Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:54

Ik heb een facebookpagina en ben daar heel actief. Ik plaats daar mijn updates, maar naast dat nog veel meer. Nu heb ik bv niet zoveel tijd en blog ik niet zoveel, maar deel wel linkjes met mijn volgers via Facebook die ik tegenkom en waar ik niet een hele blogpost aan kan of wil wijden. Ideaal. Daar zit ook echt wel mijn 'harde kern' van volgers merk ik. Je ziet vaak dezelfde mensen liken, gelukkig steeds meer mensen reageren en er ook nieuwe mensen bij komen. En zij lezen ook mijn blog. Ik heb het idee dat ik door die Facebook pagina ze toch meer aan me kan binden.

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:55

Misschien dat ik dat dan toch wel moet gaan doen..

Hebben jullie ook een "like mij op facebook" knopje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:57

Ja, heb ik ook :j

Charles

Ja ik wel. En vind mij op twitter.

Polivy

Jans schreef:
Misschien dat ik dat dan toch wel moet gaan doen..

Hebben jullie ook een "like mij op facebook" knopje?

Jup :j

Mochten jullie er overheen gelezen hebben: wat zien jullie graag op de 'homepage' van een blog? Echt alleen de laatste posts, of juist niet? Of misschien extra elementen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:00

Oh, daar had ik inderdaad overheen gelezen.
Ik vind een paar posts altijd wel leuk, vaak bij nieuwe blogs kijk ik altijd even wat ik leuk vind om te lezen.

Zolang het er maar geen 20 zijn ofzo...
:=

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:09

Nee, dat was ook idd niet de bedoeling :') Zat meer tegen 'geen' aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:12

Ik heb geen idee waar ik een 'like Ik over.. op Facebook" moet gaan laten.. := ja in die uitklapper bovenaan maar wie kijkt daar nou ;')

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:27

Ik heb het in mijn zijmenu zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:31

Ja die heb ik dus niet :+

Ik twijfel ook of ik mijn layout niet wil veranderen en deze layout voor mijn portfoliosite wil gebruiken..

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:39

Zo minimalistisch mogelijk vind ik altijd het fijnst, dus alleen de nieuwste berichten. :j

Ik ben wel benieuwd wat jullie van mijn laatste post vinden, meer een artikel dan de standaard posts die ik normaal gesproken plaats: IS BLOGGING SELF-OBSESSIVE?

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:37

Ik gebruik ook facebook , maar via het delen, kijken er al gauw 200 mensen naar je update.
Dus gewoon doen. Zet mijn nieuwe posts altijd op facebook met link . Zodat ze gelijk naar je site kunnen gaan. Mijn nieuwe post van vandaag : Budgettip: Eigen paardenkoekjes maken !![/quote]

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:48

Hey wat leuk, ik had dit topic nog niet eerder voorbij zien komen! In het verleden (10 jaar terug ofzo) heb ik een tijdje een blog over mijn dagelijkse bezigheden geschreven. Dat vond ik op een gegeven moment niet leuk meer, maar op dat moment was onze hond hoogzwanger en ben ik begonnen met een blog over onze hond. Een groot succes, vooral onder de mensen die op de wachtlijst stonden voor een pup! Doordat iedereen zo enthousiast over de blog was, heb ik nog een keer een Blog bijgehouden voor een ander nest van de fokker.

Daarna heb ik een tijdje niet meer geblogd, maar sinds kort heb ik de draad weer opgepakt! Mijn blog is te vinden in mijn onderschrift :)

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:36

Morrow_Less schreef:
Liebster award

Natascha, Anca, Petra, Marit, Myrthe, Polivy, Marjolein, Charlotte en Ems. Ik heb jullie genomineerd :)

Superleuk! Ik ga er vanavond en morgen eens goed voor zitten!
Dankjewel :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 20:08

joyce2 schreef:
Hey wat leuk, ik had dit topic nog niet eerder voorbij zien komen! In het verleden (10 jaar terug ofzo) heb ik een tijdje een blog over mijn dagelijkse bezigheden geschreven. Dat vond ik op een gegeven moment niet leuk meer, maar op dat moment was onze hond hoogzwanger en ben ik begonnen met een blog over onze hond. Een groot succes, vooral onder de mensen die op de wachtlijst stonden voor een pup! Doordat iedereen zo enthousiast over de blog was, heb ik nog een keer een Blog bijgehouden voor een ander nest van de fokker.

Daarna heb ik een tijdje niet meer geblogd, maar sinds kort heb ik de draad weer opgepakt! Mijn blog is te vinden in mijn onderschrift :)

*\o/* Welkom meis :) We zitten weer eens in een topic samen :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 20:10

Haha jij ook hier? Leuk! Ik wist helemaal niet dat je ook aan het bloggen was, ik ga gelijk eens kijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 09:53

Hopelijk heb ik dit weekend tijd om mijn Liebster Award post te schrijven, ben zo druk geweest en mijn schoonvader ligt (weer) in het ziekenhuis, dus heb de afgelopen periode veel van mijn voorbereidde posts gebruikt.

Hopelijk is het dit weekend een beetje ok weer zodat ik wat swatches kan maken, wat ben zo'n beetje door mijn voorraad heen _O-

Zoya Blaze

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 09:54

Bij mij binnenkort ook weer een liebster award.
Vandaag een beauty review

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:26

Leuke review, mooie bewerkte hoofdfoto :) Als het product dat je hebt limited edition is kan je opzoek gaan naar een gelijk ruikend alternatief, doe ik ook en dat wordt wel geapprecieerd.

Door dat mijn vriend zeer snel en onverwacht naar het buitenland moest heb ik een bestelling kunnen plaatsen om wat buitenlandse producten mee te nemen. Ik hoop dat hij het red tot de winkel en dat ik binnenkort weer veel heb om te reviewen ;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:40

Misschien een rare vraag, maar wat is een Liebster Award?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 13:42

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:04

Oh sorry, ik wist niet dat jullie het vervelend vonden als er naar gevraagd werd :)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:10

Is niet vervelend, maar op sommige vragen heb je echt sneller een antwoord als je via Google zoekt. :)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:18

Ik hoefde er geen snel antwoord op, ik was gewoon nieuwsgierig en dacht "laat ik het eens een keer vragen, ipv voor de zoveelste keer Google te openen" :D

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 14:22

Ik ga je nomineren Joyce :') Ik heb nog 8 nominaties weg te geven geloof ik _O-