Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zap schreef:Nog wel een grappig puntje van de week. Als het fout gaat met scannen krijg je als cassiere altijd de schuld 'je hebt het verkeerd aangeslagen'. Maar nu met de zelfscan is het 'het apparaat heeft een fout gemaakt'. Uhu, degene die het apparaat bediend bedoel je (gaat vaak om 2x aanslaan 'heb ik echt niet gedaan hoor').
goldenarrow schreef:Vandaag ook weer..
Klant: 'Kan mijn vriendin hier naar de wc?'
Ik: 'Nee, die is gesloten.'
Klant: 'Kan je hem dan niet even openmaken voor haar?'
Ik: 'Nee.'
Klant: 'Echt niet?'
Ik: 'Nee.'
Klant: 'Anders geef ik je een euro ofzo, dan kan het toch wel?'
Ik: 'Nee meneer, de wc is gesloten.'
Wat snappen mensen niet aan Nee
Cerilene_ schreef:goldenarrow schreef:Vandaag ook weer..
Klant: 'Kan mijn vriendin hier naar de wc?'
Ik: 'Nee, die is gesloten.'
Klant: 'Kan je hem dan niet even openmaken voor haar?'
Ik: 'Nee.'
Klant: 'Echt niet?'
Ik: 'Nee.'
Klant: 'Anders geef ik je een euro ofzo, dan kan het toch wel?'
Ik: 'Nee meneer, de wc is gesloten.'
Wat snappen mensen niet aan Nee
Volgens mij mag dat ook helemaal niet. Klanten moeten bij een horecagelegenheid toch altijd gebruik kunnen maken van een toilet?! Ik dacht dat dat in de wet stond. Maar ik kan het fout hebben...
goldenarrow schreef:Wij sluiten na 10 uur de wc ivm de veiligheid. Het zal niet de eerste keer zijn dat er mensen een vechtpartij hebben bij ons.
Daarbij bevindt het toilet zich op de eerste verdieping bij ons en we hebben niet de mensen om zowel de eerste als de begane grond schoon te maken na sluitingstijd.
nynke55 schreef:Medewerkers kunnen idd ook behoorlijk lomp zijn. Zo was ik eens bij mijn vorige dierenarts voor iets voor de kat. Ik weet niet meer wat, maar het was een behoorlijk bedrag. Een week of 2 eerder was de dierenarts bij mijn paard geweest. De assistente vraagt op ik het op rekening wil of contant. Vanwege het bedrag wilde ik het op rekening.
Zegt de assistente: er staat nog een rekening open.
Ik: ja, dat kan, dierenarts is bij mijn paard geweest.
Zij: Wilt u die rekening wel zo spoedig mogelijk betalen?
Ik: Natuurlijk
Zij: Soms duurt het erg lang voor de mensen betalen""
Ik: hebt u de rekening al gestuurd, dan?
Zij: nee, nog niet.
Ik: dan kan ik hem ook nog niet betalen.
Zij, nee, maar als hij gestuurd word, wilt u hem dan zo spoedig mogelijk betalen?
Ik: Natuurlijk, maar dan moet u hem wel sturen,
Zij: Ja, maar we hebben het erg druk.
En zo word je even als wanbetaler neergezet, waar andere mensen bij staan.