Dat ik vandaag thuiskwam met de boodschappen en dat de vriezer in de schuur open stond! ALLES onder een dikke laag ijskristallen en aan het ontdooien. GROMMMMMMM!!!!
Debbels
Geplaatst: 15-11-15 12:57
Aan m'n zusje die de hele week ALLEEN MAAR tlc aan het kijken is. Zulke verschrikkelijke programma's zijn dat.
Aan het weer. Kan niks beginnen zo. En dat ik pas serieus mag autorijden als ik m'n rijbewijs binnen heb terwijl ik mail etc heb als bewijs dat ik geslaagd ben.
Arc_En_Ciel
Geplaatst: 15-11-15 14:54
Druppie7711 schreef:
[ [url=m/lpxkju.jpg]Afbeelding[/url] ] Do I need to say more?
Hoe kan je je daar nou aan ergeren..
PanamaD
Geplaatst: 15-11-15 17:32
Erger mij aan de nieuwe buren die al de hele dag lopen te boren!!
PanamaD
Geplaatst: 15-11-15 17:33
Arc_En_Ciel schreef:
Druppie7711 schreef:
Vooral dan aan de mensen die gewoon nog lachen. Tuurlijk leuke foto maar gebruik dan een andere foto.
Dat ik me heel erg verveel. Ik heb mijn rechterpols gekneusd en daardoor kan ik weinig doen. Ik kan niet werken, niet tekenen en op de tv en computer is niks interresants ondertussen. Heel frustrerend als je wel wil, maar niet kan.
Anouk_H
Geplaatst: 15-11-15 22:28
Arc_En_Ciel schreef:
Druppie7711 schreef:
Begrijp me niet verkeerd ik vind het vreselijk wat er gebeurd is. Maar die mensen hebben er echt niets aan dat iedereen zn profielfoto rood wit blauw maakt..
En wat hebben die mensen nu daadwerkelijk aan vlaggen die halfstok gaan? Wat hebben ze aan mensen die massaal het Franse volkslied zingen? Wat hebben ze aan mensen die 1 minuut stilte houden? Dan kunnen we alle manieren van herdenken wel schrappen "want 'ze' hebben er niks aan".
Iedereen gaat hier op zijn eigen manier mee om, dit heeft onder anderen te maken met wat mensen zoal hebben meegemaakt in hun leven. Ik vind het dan ook niet aan anderen om te oordelen over elkaars keuzes. Daarmee wil ik niet zeggen dat je het hoeft goed te keuren of erachter hoeft te staan, maar laat elkaar in hun waarde.
HorseTimeXL
Geplaatst: 16-11-15 09:03
Ik dat ik m'n bed uit moet en nog ongelofelijk moe ben omdat ik heel raar heb liggen dromen..
Dat er door het zwangerschapsverlof van een van mijn docentes een vervanger komt voor haar, die alleen maar laat in de middag tijd heeft voor haar lessen. Daarom heb ik nu dus ongelooflijk veel tussenuren, maar zit ik wel laat op school..
dat mn "vriendinnen" vinden dat ik racistisch ben alleen maar omdat ik nu zenuwachtig word van elke gek die vreemd tegen me doet. toevallig was deze man buitenlands ja, helaas voor hem. welke kleur hij ook had gehad ik vond hem eng, al was hij paars geweest i don't care.
Aan de wasmachine...ding blijft maar geluid maken met centrifugeren en ja hij staat waterpas en nee er zit niet te weinig of te veel was in...hij is gewoon op denk ik