad met betere foto's op tinder die via snapchat gewoon echt waren hoor, dus dat is geen reden tot paniek voor mij. Weigering tot snapchat echter wel haha.

@queleens Google eens searchbyimage.html dan moet het kunnen. Dan kan je kiezen of je uit je bestanden zoekt of via een link en zo rollen alle resultaten eruit als ie op reverse search klikt, best handig!

Ik ga weer lekker verder tinderen :)

@naomi vertel over je date, ben benieuwd!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 10:27

Wtf Kelly! Bizar joh! Wel goed dat je er achter bent gekomen zeg.

Leuk Naomi, komt er een vervolg? Haha en Berdien had het ook leuk ondanks de ongeschoren benen ;-)

Ik heb vrijdag a.s. een date met een aardig, normale vent, ben benieuwd!

Maar nou heb ik gisteren meer dan 3 u met een britse 'lad' gekletst en hij is zooooo leuk zucht..uiteraard woonachtig in de UK maar een paar keer per jaar in NL.. f*ck waarom nou steeds van die moeilijke toestanden! Al is de UK al weer dichterbij als Spanje om het positief te bekijken haha.