Wat is er toch aan de hand?!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: Wat is er toch aan de hand?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:29

Juul schreef:
_Nancy schreef:

Wij zijn de spiegels van volwassenen Clown

Hoe bedoel je dat? Tong uitsteken

Ken je dat niet?
Dat spiegelen van mensen.

Jij doet arrogant-ik doe arrogant
Jij doet lief-ik doe lief
Jij doet dit-ik doe dit
Jij zegt zo-ik zeg zo

Snap je? Lachen
Beetje lastig om uit te leggen

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:30

KiWiKo schreef:
Kimberley_ schreef:
Kan hier wel op doorgaan heeft geen zin...

Moet je ook niet doen geloof me Haha! Haha! been there done that........... ik heb 15 jaar een relatie gehad met de eigenaar van de grootste discotheek van Den Haag, 4 keer van de weg af gereden, 2 keer overvallen thuis, een keer op me geschoten en ontelbare vechtpartijen meegemaakt in de zaak. Been There Done That....... en geef mijn portie maar aan Fikkie joh!! dus ik ben bang dat ik weinig van je kan leren wat dat aangaat Lachen

Prima jij bent degene die het meest heeft meegemaakt hoor..[/quote]
TOPje van de ijsberg schat, topje van de ijsberg Lachen maar nu ben ik blij dat ik bijna 40 ben met een redelijk ongeschonden lijf Lachen Lachen

Mijn ex heeft nog steeds een kogel bij zijn ruggengraat zitten, die ze niet kunnen verwijderen en waar hij heel veel last van heeft.

Maar mijn ex had ook niet alleen een grote bek, en dan loop je ook wel eens tegen de verkeerde op. Zo is het Lachen Wees jij nou maar voorzichtig, want als het puntje bij paaltje komt ben je gewoon net als iedereen anders een hele kwetsbare sterveling Lachen[/quote]
Tja je kwam nou eenmaal over alsof jij alles al had meegemaakt en een ander niets kan hebben meegemaakt.. Misschien verkeerd opgevat maar zo kom je wel over.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:30

Miracle_ schreef:
Ja vooral dat schelden met dat "kanker"..
Ik zeg eerlijk dat ik 't ook wel eens doe, maarja dat word erin gestampt, dat woord, je hoort het overal.

Je hoeft maar te kijken, en je hebt ruzie

hallo
ik heb jouw nog nooit horen schelden met dat woord
en moet je ook niet bij mij doen, men moederh eeft t gehad Boos!

Ik haat dat woord, ik wordt pisnijdig op iedereen die t zegt

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:31

Als je iemand al aankijkt is t al:
WA! WA KIJK JE NOU!
ZUUK JE RUZIE?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:32

_Nancy schreef:
Miracle_ schreef:
Ja vooral dat schelden met dat "kanker"..
Ik zeg eerlijk dat ik 't ook wel eens doe, maarja dat word erin gestampt, dat woord, je hoort het overal.

Je hoeft maar te kijken, en je hebt ruzie

hallo
ik heb jouw nog nooit horen schelden met dat woord
en moet je ook niet bij mij doen, men moederh eeft t gehad Boos!

Ik haat dat woord, ik wordt pisnijdig op iedereen die t zegt

En dat is precies waar het fout gaat. Mensen die iets niet kunnen hebben en erop rammen/ schelden/ schreeuwen. Laat het gaan en vat niks persoonlijk op. Dan heb je een veel rustiger leven, believe me. Ik ben ook een tijd zo geweest hoor, meteen erop. Nu ook nog wel eens, maar een stuk minder. Minder stress enzo, heeerlijk. Lachen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:33

Juul schreef:
En dat is precies waar het fout gaat. Mensen die iets niet kunnen hebben en erop rammen/ schelden/ schreeuwen. Laat het gaan en vat niks persoonlijk op. Dan heb je een veel rustiger leven, believe me. Ik ben ook een tijd zo geweest hoor, meteen erop. Nu ook nog wel eens, maar een stuk minder. Minder stress enzo, heeerlijk. Lachen

Ik wordt dan wel boos, maar dan wel stil-boos Tong uitsteken
Ik hou dus wel mijn mond dicht..
En loop dat vaak de andere kant op..
Tja, als iemand boos wordt op alles wat iemand doet/zegt
dan heb je een rot-leven..

Moet er niet aan denken..

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:34

WA MOET JE NOU HE? ZIT JE ME SOMS UIT TE DAGEN? zoeits dus..

@Juul, indd, zo ben ik ook geweest, en soms nog wel eens hoor.. Bloos

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:35

Miracle_ schreef:

@Juul, indd, zo ben ik ook geweest, en soms nog wel eens hoor.. Bloos

Als Miracle_ in de buurt is, pas dan maar op Whoosh!
Geintje Tong uitsteken

Maar ja, t zijn vaak groepjes..
Zijn ze alleen, dan houden ze stijf hun mond dicht Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:35

Miracle_ schreef:

@[naam], indd, zo ben ik ook geweest, en soms nog wel eens hoor.. Bloos

Op dat soort dingen zeg ik nu echt zoiets van: 'Nee, wil je dat zo graag dan?' Meteen stil, echt meteen. Huilen van het lachen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:37

Hahaha, ja indd..
Maar het ligt ook aan de persoon-in-kwestie.. Als het iemand is die me altijd uitlokt, vlieg ik er op een gegeven moment wel op..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:39

Miracle_ schreef:
Hahaha, ja indd..
Maar het ligt ook aan de persoon-in-kwestie.. Als het iemand is die me altijd uitlokt, vlieg ik er op een gegeven moment wel op..

ja inderdaad.
Op gegeven moment is de emmer vol..
Maar dan moet je wel opletten bij wie je t eruit gooit.. Clown
Je moet ook echt op alles letten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:39

Ja idd, laatst nog gehad. Clown Je moet gewoon niet té ver gaan, maar dat geldt voor iedereen denk ik.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:40

Juul schreef:
Ja idd, laatst nog gehad. Clown Je moet gewoon niet té ver gaan, maar dat geldt voor iedereen denk ik.

ja want anders zijn de poppen aan t dansen.. Clown

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:40

Ja dat wel, maar ik kan ook wel écht heel erg boos worden, dan let ik soms niet op wat ik zeg of doe, maar ik weet bij wie het wel, en bij wie het niet kan..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:41

Kimberley_ schreef:
Tja je kwam nou eenmaal over alsof jij alles al had meegemaakt en een ander niets kan hebben meegemaakt.. Misschien verkeerd opgevat maar zo kom je wel over.

Ik heb wat dat betreft heel veel meegemaakt, en ik heb ook altijd mijn mannetje gestaan.......... en dat is wel een paar keer goed fout afgelopen Lachen Lachen dan was ik in mijn hoofd sterker en sneller dan mijn lijf in werkelijkheid was..........

Ik heb heel mijn leven al behoefte aan spanning, snelheid en risico's ......... en ik ben blij dat ik nu ik moeder ben en bijna 40 dat ik wat rust in mijn leven vind. NOG heb ik dierbare vrienden om mij heen die iets makkelijker met de wet om gaan dan ik, alleen ik laat me er niet meer in meeslepen. Vorige maand is er nog een neergeschoten. Dat weet je dat dit kan gebeuren als je jezelf in dingen mengt waar je eigenlijk ver vandaan moet blijven.

Ik heb ooit een vriendje gehad die een pistool op mijn kop zetten (jaaaaa ben ik goed in, de juiste vriendjes uitzoeken) "je houd toch van me? ik wil mijn naam op jouw schouder" en daar ging Kim hoor met dr grote smoel, braaf mee naar de tatoboer, ikke wel joh! Die tato is nu deels verwijderd, maar dat zijn geen geintjes.........

Ook wel eens in een nachtzaak gestaan waar een compleet doorgesnoven mafketel ineens met een pistool in de rondte begon te zwaaien.......... kan je vertellen heb je het niet naar je zin als je met je rug tegen de muur staat en geen kant op kan, en zeker niet als je weet dat de meneer in kwestie een "vijand" is van de man waar je mee samen woont........ Gelukkig was hij te ver weg om mij te herkennen...... anders had ik hier misschien helemaal niet meer gestaan........

Ik bedoel.......... kijk uit Lachen dingen kunnen raar lopen, en hoe dan ook.......... wij vrouwen missen gewoonweg fysiek een berg kracht als we het op moeten nemen tegen een mafketel meneer

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:41

Miracle_ schreef:
Ja dat wel, maar ik kan ook wel écht heel erg boos worden, dan let ik soms niet op wat ik zeg of doe, maar ik weet bij wie het wel, en bij wie het niet kan..

Bij Martijn Whoosh!
Ga nog maar eens een dartpijltje naar zijn hoofd, namens mij Clown
Hahah

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:43

Jeutje KiWiKo, wat een verhalen..
Wel eng hoor.. Boos!
Hoe ben je dan uiteindelijk toch van m af gekomen?

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:44

KiWiKo schreef:
Kimberley_ schreef:

Ik heb wat dat betreft heel veel meegemaakt, en ik heb ook altijd mijn mannetje gestaan.......... en dat is wel een paar keer goed fout afgelopen Lachen Lachen dan was ik in mijn hoofd sterker en sneller dan mijn lijf in werkelijkheid was..........

Ik heb heel mijn leven al behoefte aan spanning, snelheid en risico's ......... en ik ben blij dat ik nu ik moeder ben en bijna 40 dat ik wat rust in mijn leven vind. NOG heb ik dierbare vrienden om mij heen die iets makkelijker met de wet om gaan dan ik, alleen ik laat me er niet meer in meeslepen. Vorige maand is er nog een neergeschoten. Dat weet je dat dit kan gebeuren als je jezelf in dingen mengt waar je eigenlijk ver vandaan moet blijven.

Ik heb ooit een vriendje gehad die een pistool op mijn kop zetten (jaaaaa ben ik goed in, de juiste vriendjes uitzoeken) "je houd toch van me? ik wil mijn naam op jouw schouder" en daar ging Kim hoor met dr grote smoel, braaf mee naar de tatoboer, ikke wel joh! Die tato is nu deels verwijderd, maar dat zijn geen geintjes.........

Ook wel eens in een nachtzaak gestaan waar een compleet doorgesnoven mafketel ineens met een pistool in de rondte begon te zwaaien.......... kan je vertellen heb je het niet naar je zin als je met je rug tegen de muur staat en geen kant op kan, en zeker niet als je weet dat de meneer in kwestie een "vijand" is van de man waar je mee samen woont........ Gelukkig was hij te ver weg om mij te herkennen...... anders had ik hier misschien helemaal niet meer gestaan........

Ik bedoel.......... kijk uit Lachen dingen kunnen raar lopen, en hoe dan ook.......... wij vrouwen missen gewoonweg fysiek een berg kracht als we het op moeten nemen tegen een mafketel meneer

Nogmaals ik zeg niet dat jij niets hebt meegemaakt dat kan ik zo wel lezen.. maar je kwam op dat moment over alsof je de enige was Knipoog

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:47

@Kiwiko: Indd, die kracht missen wij soms zeker. Vooral als ze wat gebruikt hebben!
Daarom hoor je vaker, dat vrouwen misbruikt/mishandeld worden, maar de mannen worden neergestoken/neergeschoten. Omdat de mannen fysiek sterker zijn, worden er al gauw wapens gebruikt..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:47

_Nancy schreef:
Jeutje KiWiKo, wat een verhalen..
Wel eng hoor.. Boos!
Hoe ben je dan uiteindelijk toch van m af gekomen?

Frans (de discotheek eigenaar) is nog steeds mijn beste vriend Lachen en de vader van mijn dochter Lachen maar die ex met dat pistool, daar heeft Frans mij bij weggehaald toen hij merkte dat het niet goed met mij ging, ik was toen nog jong hoor...... 23 ofzo Lachen Lachen

maar dat is ook niet zonder slag of stoot gegaan Lachen

Ach Tja ik heb van mijn 15de tot mijn 28 ste in zijn discotheek gewerkt, en 15 jaar een relatie met hem gehad, waarvan 4 jaar samengewoond........ en de nacht is voor de gekken Lachen dat heb ik in iedergeval wel geleerd....... want je maakt wat mee hoor zo in de nacht Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:48

Kimberley_ schreef:
[Nogmaals ik zeg niet dat jij niets hebt meegemaakt dat kan ik zo wel lezen.. maar je kwam op dat moment over alsof je de enige was Knipoog

Gelukkig niet zeg Haha! Haha! Haha!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:52

KiWiKo schreef:
Kimberley_ schreef:
[Nogmaals ik zeg niet dat jij niets hebt meegemaakt dat kan ik zo wel lezen.. maar je kwam op dat moment over alsof je de enige was Knipoog

Gelukkig niet zeg Haha! Haha! Haha!

Nee dat ben je zeker niet..
Ik ben er een van de "Hardcore en Lonsdales" Zoals sommige het noemen.
Dan word je al gauw aangezien voor iemand die mense discrimineerd. En je word gauw aangezien voor iemand die je niet bent.
Al mn vrienden en vriendinnen zitten zowat aan de drugs, gelukkig houd ik de eer bij mezelf, om het zo maar te zeggen.
Maar geloof me dat die troep wat met je doet, wat je daardoor meemaakt is zeker niet fijn.

Er is pas nog een vader van een jongen die ik ken doodgeschoten, door de broer van zijn vrouw, werd hij zomaar ineens doodgeschoten, vanwege "een ruzietje".
Wat je allemaal meemaakt met die mensen is niet altijd een pretje, al moet ik zeggen, dat als je ze eenmaal kent, ze altijd voor je klaar staan. Dag en nacht Lachen Je moet ze gewoon te vriend houden, dan is er niks aan de hand.. Maar dat is niet altijd even makkelijk..

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:52

ik heb vroeger ook heel vaak een mes op me strot gehad, omdat iemand zin had in sex Boos!
toen was ik 11 of zo Bloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:54

Ik loop zelf liever een deur verder Lachen Lachen

Wat het vervelend maakt is de onvoorspelbaarheid van drugsgebruikers.

@ vrouwke............ dat is toch drama!! hoe ben je daar overheen gekomen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 16:55

Ik ben toen ik jonger was ook vaak genoeg bedreigd, in elkaar geramt etc. Uiteindelijk kom je er alleen maar sterker uit. Lachen