maline schreef:Voor RK zal het alleen wel meer invloed op haar leven hebben dan voor de meeste bokkers. Niet normaal hoeveel RK op bokt zat! Wat moet ze nu nog heel de dag doen?
(neemt niet weg dat voor iedereen dezelfde regels moeten gelden natuurlijk)
Er is in principe ook nog een wereld buiten bokt hoor
Ik vind RK een heerlijk persoon om mee te discussieren en zal de leuke discussies missen, dus begrijp me niet verkeerd. Maar feit blijft dat ze fout is geweest en tegen de regels in is gegaan (hierin neem ik aan dat er uitvoerig onderzoek is gedaan door het boktbeleid) en ja, dan moet men ook op de blaren zitten. Mensen vragen hier of ze terug zou mogen komen, terwijl ik 100% zeker weet dat als het een minder bekende bokker was dat hier minstens 100x 'Eigen schuld, dikke bult' zou hebben gestaan. Persoonlijk vind ik dat er niet met 2 maten mag worden gemeten en iedereen gelijk behandeld dient te worden, bekend of onbekend op bokt... 
) Kawa wees je mij op een forum dat bokt heette, en dat ik maar eens een kijkje moest komen nemen. Bokt was toen nog kleinschaliger dan nu, niet te vergelijken met hoe het nu er uit ziet.