Over 4jaar mensheid weg!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 10:38

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Meissie17

Re: Over 4jaar mensheid weg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 10:43

Het is raar dan dat we dit via internet horen.

Als dit echt zo was geweest stonden de media er toch ook vol mee, en niet alleen internet.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 10:46

Oh hopelijk zit nederland dan bij dat 1/3e deel

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 10:48

vind het de grootste onzin die er is!
ja er komen meer natuurrampen bij maar dat heeft de mensheid zelf in handen met alle vervuiling en dergelijke.

ach en als we alle wereldvergaan voorspellingen moeten geloven dan waren we er nu allang niet meer geweest.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:06

Meissie17 schreef:

Als dit echt zo was geweest stonden de media er toch ook vol mee, en niet alleen internet.

Het stond ook uitgebreid in de krant vanochtend hoor Vork

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:09

ach we gaan elk jaar dood..
en anders pech, gaan we toch met zen allen Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:11

Geloof er geen reet van Knipoog

En al zál het gebeuren....
Reden genoeg om nog van die 4 jaar te genieten Knipoog

SparklingApp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:16

Op zich geloof ik er best in, maar wat maakt het uit?
Je kan er toch niks aan doen, gewoon lekker verder leven en genieten van dit moment en misschien pakt het zoals een paar hier ook al schreven wel heel anders uit dan wat wij nu denken en is het alleen een positieve verandering!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:29

fijn dat ik nu al weet dat ik over 4 jaar dood ben. Kan ik nog van 4 jaar genieten Knipoog
Geloof het niet. Of het is je tijd of niet, maar mensen gaan elke dag dood..

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 11:47

Eigenlijk wel jammer....... Wilde hard aan het trainen met mijn tinker om over 4 jaar Ankie te gaan verslaan op de OS..... Nou ja, laat maar dan.......... Haha!

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:00

Hmm.. weet niet of het al eerder door iemand is opgemerkt, maar in de tekst die op pagina 1 is geplaatst staat toch iets dat ik niet zo fijn vind.

Citaat:
op deze wijze kan de Aarde als beschermend schild gebruikt worden. Dit plan zou een aantal NASA topwetenschappers moeten beschermen tijdens de poolshift/passage van planeet Niburu.

Hoe grof is dat wel niet? Boos!

Alhoewel ik er niet in geloof dat dit in 2012 al zal gebeuren. Want ik heb ergens gelezen *zoekt site* dat Niburu momenteel vrij ver weg is, en het nog veel langer als 4 jaar zou duren. Haha! Alleen vind ik de site even niet meer Verward

Zoieso geloof ik het niet, zoals (vele) andere denk ik eerder aan een nieuw tijdperk. Haha! En als iemand kan bewijzen dat het echt gaat gebeuren, nou dan ga ik lekker van school af en de wereld nog een beetje verkennen, en veel plezier hebben met m'n vrienden. Haha!
Laatst bijgewerkt door CandyQueen op 30-08-08 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:03

Tja,
er was ook een man die beweerde dat er op een bepaalde datum de mensheid zou uitsterven.
Die datum is al láng verstreken,
geloof hier dan ook weinig van Clown

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:08

Pellie schreef:
ik heb niet alle pagina's doorgelezen maar in 2012 gaan we over naar een nieuw tijdperk, het aquarius tijdperk.... vandaar dat de maya kalender ophoudt... Ja

Jeps, dat is de enige echte zinnige verklaring *LOL*.

Mensenheid uitsterven????... daar hebben de maya's niets van gezegd Lachen.

Shylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:12

Zucht ... Het zal allemaal wel meevallen denk ik :p
Laatst bijgewerkt door Shylah op 30-08-08 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Sandraah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:12

ik dacht dat een tijdje geleden al op bokt stond dat we op een donderdag dood gingen?
maar ik had ook laatst een site gezien en dat ging dan over 2012 MET Aliens Haha!
Haha ik wacht wel af Vork

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:13

BitchyWitchy schreef:
Eigenlijk wel jammer....... Wilde hard aan het trainen met mijn tinker om over 4 jaar Ankie te gaan verslaan op de OS..... Nou ja, laat maar dan.......... Haha!
dit was Ankies laatste os volgens mij Tong uitsteken

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:16

Heb wat opgezocht. Haha!

Citaat:
Besluit

De fundamentele vraag is natuurlijk: waarom zou het einde van een cyclus in een door mensen ontworpen kunstmatige indeling van de tijd een kosmische betekenis moeten hebben? De datum van 13.0.0.0.0 4 Ahaw 3 K'ank'in in de Mayakalender heeft net dezelfde betekenis als het jaar 2000 in onze kalender: een mooi rond getal met veel nullen die voor diegenen die deze kalender gebruiken symbool staat voor tempus fugit.. De voorspellingen voor 2012 zijn dan ook hetzelfde lot beschoren als die voor 2000. Voor dat jaar werden toen ook allerlei onzinnige zaken verwacht, van aardbevingen, poolinversies, komeetinslagen tot een invasie van UFO's en de wederkomst van Christus. En wat is daarvan uitgekomen? Niets dus. En het zal in 2012 niet anders zijn.

Het komt van http://www.skepp.be/artikels/paranormaa ... en-in-2012

Nou wat er allemaal op die pagina staat is voor mij genoeg om dit "besluit" te geloven. En de hele mythe in de vuilbak te gooien. Haha!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:20

Ik maak me er niet druk over hoor.. Lachen En met dat artikel staat mijn ongeloof helemaal vast. De wereld zou op 6/6/6 vergaan omdat dat de code van de duivel is, is niet gebeurd. Ook zou de wereld zijn vergaan op 3/3/3 omdat dat de helft van de code van de duivel is, mensen verzinnen die dingen om zich ergens druk over te kunnen maken..

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:29

kazan schreef:
Ook zeggen de mensen van de MAYA-KALENDER het.

Nee, de Maya-kalender eíndigt dan. Dit is niets meer dan een einde van een tijdpérk´. Als de maya-beschaving niet door Hernan Cortes zou zijn weggevaagd, dan was er allang een nieuwe kalender.
Cortes had destijds die mogelijkheid mede omdat er met zijn komst samenviel met een overgang in de kalende naar een nieuw tijdperk.
Pirelli maakt elk jaar een nieuwe kalender omdat het tijdperk waarover de oude ging is verstreken Haha!
Die maya-kalender is de beste kalender die de mensheid nu kent en loopt binnenkort af. De makers zijn pakweg 5 eeuwen geleden gedood dus er komt geen nieuwe. Klaar.

hc

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:46

Qimm schreef:
gaan we nou alwéér dood? Pffff Gaaaap

pff wel vermoeiend hoor, ik ben geloof ik al 3x doodgegaan, naja scheelt, zouden we dan toch 9 levens hebben ROFL

Jongen op msn zei het ook dat de maya's het zeiden, ja so what ? Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:50

kazan schreef:
hier het hele verhaal van Nos.nl
De bruine dwerg Niburu

Zo veroorzaakt de maan eb en vloed. Niburu is waarschijnlijk groter dan Jupiter en een hoge dichtheid, kortom een supermagneet...

oh dear, laat ik me piercings dan maar uitdoen Haha!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:52

Huertecilla schreef:
kazan schreef:
Ook zeggen de mensen van de MAYA-KALENDER het.

Nee, de Maya-kalender eíndigt dan. Dit is niets meer dan een einde van een tijdpérk´. Als de maya-beschaving niet door Hernan Cortes zou zijn weggevaagd, dan was er allang een nieuwe kalender.
Cortes had destijds die mogelijkheid mede omdat er met zijn komst samenviel met een overgang in de kalende naar een nieuw tijdperk.
Pirelli maakt elk jaar een nieuwe kalender omdat het tijdperk waarover de oude ging is verstreken Haha!
Die maya-kalender is de beste kalender die de mensheid nu kent en loopt binnenkort af. De makers zijn pakweg 5 eeuwen geleden gedood dus er komt geen nieuwe. Klaar.

hc

Dan breekt toch een nieuw tijdperk van 'verlichting' aan of heb ik het weer totaal mis?

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:53

verootjoo schreef:
Meissie17 schreef:

Het stond ook uitgebreid in de krant vanochtend hoor Vork

Ik zeg niks meer Scheve mond haha

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:57

tjaa we zouden al zo vaak dood zijn geweest Tong uitsteken denk aan 2000 (noem maar voorbeeld) Tong uitsteken Als het echt echt bewezen was zou er al paniek uitgebarsten zijn Knipoog

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 12:59

Het stuk op de eerste of tweede pagina dat gequote staat is op een wat 'losse' manier geschreven.... oogt niet als een bijzonder serieus stuk.
Wel interessant genoeg om me eens in te verdiepen.
Weet iemand een iets meer 'gedegen' stuk te vinden?