Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:30

Confession: Ik heb net twee uur liggen slapen op de bank terwijl ik eigenlijk nog van alles moet doen. En ik voel mij niet eens schuldig. Ik heb echt zo iets van, fiets that oliebol.

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:34

Confession: Ik voel me vandaag echt slecht. Ben al een paar weken aan het griepen en het lijkt weer erger te worden. Had geen zin om te koken vandaag, enige alternatief was samen met zoontje zijn lievelings eten te maken :r Best trots op mezelf dat ik inmiddels al een kwartier klaar ben met eten en het nog steeds binnen houd (al heel mijn leven hang ik na een paar happen boven de wc omdat ik het zo ontzettend hard NIET lust :o ) Jaja, ik heb een half bord spinazie op :')

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:43

Confession: Ik heb Facebook verwijderd... Werd er soms zo ongelukkig en jaloers van (terwijl ik goed genoeg weet dat mensen daar enkel de goede en leuke dingen opzetten).

Confession 2 : Ik zit aan de bodybuildingshakes om bij te komen, vorige week een historisch dieptepunt bereikt qua gewicht, ik schrok er zelf van.. Wat een beetje verdriet niet met een mens kan doen..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:49

Confession: ik weet nog steeds niet wat het echte woord zit achter oliebol en banketstaaf :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 17:50

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 18:54

Ik heb een crush op een leraar bij mij op school. Hij is nieuw dit jaar (23, geen oud mannetje ofzo :') ) en ik vind het heel jammer dat ik hem niet als leraar heb -O-

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 19:28

Mijn confession is dat ik een bloedhekel aan een bepaalde bokker in dit topic heb maar niet durf te reageren op haar poedersuikeropmerkingen omdat ik bang ben dat ik half bokt over me heen krijg..
Edit: typfoutje

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 19:38

manon_goldy schreef:
Mijn confession is dat ik een bloedhekel aan een bepaalde bokker in dit topic heb maar niet durf te reageren op haar poedersuikeropmerkingen omdat ik bang ben dat ik half bokt over me heen krijg..

Wat geniaal dat jij jezelf censureert trouwens :D

Ik heb censuur altijd uit staan en als er poedersuiker staat, is er ook poedersuiker getypt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 19:43

vuurneon schreef:
manon_goldy schreef:

Wat geniaal dat jij jezelf censureert trouwens :D

Ik heb censuur altijd uit staan en als er poedersuiker staat, is er ook poedersuiker getypt :')

Dit dus :')
Komt ook direct neer op m'n confession, ik kijk nog wel eens rond op zoek naar mensen die zichzelf censureren :')

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:21

ik dacht toen ik net op bokt zat, dat mensen poedersuiker en oliebol gewoon als scheldwoord gebruikten, niet dat het automatisch veranderd werd.. oeps! :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:24

manon_goldy schreef:

Ik vraag mij altijd direct bij dit soort dingen af of ik diegene ben haha :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:25

Amandavd schreef:
manon_goldy schreef:

Same :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:25

LSnuitje schreef:
ik dacht toen ik net op bokt zat, dat mensen poedersuiker en oliebol gewoon als scheldwoord gebruikten, niet dat het automatisch veranderd werd.. oeps! :')

Je bent vast niet de enige :') gelukkig was ik er vrij snel achter

Confession: morgen op het lab moeten we in een groepje van 3 werken, wat A: dus echt NIET handig is op een lab, en B: van een van de twee anderen in mijn groepje lijkt het alsof hij toen hij klein was zijn hoofd heeft gestoten aan de vloer... hoe hij in de 3e is gekomen is mij echt een raadsel...

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:28

LSnuitje schreef:

guilty :o

Confession : Gebruik banketstaaf en poedersuiker gewoon als scheldwoorden in real door bokt.
En dan krijg je van die koppen van? :o? Wasda :+

Confessionvan de dag : ik heb morgen 2 proefwerken om voor te leren, zeg de hele tijd dat ik over 5 minuten ga leren. 2 uur later, nog steeds helemaal niks gedaan

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:36

Amandavd schreef:
manon_goldy schreef:

Dat heb ik ook.

Confession: Ik heb vorige week mijn ex vals beschuldigd. Hij doet ontzettend lastig met het storten van de alimentatie van zoontje en ik was het beu dat het deze maand weer op hetzelfde uitdraaide. Heb een half boek geschreven op de email hierover, omdat dit al van in het begin een probleem is, en zelfs gedreigd om verdere stappen te ondernemen. Uiteindelijk de volgende dag toch maar eens gekeken op de bank en wat blijkt, het stond er al op :o Was zo blij dat het van mijn lever was, na 8 maanden, dat ik niks heb laten weten en gedaan alsof het er zogezegd pas sinds gisteren op staat O:)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:50

Het hele huis zit vol visite, maar ik heb zó hard de neiging om te gaan slapen.. :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:52

Confession;
Ik heb twee dingen die ik van de daken wil schreeuwen maar waarmee ik bij niemand terecht kan en daar word ik lichtelijk gefrustreerd van :x

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:54

Lente schreef:
Confession;
Ik heb twee dingen die ik van de daken wil schreeuwen maar waarmee ik bij niemand terecht kan en daar word ik lichtelijk gefrustreerd van :x

'Luisterend oor gezocht' topic niet wat? :j

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:55

Lente schreef:
Confession;

Je mag mij altijd een PB sturen als dat helpt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:57

Thanks! :) Daar denk ik nog even over na.

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 20:58

poetser schreef:
Confession: Ik heb vorige week mijn ex vals beschuldigd. Hij doet ontzettend lastig met het storten van de alimentatie van zoontje en ik was het beu dat het deze maand weer op hetzelfde uitdraaide. Heb een half boek geschreven op de email hierover, omdat dit al van in het begin een probleem is, en zelfs gedreigd om verdere stappen te ondernemen. Uiteindelijk de volgende dag toch maar eens gekeken op de bank en wat blijkt, het stond er al op :o Was zo blij dat het van mijn lever was, na 8 maanden, dat ik niks heb laten weten en gedaan alsof het er zogezegd pas sinds gisteren op staat O:)

*\o/*

Soms wil je gewoon je verhaal kwijt, en dan is een goed excuus om dat te doen heer-lijk.

Confession: Ik ziet hier al een paar weken te nagelbijten omdat ik telkens nog net niet een goed genoeg excuus heb, en dus wacht :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 21:06

Confession: ik vind het vreselijk om aan dierbaren te vertellen dat ik verliefd ben. En dat het tot overmaat van ramp nog wat lijkt te worden ook. :')

Dan gaan ze blij voor me zijn dat ik mij eindelijk over een zwart verleden en mijn eeuwige losbandige leven heb heengezet.
Vervolgens gaan ze met de regelmaat van de klok vragen hoe het met 'ons' gaat. :+
Lief bedoeld, maar ik ben daar zó allergisch voor :')

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 21:12

Tigress schreef:
Ja :')

Ik moest ontzettend nodig naar de wc, en bij mij thuis was het dichtste bij. Buren niet thuis en sleutel niet mee...oliebol, wat nu? Naar achteren toe gegaan, en het geniale plan bedacht om over de schutting heen te klimmen. Buren niet thuis...het lukte het niet om vanuit hun tuin de schutting op te klauteren. Dus moest ik eerst op een paal klimmen, daar overheen, en dan pas kon ik de schutting bereiken om via daar weer naar beneden te gaan.
Echter schoot ik al in de slappe lach voordat ik ook maar fatsoenlijk op de paal zat, dus toen zat ik voor ongeveer 10 seconden bij m'n vriendin op de schouders :')
Vervolgens hebben we de haakjes van de schuurdeur open gemaakt (de bovenste konden we zo open maken, voor de onderste hadden we een takje en een keycord nodig :')). Vervolgens via een openstaand raampje, het keycord en een stukje waterslang de dievenklauwen van het onderste raam open gemaakt, via het onderste raam naar binnen geklommen en heerlijk naar de wc gegaan daarna _O-

Wel een briefje achtergelaten voor mijn ouders hoor, dat ze het onderste haakje van de deur zelf weer even erop moesten zetten, dat lukte ons niet meer van buitenaf :Y)
Het ergste is, al met al waren we sneller geweest als we gewoon even een dorpje verder waren gereden, daar de sleutels hadden opgehaald van mijn ouders die daar waren, en weer terug gingen :')

Edit: typo _O-

Confession: Ik zou gewoon ergens in de bosjes of in de tuin plassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 21:14

In lijn met bovenstaande dingen.. Ik was een keer met de tram midden door een woonwijk onderweg van de stad naar het huis van mijn ex, laat 's avonds. Ik moest zooooo nodig plassen en ik moest nog tien minuten in die tram. Zag het echt niet zitten en wist niet hoe ik het vol ging houden. Toen ben ik uit de tram gestapt en ben ik achter het tramhokje gaan plassen, terwijl het gewoon een glazen hokje was en aan allebei de kanten huizen stonden :o Needless to say was er een slokje te veel alcohol in het spel :)) Gelukkig heeft niemand me gezien.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 21:20

Emmaa_ schreef:
In lijn met bovenstaande dingen.. Ik was een keer met de tram midden door een woonwijk onderweg van de stad naar het huis van mijn ex, laat 's avonds. Ik moest zooooo nodig plassen en ik moest nog tien minuten in die tram. Zag het echt niet zitten en wist niet hoe ik het vol ging houden. Toen ben ik uit de tram gestapt en ben ik achter het tramhokje gaan plassen, terwijl het gewoon een glazen hokje was en aan allebei de kanten huizen stonden :o Needless to say was er een slokje te veel alcohol in het spel :)) Gelukkig heeft niemand me gezien.

Ohh nu bedenk ik me ook een redelijk erge :=
Afgelopen kermis hier in het dorp moest ik zo nodig naar de wc, maar in het cafe was het echt ongelooflijk druk dus ben ik naar buiten gegaan. Mijn vriend moest ook en toen zijn we allebei een tuin in gegaan om te plassen. Gelukkig is iedereen dronken tijdens die kermis dus word je niet raar aangekeken, maar schaamde me wel :')
Tuin lag trouwens aan de weg van de kermis waar iedereen je ook nog kon zien