Vriend word stalker..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Vriend word stalker..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:09

sterkte de komende tijd

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:10

Redrumfox schreef:
Och daar zullen we het hebben hoor.. Ik zat er al op te wachten (tja ken bokt zo onderhand wel na een paar jaar bokken..). Er is niets sceptisch aan om het even globaal te bekijken, altijd alles maar meteen geloven zonder je verstand erbij te halen is ook heel goed inderdaad. Ja dat zou iedereen moeten doen, dan zou het een mooie puinhoop worden.

TS: Ik neem aan dat hij hierbij dus ook meteen gedumpt is?

Even een stapje terug om alles eens op je in te laten werken is idd niet slecht, ik had ook heel even mijn twijfels omdat ik het idee kreeg dat er verder geen aktie genomen werdt. Afstand nemen is altijd goed, geeft overzicht en daarna kan je beter oordelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:12

Redrumfox schreef:
Och daar zullen we het hebben hoor.. Ik zat er al op te wachten (tja ken bokt zo onderhand wel na een paar jaar bokken..). Er is niets sceptisch aan om het even globaal te bekijken, altijd alles maar meteen geloven zonder je verstand erbij te halen is ook heel goed inderdaad. Ja dat zou iedereen moeten doen, dan zou het een mooie puinhoop worden.

TS: Ik neem aan dat hij hierbij dus ook meteen gedumpt is?

Wat je ook op 2 manieren kunt doen natuurlijk.........

Breghje

Jetske schreef:
Breghje.

Je doet nu precies hetzelfde als wat wij deden en dit wou je juist niet. Waarom doe je het dan ?

Maar sterkte DQ.

Als een persoon een ander persoon zoooo angstig maakt, zoooo grenzen negeert en domineert na een hoop gepraat, dan is de tolerantie over. Grenzen zijn er om gerespecteerd te worden, en als iemand dan aangeeft zich te kunnen voorstellen dat die ander de grenzen niet respecteerd, kan ik daar met mijn verstand niet bij. Er wordt gezegd aan de ene kant dat het niet acceptabel is, maar wel voorstelbaar. Sorry, maar leg dat dan eens uit??? Nee is nee is nee is nee.....

050206051012

Danielle_1 schreef:
Ik wil bij deze alle sceptische mensen hier hetzelfde toewensen.
Kijken of jullie dan nog zo hard reageren.
Empathie is een zegen;)

Afgod

En Saskiaatje; wat ben jij afschuwelijk kortzichtig! (en dan zeg ik het nog lief).

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:13

Mensen kunnen we nou ophouden met op elkaar te vitten!! Dank u!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:14

Het is eerder een kwestie dat sommige mensen (beide kanten) niet normaal doen dan dat er echt op elkaar gevit wordt.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:14

Nou dan het verzoek om normaal te blijven doen, ook goed. Komt op hetzelfde neer

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:16

Gelukkig is het nu zo afgelopen TS. Ben blij dat je nu even lekker bij kunt komen. Hou je ons wel o de hoogte van hoe nu verder? (mits je daar behoefte aan hebt natuurlijk Knipoog)

End of story for now!!!!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 14:16

Tallie_Ho schreef:
Gelijk heb je TS! Wat zei je ex?

"ik wilde praten"de agente vond het erg goed dat ik heb gebeld, ze is liever te vroeg dan te laat, ik mag als ik hem zie altijd per direct bellen en ze komen er aan.

ik ben inmiddels al wat gekalmeerd maar nog erg bang, me hart bonkt ergens in me keel maar ik huil niet meer, me ouders brengen me de komende 2 weken *tot vakantie* naar me werk en halen me op.
me moeder belt nu me werk af voor vanavond, ik moet gaan slapen van me moeder om even bij te komen. ook me lieve broer is met een spoedtempo onderweg, alles is nu bijna thuis voor me.
me moeder is nu aan het bellen voor info over hem.
ik ben van mezelf vrij nuchter en brutaal, maar ik heb me nog nooit zo bang gevoeld dan op dit moment.

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:17

Meid goed van je dat je hebt gebeld!
Ik hoop dat het verhaal geen staartje krijgt, en dat de boodschap duidelijk mag zijn voor hem.
Klinkt als niet echt gezond waar hij mee bezig is. sterkte!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 14:17

mensen ontzettend bedankt voor de lieve pm's en berichtjes.

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:18

Fijn dat je familie zo goed steunt. Sterkte.

madelief88

TS, ik leef echt onwijs met je mee.... veel sterkte hoop echt dat je niet te angstig oid hierdoor bent geworden. Kan me voorstellen dat dit echt een aanslag op je vertrouwen in mensen is oid. Vanavond lekker rustig aan doen, ik wens je alvast een fijne vakantie Ach gut

Breghje

xDramaQueen schreef:
Tallie_Ho schreef:

"ik wilde praten"de agente vond het erg goed dat ik heb gebeld, ze is liever te vroeg dan te laat, ik mag als ik hem zie altijd per direct bellen en ze komen er aan.

ik ben inmiddels al wat gekalmeerd maar nog erg bang, me hart bonkt ergens in me keel maar ik huil niet meer, me ouders brengen me de komende 2 weken *tot vakantie* naar me werk en halen me op.
me moeder belt nu me werk af voor vanavond, ik moet gaan slapen van me moeder om even bij te komen. ook me lieve broer is met een spoedtempo onderweg, alles is nu bijna thuis voor me.
ik ben van mezelf vrij nuchter en brutaal, maar ik heb me nog nooit zo bang gevoeld dan op dit moment.

Wat heb je het getroffen met de agenten meis! Je moeder neemt goede beslissingen, en als je straks op vakantie bent kan je dit lekker los laten, in de volle hoop dat je er daarna mooi vanaf bent.

Anoniem

Zie! ik zei het, de politie komt echt wel hoor, die doenniet zo moeilijk over dit soort dingen! je kan moeilijk wachten tot hij een ruit inslaat..

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:19

Wat sommige bokkers ook zeggen, ik vind dat je heel goed gehandeld hebt door de politie te bellen. Zeker omdat je al wist dat hij wel eens losse handjes heeft! En je zou niet de eerste zijn die om zulke liefdesfrustraties eens lekker in elkaar gemept werd.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:20

dovish schreef:
Wat sommige bokkers ook zeggen, ik vind dat je heel goed gehandeld hebt door de politie te bellen. Zeker omdat je al wist dat hij wel eens losse handjes heeft! En je zou niet de eerste zijn die om zulke liefdesfrustraties eens lekker in elkaar gemept werd.

Of erger ....

XFiemoX

He wat een nare dag nu voor jou DQ Ach gut je kan maar beter van zo'n jongen nu afzijn, en vind erg goed van je hoe je toe straks gehandeld hebt. Snap ook heel goed dat je je moeder al wel eerder wou bellen maar doordat je dan zelf door had dat je moeder dan met extreme haast naar huis toe rijd (en tja dan gebeuren er de meeste ongelukken, en dat wou jij je moeder gewoon niet aan doen).

Heel goed hoor DQ Knipoog Ach gut

Die gozer spoort voor geen ene malle moer nergens, denk dat ie ergens in zn hoofd heel wat steekjes los zitten.

En een ieder mens is anders in omgang met ermee om te gaan qua dit soort situaties. Ik persoonlijk zou die gozer echt tot moes hebben geschopt, en ken me dan ook werkelijk waar niet schelen dat ie het zknh tijdig kon bezoeken. Ik zou in het moment dat ie voor me deur had gestaan gewoon de deur openen en mezelf kop groter te maken en doorvragen van ''Wat moet je nou, he wat moet je nou''.

Ik kan werkelijk waar echt niet tegen dit soort jongens bah word ik helemaal kriegel van, zelfs een tijd terug heb ik een meisje geholpen die erg mishandeld werd door haar vriend. Ik liep er op af en gevraagd waar ie wel niet mee bezig was, het meisje daarintegen was helemaal beangstigend en durfde ook geen woord tegen me te zeggen waar hij bij was.

Ik toen diegene vriendelijk verzocht om weg te gaan wat ie niet deed en mij vast wilde pakken, ik zo toe maar sla me dan maar dan krijg je wel de volle meppen terug.

Nee als ik anderen kan/mag helpen die ik bijv op straat tegen kom (ik kan gewoon weg niet tegen ruzie en wil andermans dan altijd helpen).

En mijn ex durft al poos niet bij me in de buurt te komen meer doordat ie van mij een flinke trap gehad had waardoor ie minimaal 6mnd niet meer kon ***** Haha!

Heel veel sterkte TS

mbkaatje

xDramaQueen schreef:
Tallie_Ho schreef:

Een vriendin van mij heeft ook een keer de politie erbij gehaald omdat haar (inmiddels ex)vriend door het lint ging. Zij was ook erg tevreden over de politie. En nu zit je in het "systeem" dus als het nog eens nodig is, weten ze dat er al eerder iets gebeurd is. Je hebt er goed aan gedaan de politie te bellen.

Sterkte verder hoor. Ik hoop dat hij hierdoor heeft ingezien dat hij verkeerd bezig is.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:21

Sterkte, hopelijk laat ie je nu met rust Lachen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:22

xDramaQueen schreef:
Tallie_Ho schreef:

*ziet broerlief voor zich, vliegend door de stad heen op z'n knalroze fiets Nagelbijten / Gniffelen *

Jeetje, wat een verhaal zeg, vreselijk! Rust inderdaad maar lekker uit, hopen dat je geen erge last meer van hem zal hebben.. Lachen

KiWiKo

Ik vind ook dat je goed gehandeld hebt.......... je kan er maar vanaf zijn

esperance

Blij weer wat van je te horen, en deze keer een wat fijnere bericht. Je bent iig al beter op je gemak.. Doe zo voort.
Probeer dadelijk idd wat te rusten, slapen zal misschien wel niet gaan. Gewoon ff liggen kan ook al wat schelen..

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 14:23

sterkte! En hopen dat hij nu zn lesje geleerd heeft... En de politie komt liever 100 keer te vaak dan 1 keer te weinig hoor, daar zijn ze nou eenmaal voor!