Op sommige foto's kan ze een beetje uit de hoogte overkomen, en ik denk dat ik weet waarom:
ik vind haar gewoon ontiegelijk knap en fotogeniek en ben jaloers

Ben ervan overtuigd dat ze het ver gaat en kan schoppen! (En al heeft geschopt!)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmijntje schreef:@Will65:
Op sommige foto's kan ze een beetje uit de hoogte overkomen, en ik denk dat ik weet waarom:
ik vind haar gewoon ontiegelijk knap en fotogeniek en ben jaloers
Ben ervan overtuigd dat ze het ver gaat en kan schoppen! (En al heeft geschopt!)
Sheran schreef:Wel tof dat je dat je dochter laat doen. Mijn ouders hadden het op die leeftijd nooit goed gevonden. Niet dat ik model zou staan voor iets, maar al helemaal niet met blote schouders. Ze zijn altijd bang voor rare bedoelingen of rare mensen die de foto's te zien krijgen.
Willl65 schreef:Sheran schreef:Wel tof dat je dat je dochter laat doen. Mijn ouders hadden het op die leeftijd nooit goed gevonden. Niet dat ik model zou staan voor iets, maar al helemaal niet met blote schouders. Ze zijn altijd bang voor rare bedoelingen of rare mensen die de foto's te zien krijgen.
Blote schouders is precies wat het is, alleen blote schouders. Ik ben bij iedere shoot aanwezig. Bovendien is ieder team waar ze mee werkt bekend bij bureau.
nafnaf schreef:Stille meelezer hier,
Gisteren mijn haar afgeknipt en nu vind ik eigenlijk ook wel weer leuk om een keer een shoot te doen,
ga binnekort dus maar een oproepje zetten op facebook.
zo heb ik het nu:
[ Afbeelding ]
Lipydo schreef:Ik kom een klein beetje binnen vallen, maar heb een vraagje.![]()
Heeft een van de dames hier tijd en vooral zin om op 18, 25 of 28 augustus (doordeweeks) een middag mee te werken aan fotoshoot (workshop) samen met Gina en mij? Ik verzorg de make-up en de locaties (strand van Waal en/of oude binnenstad) zullen in Zaltbommel zijn. Het wordt gewoon een gezellig dagje met als doelstelling dingen te leren en mooie resultaten
Ik hoor het wel!
Nessie schreef:Staat je zeker mooi nafnaf!
@Will65 Leuk om je dochter zo te zien in 'gewone' modus
@Lipydo: Had graag geholpen maar kan ook niet doordeweeks.
Hier een resultaat van de badmode/strandshoot van laatst:
http://i59.tinypic.com/99mcno.jpg
Nessie schreef:Staat je zeker mooi nafnaf!
@Will65 Leuk om je dochter zo te zien in 'gewone' modus
@Lipydo: Had graag geholpen maar kan ook niet doordeweeks.
Hier een resultaat van de badmode/strandshoot van laatst:
http://i59.tinypic.com/99mcno.jpg