Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gewoon doen
dus kom op morgen, laat je niet kennen en vragen!! gewoon over het weekend beginnen,beetje praten enz en dan zeggen van dit is me laatste dag hier, helaas, en dan kijken wat hij zegt
en dan zeg je gewoon zin om van de week wat te doen= ergens wat te drinken ofzo
of miss de bios
come on girl

_Nancy schreef:purny schreef:Zie dit topic net pas voorbij schieten. Ik had ook een leuke jongen ontmoet die bij mij boodschappen komt doen. Begon gewoon een praatje te maken over het artikel, tweede keer ben ik heel erg brutaal geweest en heb ik hem mijn nummer gegeven. We zijn een paar keer weggeweest en nu hebben we iets met elkaar. Gewoon zeker van je zaak zijnen vooral blijven lachen
hoe heb je je nummer gegeven?
Opgeschreven,, hoe, wanneer?
xD
Details
Storm76 schreef:Euhh... ik heb je posts doorgelezen en je hebt nog niets gevraagd aan hem.
Ga je dood als je dat wel doet?
Ga je dood als je eventueel een blauwtje loopt?
Ga je dood als hij 'ja' zegt?
Meid, doe niet zo moeilijk, denk aan je toekomst, zet je angst voor 1 keer opzij en vraag of hij zin heeft in een drankje.
Mocht hij nee zeggen is het nog niet het einde van de wereld.
Weet hij eigenlijk al dat je maandag voor het laatst bent?

Ik weet het is moeilijk, maar gewoon een soort dolletje zeggen ofzo. komt het vanzelf goed. succes !! _Nancy schreef:Ja je zegt t nu wel zo makkelijk..
Maar in t echt is t anders, en de vraag is ook: Komt hij maandag wel langs!?
En ja, ik ga dood als hij 'nee' zegt
Dan durf ik zoiets nooit meer..
En ik zeg dan elke x hee lleuk nu doe ik het maar elke x stel ik het uit, en dan kan het niet meer en heb ik dr heel veel spijt van. Succes! 

Steunende smsjes enzow
suusiejj schreef:je moet hulp hebbenSteunende smsjes enzow

suusiejj schreef:Gewoon verstand op 0 mja das makkelijker gezegd dan gedaan

Kom zo even t topic binnenvallen, en wil je op de valreep nog een mogelijkheid bieden:

suusiejj schreef:tjonge het is alsof je op een bommetje zit hahaa..