Ruzie met Vodafone...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

inge88

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 18:26

Ik heb vandaag bijna 20minuten aan de telefoon gehangen met vodafone. ze hebben gister mijn telefoon geblokkeerd en vandaag had ik dus autopech op een afgelegen weg.. sta je dan 2 uur te wachten tot er iemand langskomt die wil stoppen met een telefoon bij.. om vervolgens ruim een uur op de anwb te w88..
Naja ze zeiden iig dat het een vergissing was en datz e zouden proberen hem voor dinsdag weer te deblokkeren. achterlijke debielen!

belgikske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 08:33

en wat was er dan met je mooie autotje van jouw. en dat er niemand stopt dan moet je wel op een heel afgelegen wegetje hebben gestaan!!!!!!!!!!! doe zoals ik neem alleen pripay kan je overstappen wanneer je wil......

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 08:36

belgikske schreef:
en wat was er dan met je mooie autotje van jouw. en dat er niemand stopt dan moet je wel op een heel afgelegen wegetje hebben gestaan!!!!!!!!!!! doe zoals ik neem alleen pripay kan je overstappen wanneer je wil......

Clown is dat niet eigen keus? Ik heb ook een abbo. Het is vaak goedkoper, ook in toestelkeus, en ik hoef niet iedere keer btg te gaan halen.

Dus, volgens jou, omdat Vodafone zijn zaakjes niet goed regelt.. moet iedereen maar Prepaid (zo schrijf je het trouwens Knipoog ) nemen? Onzin.

Overigens, je kan er op terugzoeken. Ik heb enorm veel problemen gehad met Vodafone. Voornamelijk over levering van mijn toestel. Voor meer info hoe ik het heb afgehandeld kan je pb-en.

belgikske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 08:40

snap ik wel maar wij als consument moeten zelf kunnen beslissen als de servise die geleverd wordt niet goed is dat we weg kunnen gaan en ons niet gebonden blijven aan een abonement

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 08:42

Evelli schreef:
Ben ik blij dat ik nog niet naar vodafone ben over gestapt
Blijf dan toch maar bij T-mobile als ik dit lees

ik ben al 2 jaar bij vodafoon en nooit problemen.
t-mobile daarintegen heb ik zelfs een rechtzaak tegen gespannen Haha!

belgikske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 08:46

heb al vanaf 95 prepaid van vodafone en heb nog nooit problemen gehad.

Paardenmeis1

belgikske schreef:
snap ik wel maar wij als consument moeten zelf kunnen beslissen als de servise die geleverd wordt niet goed is dat we weg kunnen gaan en ons niet gebonden blijven aan een abonement

Als die service echt zó slecht zou zijn, zou er wel wat aan gedaan worden door consumentenorganisaties en/of de providers zelf.
Het gaat in dit topic om slechte ervaringen met 1 enkele provider, Vodafone. De TS wil graag haar verhaal kwijt en tips en trucs krijgen. Indien je wilt discussieren over de voor- en nadelen van abbpnementen t.o. prepaid kan je een nieuw topic openen.

_Kimo_

Ik heb ong een week geleden een mailtje gestuurd naar vodafone, maar nog niks terug gehad natuurlijk..
Meerdere keren de klantenservice gebeld, werd al opgehangen voordat ik iemand aan de tel had!!
En zit ook (nogsteeds) met een telefoon die amper oplaad, waar ik niet mee terug kan, want ze hebben geen leenmobiel voor me :S
Heb er nu een prepaid bij, sms daar nu mee..
Ben benieuwd wat me rekening deze maand gaat worden!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 08:50

@ LuckySil: Je moet gewoon volhouden en vragen om de manager, toen is het mij ook gelukt om alles te regelen. En een brief schrijven naar de klantenservice waarin je duidelijk aangeeft dat je contact hebt met consumentenorganistaties zoals Kassa!.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 12:25

Bedankt Elaine! Ga ik proberen Lachen
Eigenlijk zouden we met heel bokt gewoon naar kassa moeten gaan Tong uitsteken

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 12:35

Haha ja het is een idee Lachen

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:43

Net als Elaine heb ik enorm veel heisa gehad over de levering van mijn toestel. Uiteindelijk was ik het zo zat dat ik besloot dat degene die mij op dat moment aan de lijn kreeg de sjaak was. Gelukkig was dat een meisje die echt vond dat ze haar best moest doen. Ik kreeg van haar het faxnummer van haar chef. Daar heb ik nogmaals de brief die ik al verstuurd had naar toe gefaxt met daarboven een aantal ERG geïrriteerde regels. Een dag later had ik ze aan de lijn. Twee dagen later had ik mijn toestel. Nooit voor hoeven tekenen (ik was niet thuis vriend nam aan) Ik zou een contract moeten tekenen bij aflevering toestel nou die moet ik nu nog tekenen. Heb er later nog eens om gebeld, maar nooit meer iets van gehoord. Nou ik zeg maar zo nog 7 maanden en dan mag ik weg. JIPPIE Haha!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 10:33

belgikske schreef:

Als jij dat écht zou vinden, zou je geen prepay nemen. Dat is namelijk vele malen duurder dan een abonnement. Dus de opmerking hierboven klopt niet.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 11:16

Ik heb ook nogg een reactie gehad dus zal nog s mailen... wordt er beetje ziek van hoor!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 07:33

Korleon schreef:
Ik heb ook nogg een reactie gehad dus zal nog s mailen... wordt er beetje ziek van hoor!

Gewoon bellen en dreigen Vork Dat je Kassa belt, ze kapot maakt. Dat je écht kwaad bent. Dat dit geen service is. Enz.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:47

Ik zou vanaf december ook 50% korting krijgen op mijn abbo, maar kreeg dat niet. IK dacht: als ze het niet veranderen, stop ik mijn abbo, want ik heb het zwart op wit staan.
Toen werd het ineens heel snel geregeld. Maar ze sturen je graag van het kastje naar de muur natuurlijk.
Ik hou het nu goed in de gaten.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:48

Ik heb zojuist weer een prima kloppende rekening binnen gekregen Ja

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 13:11

Ik ben benieuwd voor de volgende keer!!
Kreeg vorige keer een rekening binnen van Juli,die gewoon klopte....

Nu wachten op de rekening van Augustus..ben daar een beetje bang voor....

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:05

manzano schreef:
Ik heb zojuist weer een prima kloppende rekening binnen gekregen Ja

Ik ook... zoals altijd Haha!

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:10

Ik heb eindelijk een mailtje terug gehad van Vodafone!
Daar staat het volgende in:
Geachte mevrouw de Bruin, Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u informeert naar de kosten op de rekening. Ik vind het vervelend dat u hinder ondervindt van ongewenste sms'jes. U kunt op de website www.smsgedragscode.nl de afmeldcodes vinden voor alle sms-diensten. Deze website is een gezamenlijk initiatief van alle partijen die betrokken zijn bij het aanbieden van sms-diensten in Nederland. U kunt er informatie vinden over alle sms-abonnementen die inNederland worden verkocht. Door te zoeken op de shortcode/ afzender zietu wie de aanbieder is van een bepaald abonnement en hoe u ervoor kunt zorgen dat de afzender u geen ongewenste sms meer stuurt. Met vriendelijke groet, Jill HaexVodafone Klantenservice

Het is voor het eerst dat ik een normale mail terug krijg van ze!!
Beetje jammmer alleen dat alle 3 de smsdiensten waar ik (blijkbaar?) bij aangemeld sta, niet te vinden is op die site...

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:14

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 10:00

k heb nog geen nieuwe rekening...

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 11:57

Ik ben sinds een maand of 2 klant bij Vodafone.
Heb nog geen rekening gehad, en kan ook niet inloggen, krijg dan een foutmelding. Moet contact opnemen met de klantenservice. Beetje vreemd.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 12:42

Je krijgt je eerste en tweede maand bij Vodafone altijd in 1 factuur, dus kan wel kloppen Moosje

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:57

Moosje schreef:
Ik ben sinds een maand of 2 klant bij Vodafone.
Heb nog geen rekening gehad, en kan ook niet inloggen, krijg dan een foutmelding. Moet contact opnemen met de klantenservice. Beetje vreemd.

Heb ik ook, zit ook al vol spanning te wachtten op een (verkeerde) afrekening Vork
Ing moet ik dan volgende maand voor twee manden betalen? of wordt er deze maand wel geld afgeschreven en krijg ik geen factuur?