Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sannert

Re: Knuffel in je bed, kom jij er eerlijk voor uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:21

Ik heb een rond pluche kussen. Tong uitsteken
Van mn opa gekregen. Dus dat ding is me heilig.
En omdat ik bij mijn vriend dat ding niet meeneem heeft hij me een bulldog kussen gekocht. Tong uitsteken (zelfde vorm, alleen met kop poten en staart. Tong uitsteken)

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:23

Er staat een knuffel aan mijn voeteneind, al moet ik zeggen dat hij vaak naast mijn kussen ligt Bloos Ja

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:24

Ik heb een grijs ezeltje, die staat altijd naast mijn kussen. Haha!

bonzjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:26

zeker weten =D

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 16:27

Ik kom der gewoon voor uit hoor.
M'n boxkleed met daarin 3 knuffels van toen ik nog klein was.
Hoort bij het leven toch?!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 18:01

hoe heten jullie dieren Haha!
mijne heet aai omdat ik hem altijd aaide, ik kan ook echt ze naam niet veranderen, het is gewoon al 19 jaar aai ROFL

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 19:30

mijne heet beest Haha! omdat het niet echt een duidelijk dier is dus vroeger zei ik altijd beest, zo heet ie dus nog steeds Haha!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 12:01

ik heb een playboybunny liggen (een hele groten) samen met twee sierkussentjes.
helaas eindigt dat trio vaak op de grond, maarja Haha!

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:27

De mijne staat naast mijn bed op het nachtkastje. Ik heb hem al zo lang als ik me kan herrinneren en hij heet Teddy. Ooit was het een blauwe beer met een witte buik. Nu is hij grijs met een grijze buik Haha! .

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:28

xDramaQueen schreef:
mijne heet aai omdat ik hem altijd aaide, ik kan ook echt ze naam niet veranderen, het is gewoon al 19 jaar aai ROFL

De mijne knuffie ROFL

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:33

o jahoor.ben 14 en heb al vanaf mijn 8e een pikachu kussen,en vanaf mijn 10e een paardenknuffel die k van me oma heb gekregen.als ik bij me zus ga logeren gaan ze gewoon mee naar de manege,iedereen heeft ze al gezien,maar die pikachu is zo lekker zacht hihi Tong uitsteken dat paardje had ik trouwens de 1e dag al ginger genoemd ROFL

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 14:33

Mijn oude popje heette Mientje, omdat de persoon van wie ik haar kreeg mij zo noemde Clown Vraag mij niet waarom want het lijkt totaal niet op mijn eigen naam maarja Nagelbijten / Gniffelen

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:30

xDramaQueen schreef:

Die van mij heet Geeltje, tsja... Een gele beer Tong uitsteken
En mn haas heet... héél verrassend, Haas Tong uitsteken

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 15:44

Haha ik wel hoor Haha! Een teddybeer. Ik gebruik em als kussen en zonder kan ik écht niet slapen.
Ik ben 17 en ga vanavond bij mn vriend (18) slapen, dan gaat mn knuffel ook gewoon mee. Tong uitsteken

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 17:30

Storm76 schreef:
Ik had een heel lieve knuffel, een prachtig mooi roze schaapje met kleine bolletjes als vacht. Ik was er stapelgek op, maar hij is per ongeluk verbrand... Ik had hem op de lamp gezet (zo'n lamp op een poot, die naar boven schijnt) en daarna het licht aangedaan. Na een half uurtje rook ik een brandlucht maar ik wist niet waar het vandaan kwam, ik dacht dat er buiten iets in de fik stond. Maar nadat ik raam had dichtgedaan en de stank bleef zag ik dat mijn schaap zijn buik inmiddels helemaal was weg gesmeuld... Ik heb hem maar weggegooit... hier een foto van mijn schaapje Sanja;
Afbeelding

Na mijn verhaal over mijn verbrandde schaap, en dankzij dit topic, ben ik gaan zoeken, zoeken en nog eens zoeken... en ik heb een andere Sanja gevonden op een internetsite. Deze knuffels zijn al een tijdje niet meer te koop (oude collectie, jaja, ook knuffels gaan met de mode mee) maar ik heb een mailtje gestuurd naar de onlinewinkel.

En.... tadadadaaaa, ik heb een nieuwe Sanja gekocht!!! Voor een mooi prijsje omdat het al een 'oud modelletje' was. Ach, mijn Sanja is toch de mooiste, oud of nieuw maakt niet uit!
Dus, met een dag of 2 heb ik een nieuw knuffelschaapje die me gezelschap kan houden als vriendjelief niet bij me slaapt!!!
Joehoeeeeeee!!!

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 19:52

xDramaQueen schreef:

ROFL de mijne heet puk Huilen van het lachen

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:11

xDramaQueen schreef:

Mijne heeft eigenlijk niet echt een naam.. Maar als ik hem moet benoemen is het simpel Beertje. Nagelbijten / Gniffelen
Al mijn andere knuffels (die in de loop der jaren toch weer op de kast zijn beland.. Ach gut ) hadden wel vaak een naam, zal wel komen doordat toen ik die kreeg, ik al kon praten enzo. Vork

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:14

Ik heb 1 bruin aapje op m'n bed staan,boven mijn kussen Bloos
Die heb ik vroeger gekregen toen ik 'n jaar of 7 was,van mijn ouders, voor sinterklaas Haha!
Die doe ik echt nooit meer weg Knipoog

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:41

Mijn hondenknuffeltje (van ong 15 cm lang van kop tot einde van staart) heet gewoon hondje.
Ik zeg dus ook altijd; ja mijn hondje slaapt altijd bij mij.. Ik bedenk me opeens dat ik eigenlijk niet zo heel erg van honden hou, ben een kattenmens Haha!

Nadhir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:59

Ik heb een beer gekregen toen ik enkele dagen oud was. Ben nu bijna 23, het beest wat overigens gewoon Beer heet valt van ellende uit elkaar. Beer staat op een plank in mijn kamer, beer zijn staart (het WAS een wasbeer) is inmiddels gekrompen maar heb ik nog onder mijn kussen liggen en houd ik in mijn slaap vast. By the way....vriendlief ligt naast me.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 21:39

Ik heb er ook nog 1 Haha!
helemaal versleten en gedaan maar hij mag niet weg en hij heet Biebie Tong uitsteken

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 07:30

Hahaha, ik dacht vroeger altijd 'als ik een vriendje heb zal m'n kroel wel uit bed verdwijnen'...ben inmiddels allang getrouwd, en m'n kroel ligt nog altijd lekker in bed! Lachen
en ik dacht altijd dat ik de enige was, maar gelukkig bewijst Bokt weer het tegendeel

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 08:57

Dames jullie hoeven je nergens voor te schamen. Vanmorgen in de Telegraaf:

http://www.telegraaf.nl/prive/1769598/_ ... tml?p=40,2

Citaat:
Is pianovirtuoos werkelijk reïncarnatie van Frans Liszt?

Wibi Soerjadi slaapt met knuffel

AMSTERDAM - Wibi Soerjadi slaapt met een knuffel, Haas, en zijn kat die geheel in tegenspraak met zijn uiterlijk ’kleintje’ heet. De 38-jarige pianovirtuoos is net terug van de Olympische Spelen. Hij was openhartig tijdens een chatsessie op onze redactie. Proest: „Haas is mee geweest naar Hongkong. Bij de douane moest hij uit de tas en door de scan. Om te kijken of hij helemaal in orde was.”

Het had een haar gescheeld of Wibi was nog niet terug in Nederland. Terwijl Anky van Grunsven, die op zijn compositie olympisch goud won, rustig met man Stef en paard Salinero terugvloog, kwam Wibi vast te zitten in Helsinki. „Ze wisten me bij de slurf te melden dat mijn koffers op een latere vlucht waren gezet. Ik moest met mijn koffers mee en dus gewoon vier uur wachten. En ik had al dertien uur in een vliegtuigstoel achter de rug.”

Wibi is echt boos geworden. „Het duurt even voor ik dat word, maar als het eenmaal zover is merk je dat echt wel”, grijnst de 1.68 m lange pianist. „Niet dat ik stampvoet of zo, maar ik krijg gewoon een woedende uitstraling. Ik ontmoette een stel Australiërs die hetzelfde was overkomen. Zij hadden al dertig uur gevlogen en moesten ook naar Amsterdam. We hebben bij elkaar uitgehuild."

Doodstil

Wibi is nog steeds superblij met het resultaat van Anky. „Het stadion was doodstil toen zij haar kür reed. Ik was alleen maar aan het huilen van emotie. Echt, de tranen liepen over mijn wangen. Elke beweging van Salinero klopte met mijn muziek. Dat was nog iets anders dan de aan elkaar geplakte stukjes die normaal tijdens een kür worden gedraaid. Toen ze klaar was, explodeerde het publiek van enthousiasme. Echt, wie zei er dat de Chinezen gematigd zijn in hun reacties? En mijn eigen race begon. Het werd duidelijk dat Anky had gewonnen en ik moest en zou haar feliciteren.” Giert: „Ik heb mijn reputatie van klein en snel waargemaakt. Ik zwaaide naar een beveiliger, haastte me naar het volgende hek, ontweek twee bewakers door over een heg te springen en over een talud te klimmen. Het had een haar gescheeld of ik was afgevoerd naar het politiebureau. Maar ik was wel de eerste bekende die haar feliciteerde. Het was een gelukzalig moment, voor alle twee.”

assy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:50

ik heb er een heleboel Haha!..

allemaal betekend het wat voor me.. ik heb 2 in mijn bed 1tje gebruik ik als extra kussen Haha!
en de andere is bekant dood en is al 4x een operatie ondergaan Haha!... de heb ik gehad toen ik een baby was Haha!... en nog slaap ik er soms mee Knipoog
die andere heb ik van me vriend gehad en is lekker zacht om op te slapen Haha!..
meestal als ik het koud krijg dan doe ik bekant al mijn knuffels op me bed om me warm te krijgen Lachen....
( ik heb een te langzaam werkende schildklier dus als ik het koud heb dan blijf ik ook koud Knipoog )
dus de knuffels maken me warm Lachen..

de rest van me knuffels die staan boven op me kast...

Iloonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:55

Ik ben 24 en ik heb een knuffel!! Het is een beer, hij is ongeveer 30 cm groot en ik moet hem vasthouden als ik ga slapen... ook als ik bij mijn vriend slaap gaat hij mee.. dan wordt die wel wat minder vast gehouden Knipoog

Als hij snachts uit bed valt en ik wordt wakker dan moet ik meestal eerst weer m'n beer zoeken voor ik echt verder kan slapen..