Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:22

Ik vraag me af als je mestondetzoek laat doen of het misschien beter is om mest rechtstreeks uit de darmen te halen ipv de hoopjes die al uitgepoept zijn?

Is de kans niet groter om dan sneller iets te vinden aan wormen en of eitjes?

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:38

Ik heb me echt rot gelachen om het scheten topic. :')

En nuttige info over die bh maat. Ik koop vrijwel altijd bij de Hunkemöller mijn bh's. Meestal heb ik 70D of 70E en twee weken terug was een 70C beter. Nou mijn borsten zijn echt niet gekrompen... Dus ik ga ze denk ik ook maar eens echt op laten meten. :j

En ik heb nog steeds geen vraag om te stellen. |(

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 22:50

Danique schreef:
Anniek22 schreef:
Ik vraag me af waarom ik nog nooit iemand echt heb horen praten over een 'speciaal band' maar dat ik nu een half jaar heel erg fan ben van een band en dat de liedjes allemaal iets te maken met mijn verleden of mijn toekomst? Een liedje herinnert me bijv. heel erg aan mijn vader die ik zelden zie die in het buitenland woont en een ander liedje me aan bijv. mijn vriendin herinnert? Ik ga nu op FB in de hoop dat ze iets geplaatst hebben, ik kijk de hele site van ze af en youtube ook.. Is dit normaal voor mijn leeftijd dat ik zowat helemaal verliefd ben op de band?

Volkomen normaal! Welke band is het? :)

5 Seconds of Summer... :j *\o/* Maargoed, het is dus normaal... Gelukkig :D

Chasingmood

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 23:31

Oooooooh daar is een groot genoege fanbase voor te vinden om samen mee te fangirlen.
5sos fans zijn er meer dan genoeg haha

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 01:31

funnyhorses schreef:
Ik vraag me af als je mestondetzoek laat doen of het misschien beter is om mest rechtstreeks uit de darmen te halen ipv de hoopjes die al uitgepoept zijn?

Is de kans niet groter om dan sneller iets te vinden aan wormen en of eitjes?

Als de mest maar vers is en niet besmet (dus van boven op de hoop pakken).
Verser dan mest uit de darm krijg je niet. Op de kliniek gebruiken ze ook die mest voor mestonderzoek. Maar voor een eigenaar is het niet aan te raden zelf te gaan 'kontengraaien' ivm schade die je kan toebrengen. En met rectaal voelen loop je altijd het risico op een trap, dus dat doe je door bovenstaande redenen alleen bij goede indicatie.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 05:22

Waarom kan ik op een andere plek zo slecht slapen. Ben op de camping en dit is alweer de 2e nacht achter elkaar dat ik nieet kan slapen. Ik erger me er zo rot aan dat ik gewoon niet rustig kan worden en onderhand hier lig te janken. En ik MOET mijn koptelefoon met muziek op anders slaap ik al helemaal niet want ik kan mijn moeder hier heel goed horen snurken.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 08:34

Waarom ik nooit win :')

Bij de Jumbo kan je van die krasloten voor een euro kopen. En ach, je wint wel eens 2 of 4 euro. Maar als je dan 2x 25.000 krast en de 3e keer (om te winnen) staat er niet op, dan baal je toch wel flink, hahaha.
Laatst bijgewerkt door Paisano op 10-08-15 09:25, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Om stemmen vragen

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:28

drawerlover schreef:
Waarom kan ik op een andere plek zo slecht slapen. Ben op de camping en dit is alweer de 2e nacht achter elkaar dat ik nieet kan slapen. Ik erger me er zo rot aan dat ik gewoon niet rustig kan worden en onderhand hier lig te janken. En ik MOET mijn koptelefoon met muziek op anders slaap ik al helemaal niet want ik kan mijn moeder hier heel goed horen snurken.

Ik kan ook vaak niet slapen maar als je dan juist gaat denken van oohh ik kan niet slapen en wat vervelend lukt het al helemaal niet meer.. Meestal ga ik dan aan andere dingen denken en val ik alsnog niet in slaap wat bij mij helpt is continu zwart zwart zwart oid denken

En misschien zijn oordopjes makkelijker dan muziek ;)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:36

LisannePruts schreef:
drawerlover schreef:

Ik kan ook vaak niet slapen maar als je dan juist gaat denken van oohh ik kan niet slapen en wat vervelend lukt het al helemaal niet meer.. Meestal ga ik dan aan andere dingen denken en val ik alsnog niet in slaap wat bij mij helpt is continu zwart zwart zwart oid denken

En misschien zijn oordopjes makkelijker dan muziek ;)

Haha ik probeer me altijd dingen voor te stellen maar dat werkt nooit dus dan ga ik maar even op mijn mobiel of wat tekenen ofzo. Maar dat werkt allemaal niet. Oordopjes zijn wel slim maar die heb ik dus niet

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:47

Ik gebruik 2 manieren:

Ga in bed liggen met je ogen dicht, luister naar 5 dingen die je hoort en benoem ze in jezelf, vervolgens doe je dit ook met 5 dingen die je voelt en als laatste met 5 dingen die je zou zien als je, je ogen open zou hebben. Dan doe je het rijtje opnieuw, maar niet 5 dingen benoemen, maar 4, dan weer het rijtje opnieuw en 3 dingen enzovoort.

Ga in bed liggen met je ogen dicht en adem 4 seconden in, houd dit 7 seconden vast en adem 8 seconden uit, herhaal dit bij voorkeur.

Of het bij jou werkt, geen idee, maar voor mij werkt het :)

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:58

_sharonnn schreef:
Ik gebruik 2 manieren:

Ga in bed liggen met je ogen dicht, luister naar 5 dingen die je hoort en benoem ze in jezelf, vervolgens doe je dit ook met 5 dingen die je voelt en als laatste met 5 dingen die je zou zien als je, je ogen open zou hebben. Dan doe je het rijtje opnieuw, maar niet 5 dingen benoemen, maar 4, dan weer het rijtje opnieuw en 3 dingen enzovoort.

Ga in bed liggen met je ogen dicht en adem 4 seconden in, houd dit 7 seconden vast en adem 8 seconden uit, herhaal dit bij voorkeur.

Of het bij jou werkt, geen idee, maar voor mij werkt het :)

Kan ik proberen. Is allebei om te ontspannen en je leeg te maken zeker :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 10:59

Geen idee, het placebo effect is voor mij prima :')

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:05

Rebecca schreef:
Waarom kriebelhoest zo kriebelt

Bij mij is het een vicieuze cirkel. Na een verkoudheid is op gegeven moment het slijmvlies van mijn keel geïrriteerd door het hoesten.
Dat geïrriteerde slijmvlies reageert vervolgens prikkelbaar: "van van alles" moet ik hoesten.

(Oplossing: verzachtende dingen zoals honing en zoethout, en L-Glutamine om het herstel van het slijmvlies te bevorderen. )

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:15

Ik vraag me af waarom mijn narcistische vader zo ontzettend onvoorspelbaar is -O-

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 11:16

...omdat alles altijd snel verandert en het wel steeds in zíjn straatje moet passen?

Sterkte ermee :(:)

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:09

Ik vraag me af waarom de bitring/bitschijf een terugkomst uit de nevelen der vergetelheid lijkt te maken. Rij sinds m'n 10e paard [ben nu 20], toen ik 10 was zag je ze wel eens maar eigenlijk alleen op de maneges. Laatste paar maand zie ik ze echt overal!

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:12

MamaMiesje schreef:
...omdat alles altijd snel verandert en het wel steeds in zíjn straatje moet passen?

Sterkte ermee :(:)

Dat is inderdaad waarschijnlijk de meest logische verklaring :P

En waarom het met de jaren erger lijkt te worden is me ook een raadsel..

Dankje :)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 15:55

_Nynke schreef:
Ik vraag me af waarom mijn narcistische vader zo ontzettend onvoorspelbaar is -O-

:(:)
omdat narcisten gewoon zo zijn. -O-
Mijn moeder is ook zo'n exemplaar en ook ik vraag me geregeld af waarom ze zo moet doen naar mij toe.

Maar weet je,het ligt niet aan jou en niet aan mij zulke mensen zul je nooit kunnen begrijpen.
Wees zuinig op jezelf en pik niet zomaar alles.

ik heb afstand genomen en dat werkt voor mij goed!
Sterkte :(:)

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 16:55

Waarom heb ik altijd het gevoel als ik op mijn scooter zit dat iedereen me aanstaart/nakijkt? Zie mensen altijd kijken en ik vind het behoorlijk irritant worden hahaha

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:52

drawerlover schreef:

Als je niet kan slapen: ga er na een kwartier "proberen" gewoon uit. Ik word altijd erg slaperig van boeken lezen. Dan blijf ik lezen tot ik van ie momenten heb dat ik een pagina terug moet bladeren omdat ik niks meer meekrijg, of dat mijn ogen half dichtvallen: dan licht uit en slapen. :)

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:54

Waarom sterft de wesp niet uit? Wat heeft die van toegevoegde waarde in de wereld?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 17:57

Leffroi schreef:
Waarom sterft de wesp niet uit? Wat heeft die van toegevoegde waarde in de wereld?

Zorgrn wespen niet ook voor bestuiving?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:00

Wespen zijn de enigen die tegen de mens ingaan :+

Ohh ben gek op zoethout thee , zet ik die sochtends als ik proestend en hoestend opsta :=

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:01

Leffroi schreef:

Wespen zijn ergens nuttig voor, weet niet precies wat though :+

Dazen daarentegen mogen van mij maar al te graag uitsterven :))

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 18:06