Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Anniek22 schreef:Ik vraag me af waarom ik nog nooit iemand echt heb horen praten over een 'speciaal band' maar dat ik nu een half jaar heel erg fan ben van een band en dat de liedjes allemaal iets te maken met mijn verleden of mijn toekomst? Een liedje herinnert me bijv. heel erg aan mijn vader die ik zelden zie die in het buitenland woont en een ander liedje me aan bijv. mijn vriendin herinnert? Ik ga nu op FB in de hoop dat ze iets geplaatst hebben, ik kijk de hele site van ze af en youtube ook.. Is dit normaal voor mijn leeftijd dat ik zowat helemaal verliefd ben op de band?
Volkomen normaal! Welke band is het?
funnyhorses schreef:Ik vraag me af als je mestondetzoek laat doen of het misschien beter is om mest rechtstreeks uit de darmen te halen ipv de hoopjes die al uitgepoept zijn?
Is de kans niet groter om dan sneller iets te vinden aan wormen en of eitjes?
drawerlover schreef:Waarom kan ik op een andere plek zo slecht slapen. Ben op de camping en dit is alweer de 2e nacht achter elkaar dat ik nieet kan slapen. Ik erger me er zo rot aan dat ik gewoon niet rustig kan worden en onderhand hier lig te janken. En ik MOET mijn koptelefoon met muziek op anders slaap ik al helemaal niet want ik kan mijn moeder hier heel goed horen snurken.
LisannePruts schreef:drawerlover schreef:Waarom kan ik op een andere plek zo slecht slapen. Ben op de camping en dit is alweer de 2e nacht achter elkaar dat ik nieet kan slapen. Ik erger me er zo rot aan dat ik gewoon niet rustig kan worden en onderhand hier lig te janken. En ik MOET mijn koptelefoon met muziek op anders slaap ik al helemaal niet want ik kan mijn moeder hier heel goed horen snurken.
Ik kan ook vaak niet slapen maar als je dan juist gaat denken van oohh ik kan niet slapen en wat vervelend lukt het al helemaal niet meer.. Meestal ga ik dan aan andere dingen denken en val ik alsnog niet in slaap wat bij mij helpt is continu zwart zwart zwart oid denken
En misschien zijn oordopjes makkelijker dan muziek
_sharonnn schreef:Ik gebruik 2 manieren:
Ga in bed liggen met je ogen dicht, luister naar 5 dingen die je hoort en benoem ze in jezelf, vervolgens doe je dit ook met 5 dingen die je voelt en als laatste met 5 dingen die je zou zien als je, je ogen open zou hebben. Dan doe je het rijtje opnieuw, maar niet 5 dingen benoemen, maar 4, dan weer het rijtje opnieuw en 3 dingen enzovoort.
Ga in bed liggen met je ogen dicht en adem 4 seconden in, houd dit 7 seconden vast en adem 8 seconden uit, herhaal dit bij voorkeur.
Of het bij jou werkt, geen idee, maar voor mij werkt het
Rebecca schreef:Waarom kriebelhoest zo kriebelt
_Nynke schreef:Ik vraag me af waarom mijn narcistische vader zo ontzettend onvoorspelbaar is
drawerlover schreef:Waarom kan ik op een andere plek zo slecht slapen. Ben op de camping en dit is alweer de 2e nacht achter elkaar dat ik nieet kan slapen. Ik erger me er zo rot aan dat ik gewoon niet rustig kan worden en onderhand hier lig te janken. En ik MOET mijn koptelefoon met muziek op anders slaap ik al helemaal niet want ik kan mijn moeder hier heel goed horen snurken.