Het grote Dr Martens topic!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 02:16

Ik heb Jadons besteld <3 Maar dan buiten de sale om. Twijfelde nog even over de Pascals velvet, maar gelukkig zijn die al uitverkocht.

Shenavallie
Berichten: 11778
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 08:55

Storm schreef:
Oh mèn, een maand geleden had ik nog mijn twijfels of dit ooit mijn lievelingsschoenen zouden worden zoals beweerd ben. Maar ik ben om! Wat zitten deze schoenen lekker zeg!
Zo blij met mijn stoere stappers!
Ze kraken alleen wel enorm :=

Heb je toevallig de Pascal II gekocht? Die kraken inderdaad heel vervelend. Reden waarom ik ze uiteindelijk twee jaar geleden weer van de hand heb gedaan. Ergerde me er op een gegeven moment groen en geel aan. :D

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 12:04

Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek naar zwarte Dr Martens (geen lak/geen suède/zonder opdruk,glitters etc ) in maat 41. Damesmodel (8 gaten)
Waar oh waar zijn deze te koop?

ontherun
Berichten: 4973
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 13:30

Nelson, DM winkel, kortom, in elke stad zijn de standaard zwarte wel te koop :D

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 13:51

Shenavallie schreef:
Heb je toevallig de Pascal II gekocht? Die kraken inderdaad heel vervelend. Reden waarom ik ze uiteindelijk twee jaar geleden weer van de hand heb gedaan. Ergerde me er op een gegeven moment groen en geel aan. :D


Nee, niet de Pascal II, ik heb de lagere 101 nappa. Ik ga ze denk eens een keer goed invetten.

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 16:16

Lous schreef:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek naar zwarte Dr Martens (geen lak/geen suède/zonder opdruk,glitters etc ) in maat 41. Damesmodel (8 gaten)
Waar oh waar zijn deze te koop?


Sacha ook!

Shenavallie
Berichten: 11778
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 17:39

Storm schreef:
Shenavallie schreef:
Heb je toevallig de Pascal II gekocht? Die kraken inderdaad heel vervelend. Reden waarom ik ze uiteindelijk twee jaar geleden weer van de hand heb gedaan. Ergerde me er op een gegeven moment groen en geel aan. :D


Nee, niet de Pascal II, ik heb de lagere 101 nappa. Ik ga ze denk eens een keer goed invetten.

Oh, je bedoelde dat het leer kraakt. Ik dacht dat de zolen zouden kraken (dat had ik dus met die II). Met deze variant heb ik geen ervaring, dus hopelijk lukt het inderdaad met invetten.

Shenavallie
Berichten: 11778
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 17:41

Lous schreef:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek naar zwarte Dr Martens (geen lak/geen suède/zonder opdruk,glitters etc ) in maat 41. Damesmodel (8 gaten)
Waar oh waar zijn deze te koop?

Nu in de aanbieding bij Van Haren, Scapino of Bristol. Kijk anders eens op de Dr Martens site, zodat je de modellen meteen kunt zien.

Dammie

Berichten: 3331
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 17:49


Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 23:51

Shenavallie schreef:
Lous schreef:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben op zoek naar zwarte Dr Martens (geen lak/geen suède/zonder opdruk,glitters etc ) in maat 41. Damesmodel (8 gaten)
Waar oh waar zijn deze te koop?

Nu in de aanbieding bij Van Haren, Scapino of Bristol. Kijk anders eens op de Dr Martens site, zodat je de modellen meteen kunt zien.


Als ik naar hun website ga kan ik ze niet vinden.
Hebben ze daar überhaupt wel de echte? Tot nu toe heb ik daar alleen neppers zien staan.

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 18:40

Afbeelding

Gezinsuitbreiding <3

Links mijn nieuwe Jadons, rechts mijn 1920's met stalen neuzen.

Shenavallie
Berichten: 11778
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 10:56

Lous schreef:
Shenavallie schreef:

Nu in de aanbieding bij Van Haren, Scapino of Bristol. Kijk anders eens op de Dr Martens site, zodat je de modellen meteen kunt zien.


Als ik naar hun website ga kan ik ze niet vinden.
Hebben ze daar überhaupt wel de echte? Tot nu toe heb ik daar alleen neppers zien staan.

Ik kreeg een vorige week een folder van ze met de echte DM's. 1460's zijn het. Web Only stond er nog bij. Ik weet dat ze daar voornamelijk de neppers verkopen, maar dit was een reclame van de originele. Van 179 voor 135, uit mijn hoofd. Zal kijken of ik hem nog bij het oud papier kan vinden.

Shenavallie
Berichten: 11778
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 11:03

Even een copy van google gemaakt, maar lees dat de schoenen al niet meer leverbaar zijn...

Deze week in de sale
Scapino Outlet
Hoge kortingen
De Scapino Folder
Bekijk de actuele kortingen in de
Scapino folder hier!
Zoekresultaten
Webresultaten
Dr. Martens schoenen niet leverbaar - Scapino
https://www.scapino.nl › niet-leverbaar
Waarom staan er Dr. Martens schoenen in de flyer en bieden jullie deze ... We hopen dat je in ons uitgebreide aanbod dames boots een alternatief kunt vinden ...
Dames Boots | Blue Box, Novocento | Scapino.nl
https://www.scapino.nl › dames › schoenen › boots
Dames boots van de merken Blue Box en Novocento vind je bij Scapino ✓Snelle levering ✓Gratis retour* ✓OUTLET tot 70% sale ✓Betaal pas na 14 dagen.
‎Blue Box dames snake ... · ‎Blue Box Blue Box dames ... · ‎Blue Box dames veterboots
Merkenoverzicht - Scapino

Lous

Berichten: 24257
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:43

Aha dank je! ;)

Meestal zijn dat ook van die aanbiedingen waar ze maar zeer weinig van binnen krijgen en je dus als de kippen bij moet zijn.

Storm

Berichten: 20881
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 20:14

Ik ben vandaag gered door mijn dr Martens. Ben naar het Openluchtmuseum geweest met mijn kinderen en ben daar hard gevallen over een ophoging, ik zette mijn enkel verkeerd neer en klapte door, daarna viel ik. Mijn enkel verstuikt. Ik heb mijn schoenen heel strak aangetrokken en zo kreeg mijn enkel steun. Nu weer thuis en ik kan geen stap lopen, alles doet pijn, zelfs als ik zit met mijn enkel omhoog. Maar goddank voor de stevige Dr Martens, anders had ik niet eens thuis kunnen komen.

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 01:23

PeerAppel schreef:
[ [url=m/NYLrQg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gezinsuitbreiding <3

Links mijn nieuwe Jadons, rechts mijn 1920's met stalen neuzen.

Sterkte met die Jadons. Ik krijg die dingen voor geen meter ingelopen. Ik hoop jij wel. :')

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:08

Ik heb nergens last van. := Maar misschien komt het omdat ik echt smalle platvoeten heb, dus bij de wreef doet het geen zeer. Enige waar ik vaak wel last van heb is pijnlijke hakken, maar dankzij mijn 1920's zit er op allebei mijn hakken letterlijk eelt. :') Ik heb ze vrijdag even aan gehad naar een afscheid van een collega en dat voelde zo goed dat ik er zaterdag gewoon 8 uur op heb gewerkt. Nog steeds geen pijn!

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 18:16

PeerAppel schreef:
Ik heb nergens last van. := Maar misschien komt het omdat ik echt smalle platvoeten heb, dus bij de wreef doet het geen zeer. Enige waar ik vaak wel last van heb is pijnlijke hakken, maar dankzij mijn 1920's zit er op allebei mijn hakken letterlijk eelt. :') Ik heb ze vrijdag even aan gehad naar een afscheid van een collega en dat voelde zo goed dat ik er zaterdag gewoon 8 uur op heb gewerkt. Nog steeds geen pijn!

Oh fijn! Dan ligt het denk ik toch aan mijn voeten. }:0

Ik heb vandaag via United Wardrobe nieuwe 1460 gekocht voor een paar tientjes minder. Ze worden morgen bezorgd. Heb ook de Pascal maar was helaas zo dom om daar mee te gaan verven. Dat krijg je er dus niet uit.

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 19:42

Ohhhh jij bent Pascals gewend? Dan snap ik wel dat de Jadons zeer doen. Ik heb met mijn vorige ook zeker 4 weken met maandverband op mijn hakken gelopen. :=

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 19:47

Pascals waren echt hels om in te lopen haha. Had zelfs blauwe plekken op mijn voeten, maar eenmaal ingelopen **\O/** kan geen enkele schoen tegen op. Desalniettemin zou ik ze nooit meer kopen. Vandaar nu de 1460 genomen omdat die wat ruimer zijn.

njiloj

Berichten: 1275
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:29

M_ontana schreef:
https://www.drmartens.com/nl/nl/c/sale
Goede sale! Ik ga op mijn handen zitten :=


Verdorie, toch wat besteld. O:)

Dus straks ook een paar averil sendal in de kast er bij! *\%/*

Iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt via de website van dr Martens zelf?
Ik zag iets van 8 dagen staan?

ontherun
Berichten: 4973
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:32

Ik heb s avonds de 24e besteld en hij is vandaag verzonden *\%/* ook dr Martens website zelf, in de sale. had verwacht dat hij pas de 2e ofzo verzonden zou worden, dus het valt me nog mee. Zonder de feestdagen de 4e dag verzonden dus.

Warboel
Berichten: 14734
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:49

Jadons heb ik echt geen centje pijn mee gehad met inlopen!

M’n Mollies daarentegen oh my _O- maargoed dat is ook lakleer :+ overigens kraken ze ook ontzettend, wordt al wel minder maar er komt nog aardig geluid uit haha.

raket

Berichten: 4099
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Het grote Dr Martens topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 11:39

Ik heb mijn bestelling ook binnen.ik wilde 1 paar terug sturen. Maar kan niet kiezen.
De kindermaat zit ook bijzonder fijn.
Maar ja 2 paar dr Martens voor carnaval is misschien ook overdreven....
Keuzes keuzes.

Succes met inlopen allemaal.

Ghostattack

Berichten: 11280
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 17:11

Afbeelding
Ze zijn heftiger dan ik dacht :+ Maar heel gaaf!

Alles bij elkaar nu:
Afbeelding