Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Indy_Mouse_9 schreef:Strasshorse schreef:<plaatje snip>
ik vind bij deze het lijfje echt prachtig! (rok wat minder)
Lijft vind ik ook erg mooi, maar ik ben bevooroordeeld want het lijfje van mijn jurk ziet er vergelijkbaar uit![]()
![]()
Die rok daarintegen doet t m voor mij ook niet
)
Het is denk ik over het algemeen wat uitbundiger. Gelukkig wil ik veel minder mensen uitnodigen, als wij uiteindelijk gaan trouwen, dat zou de kosten een beetje moeten drukken
Eulogy schreef:Ik wil, in euro's, minstens zo'n 30,000 hebben gespaard als budgetRond de £20k dus. Voor minder zou ik het persoonlijk niet willen doen.
Een vriend van ons (een collega van mijn vriend) heeft £70,000 (bijna €99,000) aan de verlovingsring alleen uitgegeven
Hij was alleen vergeten dat je zo'n dure ring natuurlijk ook moet verzekeren... Dus ik neem aan dat hij daarnaast nu maandelijks een paar honderd pond kan neertellen voor de verzekering
En ze zijn sowieso een heel stuk traditioneler dan de meeste Nederlanders, dat vind ik ook wel opvallen in de bruidsmode hier. Volgens mij trouwt de meerderheid ook in de kerk dus dan kies je ook al snel een ander soort jurk, maar dat weet ik niet zeker. 
Zou dat normaal hartstikke leuk vinden, maar ik mag haar absoluut niet. Oeps.
Zinn schreef:Wij vinden een geslaagd avondfeest het belangrijkste, dus door de week zou al geen optie zijn![]()
Wij zitten met onze datum ook net tussen de festivals, hadden er ergens ook op gehoopt omwille van die grote familie...achja
Bijna iedereen was er!
Cayenne schreef:Zinn schreef:Wij vinden een geslaagd avondfeest het belangrijkste, dus door de week zou al geen optie zijn![]()
Wij zitten met onze datum ook net tussen de festivals, hadden er ergens ook op gehoopt omwille van die grote familie...achja
Wij zijn op woensdag getrouwd en hebben een supergaaf avondfeest gehadBijna iedereen was er!
feest lijkt mij hartstikke gezellig, maar ik ken te veel mensen die veeel langer door willen dan ikzelf. En daar ga ik niet op wachten. Sowieso ben ik meer voorstander van een eindtijd op dat moment voor de goede orde (en portemonnee
). De helft van mijn familie stopt namelijk echt niet als je het niet zegt 
vriend zijn familie is gereformeerd
die moeten voor 12 uur netjes thuis zijn.