dees_daan schreef:Blue_Eyes schreef:@Dees_daan:
God doet dat ook. Maar er is wel een grens. Al zou jij in je leven tot het laatst toe niet geloofd hebben en op je sterfbed het licht zien - God, hij bestaat toch! Ik wil erbij horen! Dan is God meer dan bereid om je nog aan te nemen (denk maar aan de moordenaar die naast Jezus aan het kruis hing en waartegen Jezus zei dat hij zeker die dag nog bij Hem in de hemel zou zijn). Maar als jij tot op het allerlaatst zegt dat je niet bij die God wilt horen - dan zal God je ook niet aannemen. Dat wou je immers niet? Nou, dan niet.
en dan laat hij je maar branden in de hel?? als straf omdat je niet in hem hebt geloofd?? nee dat gaat er bij niet in, dan vind ik het een egoist
Je kunt ook lekker rond blijven spoken hoor
Gewoon niet naar het licht lopen. Jeez, het is ook niet snel goed he? Niet naar de hemel willen, maar de hel is harteloos van god waar je eerder niks van wilde weten en onzin vond

Kerst en Pasen zijn toch juist feesten? De hoogtijdagen van het christelijk geloof! Maar goed - ieder zijn eigen manier zullen we dan maar zeggen
Zolang we met respect naar elkaar toe kunnen discussiëren vind ik het alleen maar leuk.