Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Best trots op mezelf dat ik inmiddels al een kwartier klaar ben met eten en het nog steeds binnen houd (al heel mijn leven hang ik na een paar happen boven de wc omdat ik het zo ontzettend hard NIET lust
) Jaja, ik heb een half bord spinazie op
Argai schreef:Confession: ik weet nog steeds niet wat het echte woord zit achter oliebol en banketstaaf
manon_goldy schreef:Mijn confession is dat ik een bloedhekel aan een bepaalde bokker in dit topic heb maar niet durf te reageren op haar poedersuikeropmerkingen omdat ik bang ben dat ik half bokt over me heen krijg..
Edit: typfoutje

vuurneon schreef:manon_goldy schreef:Mijn confession is dat ik een bloedhekel aan een bepaalde bokker in dit topic heb maar niet durf te reageren op haar poedersuikeropmerkingen omdat ik bang ben dat ik half bokt over me heen krijg..
Wat geniaal dat jij jezelf censureert trouwens
Ik heb censuur altijd uit staan en als er poedersuiker staat, is er ook poedersuiker getypt

manon_goldy schreef:Mijn confession is dat ik een bloedhekel aan een bepaalde bokker in dit topic heb maar niet durf te reageren op haar poedersuikeropmerkingen omdat ik bang ben dat ik half bokt over me heen krijg..
Amandavd schreef:manon_goldy schreef:Mijn confession is dat ik een bloedhekel aan een bepaalde bokker in dit topic heb maar niet durf te reageren op haar poedersuikeropmerkingen omdat ik bang ben dat ik half bokt over me heen krijg..
Ik vraag mij altijd direct bij dit soort dingen af of ik diegene ben haha
LSnuitje schreef:ik dacht toen ik net op bokt zat, dat mensen poedersuiker en oliebol gewoon als scheldwoord gebruikten, niet dat het automatisch veranderd werd.. oeps!
gelukkig was ik er vrij snel achterLSnuitje schreef:ik dacht toen ik net op bokt zat, dat mensen poedersuiker en oliebol gewoon als scheldwoord gebruikten, niet dat het automatisch veranderd werd.. oeps!

Wasda
Amandavd schreef:manon_goldy schreef:Mijn confession is dat ik een bloedhekel aan een bepaalde bokker in dit topic heb maar niet durf te reageren op haar poedersuikeropmerkingen omdat ik bang ben dat ik half bokt over me heen krijg..
Ik vraag mij altijd direct bij dit soort dingen af of ik diegene ben haha
Was zo blij dat het van mijn lever was, na 8 maanden, dat ik niks heb laten weten en gedaan alsof het er zogezegd pas sinds gisteren op staat
Daar denk ik nog even over na. poetser schreef:Confession: Ik heb vorige week mijn ex vals beschuldigd. Hij doet ontzettend lastig met het storten van de alimentatie van zoontje en ik was het beu dat het deze maand weer op hetzelfde uitdraaide. Heb een half boek geschreven op de email hierover, omdat dit al van in het begin een probleem is, en zelfs gedreigd om verdere stappen te ondernemen. Uiteindelijk de volgende dag toch maar eens gekeken op de bank en wat blijkt, het stond er al opWas zo blij dat het van mijn lever was, na 8 maanden, dat ik niks heb laten weten en gedaan alsof het er zogezegd pas sinds gisteren op staat

Tigress schreef:Ja
Ik moest ontzettend nodig naar de wc, en bij mij thuis was het dichtste bij. Buren niet thuis en sleutel niet mee...oliebol, wat nu? Naar achteren toe gegaan, en het geniale plan bedacht om over de schutting heen te klimmen. Buren niet thuis...het lukte het niet om vanuit hun tuin de schutting op te klauteren. Dus moest ik eerst op een paal klimmen, daar overheen, en dan pas kon ik de schutting bereiken om via daar weer naar beneden te gaan.
Echter schoot ik al in de slappe lach voordat ik ook maar fatsoenlijk op de paal zat, dus toen zat ik voor ongeveer 10 seconden bij m'n vriendin op de schouders
Vervolgens hebben we de haakjes van de schuurdeur open gemaakt (de bovenste konden we zo open maken, voor de onderste hadden we een takje en een keycord nodig). Vervolgens via een openstaand raampje, het keycord en een stukje waterslang de dievenklauwen van het onderste raam open gemaakt, via het onderste raam naar binnen geklommen en heerlijk naar de wc gegaan daarna
Wel een briefje achtergelaten voor mijn ouders hoor, dat ze het onderste haakje van de deur zelf weer even erop moesten zetten, dat lukte ons niet meer van buitenaf
Het ergste is, al met al waren we sneller geweest als we gewoon even een dorpje verder waren gereden, daar de sleutels hadden opgehaald van mijn ouders die daar waren, en weer terug gingen
Edit: typo
Needless to say was er een slokje te veel alcohol in het spel
Gelukkig heeft niemand me gezien. Emmaa_ schreef:In lijn met bovenstaande dingen.. Ik was een keer met de tram midden door een woonwijk onderweg van de stad naar het huis van mijn ex, laat 's avonds. Ik moest zooooo nodig plassen en ik moest nog tien minuten in die tram. Zag het echt niet zitten en wist niet hoe ik het vol ging houden. Toen ben ik uit de tram gestapt en ben ik achter het tramhokje gaan plassen, terwijl het gewoon een glazen hokje was en aan allebei de kanten huizen stondenNeedless to say was er een slokje te veel alcohol in het spel
Gelukkig heeft niemand me gezien.