Hannanas schreef:Ja,
van binnen en van buiten gloednieuw. Zijn ze nog zo lekker fel van kleur, schoon, felle lichtjes bij de drukknopjes en deze nieuwe blauwe ( zelfde stoelen als de paarse dubbeldekker) trein heeft een rood knipperlicht boven de deur die knippert als de deuren dicht gaan.
Leuk om te horen zou ze graag een keertje zien maar waar rijden ze dan ?
Dacht er trouwens ook aan net dat ik vaak een radiotje meenam in de trein het ontvangst is neit altijd even best maar als je iets binnen krijgt maakt het alleen nog maar leuker !
Het ontvangst in de dubbeldekkers was meestal wel wat slechter vooral bovenin omdat je te dicht op de bovenleiding zit en onderin is het gewoon te laag
Maar in de (normale) trein heb je meestal wel redelijk ontvangst en geen last meer van telefoon gesprekken als dat iets is wat je stoort ( Mij trouwens neit hoor
maar hoor er wel vaak iets over ??).
EDIT: Ja ik ken die treinen met de vage deuren die pneumatisch opengaan ofzo die zit tussen zwolle en steenwijk ook een.
Maar ik vind ze altijd wel luxe rijden en dat rode/groene leer vind ik zelf wel wat hebben
En dan de trein die ze soms trekt met zo`n koepel erboven op waar de machinist zit die ziet er zeker het mooist uit !