Kimberley_ schreef:Tja je kwam nou eenmaal over alsof jij alles al had meegemaakt en een ander niets kan hebben meegemaakt.. Misschien verkeerd opgevat maar zo kom je wel over.
Ik heb wat dat betreft heel veel meegemaakt, en ik heb ook altijd mijn mannetje gestaan.......... en dat is wel een paar keer goed fout afgelopen

dan was ik in mijn hoofd sterker en sneller dan mijn lijf in werkelijkheid was..........
Ik heb heel mijn leven al behoefte aan spanning, snelheid en risico's ......... en ik ben blij dat ik nu ik moeder ben en bijna 40 dat ik wat rust in mijn leven vind. NOG heb ik dierbare vrienden om mij heen die iets makkelijker met de wet om gaan dan ik, alleen ik laat me er niet meer in meeslepen. Vorige maand is er nog een neergeschoten. Dat weet je dat dit kan gebeuren als je jezelf in dingen mengt waar je eigenlijk ver vandaan moet blijven.
Ik heb ooit een vriendje gehad die een pistool op mijn kop zetten (jaaaaa ben ik goed in, de juiste vriendjes uitzoeken) "je houd toch van me? ik wil mijn naam op jouw schouder" en daar ging Kim hoor met dr grote smoel, braaf mee naar de tatoboer, ikke wel joh! Die tato is nu deels verwijderd, maar dat zijn geen geintjes.........
Ook wel eens in een nachtzaak gestaan waar een compleet doorgesnoven mafketel ineens met een pistool in de rondte begon te zwaaien.......... kan je vertellen heb je het niet naar je zin als je met je rug tegen de muur staat en geen kant op kan, en zeker niet als je weet dat de meneer in kwestie een "vijand" is van de man waar je mee samen woont........ Gelukkig was hij te ver weg om mij te herkennen...... anders had ik hier misschien helemaal niet meer gestaan........
Ik bedoel.......... kijk uit

dingen kunnen raar lopen, en hoe dan ook.......... wij vrouwen missen gewoonweg fysiek een berg kracht als we het op moeten nemen tegen een mafketel meneer