@mandyL: waarom mag dat niet, dan moeten mensen hun nummer niet op internet zetten, ik mag toch ook in het telefoonboek kijken en mevr kip bellen om te vragen of meneer Haan thuis is
(om even een voorbeeld te geven) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(om even een voorbeeld te geven) 
MandyL schreef:maar mag dat zomaar? je kan toch niet zo maar een nummer van een site plukken en dan bellen ?
Nickytje schreef:Ik ben ook zo'n bangerd hoor! Maar langs de andere kant... Wat heb ik te verliezen? Helemaal niets denk ik dan maar
Ik begrijp nog steeds niet wat me bezield heeft om het te verzenden! Als ik hem nu toevallig tegen zou komen, even checken of hij de
laatste tijd een vreemd berichtje heeft ontvangen

Nickytje schreef:Da's nog een geniaal idee... Binnen enkele weken bel ik even naar de mams, en zeul ik een vriendin mee naar die club om even wat gezellig te drinken en 'hondjes te kijken'
@Valentinow: Zijn moeder heef mijn nummer wel, stel je voor dat hij vraagt of zij weet van wie het komt

Maar straks heeft hij ht helemaal niet aangekregen, heb ik soms ook met mobistar. Stel voortaan ontvangstbewijs in
en stel open vragen, dan moet ie wel antwoorden
Nickytje schreef:Ik zou ook altijd een keertje kunnen langsgaan in de club waar hij nu traint met z'n hond. Z'n moeder en vader trainen daar ook.
En ik was altijd welkom zeiden ze. Ben er een keertje met mijn eigen hond geweest
MAAR, dat durf ik niet in m'n eentje hoor!

Pas volgend jaar neem ik er een pupje bij en ga ik bij hen trainen, omdat dat een 
. Dus ik kom dan igg
we willen nu wel is even weten hoe het met zn hond gaat ja !
Anders lijk ik net een stalker

Sassieja schreef:Wat denk je,durf je als iedereen die in het topic gepost heeft, meegaat?
*weet niet wat voor jongen het is, maar het lijkt me hilaaaaaaaarisch om die kop dan te zien, als je met half Bokt op de stoep staat om verhaal te halen*
MandyL schreef:nee dat zou veelste snel zijn![]()
maar vast informeren kan over een tijdje toch wel.. daar hoef je toch geen jaar mee te wachten..

moet je wel lef voor hebben! 
ik had dan heel de nacht niet kunnen slapen denk ik