Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Redrumfox schreef:Och daar zullen we het hebben hoor.. Ik zat er al op te wachten (tja ken bokt zo onderhand wel na een paar jaar bokken..). Er is niets sceptisch aan om het even globaal te bekijken, altijd alles maar meteen geloven zonder je verstand erbij te halen is ook heel goed inderdaad. Ja dat zou iedereen moeten doen, dan zou het een mooie puinhoop worden.
TS: Ik neem aan dat hij hierbij dus ook meteen gedumpt is?
Redrumfox schreef:Och daar zullen we het hebben hoor.. Ik zat er al op te wachten (tja ken bokt zo onderhand wel na een paar jaar bokken..). Er is niets sceptisch aan om het even globaal te bekijken, altijd alles maar meteen geloven zonder je verstand erbij te halen is ook heel goed inderdaad. Ja dat zou iedereen moeten doen, dan zou het een mooie puinhoop worden.
TS: Ik neem aan dat hij hierbij dus ook meteen gedumpt is?

Jetske schreef:Breghje.
Je doet nu precies hetzelfde als wat wij deden en dit wou je juist niet. Waarom doe je het dan ?
Maar sterkte DQ.
Danielle_1 schreef:Ik wil bij deze alle sceptische mensen hier hetzelfde toewensen.
Kijken of jullie dan nog zo hard reageren.
Empathie is een zegen;)
)Tallie_Ho schreef:Gelijk heb je TS! Wat zei je ex?

xDramaQueen schreef:Tallie_Ho schreef:Gelijk heb je TS! Wat zei je ex?
"ik wilde praten"de agente vond het erg goed dat ik heb gebeld, ze is liever te vroeg dan te laat, ik mag als ik hem zie altijd per direct bellen en ze komen er aan.
ik ben inmiddels al wat gekalmeerd maar nog erg bang, me hart bonkt ergens in me keel maar ik huil niet meer, me ouders brengen me de komende 2 weken *tot vakantie* naar me werk en halen me op.
me moeder belt nu me werk af voor vanavond, ik moet gaan slapen van me moeder om even bij te komen. ook me lieve broer is met een spoedtempo onderweg, alles is nu bijna thuis voor me.
me moeder is nu aan het bellen voor info over hem.
ik ben van mezelf vrij nuchter en brutaal, maar ik heb me nog nooit zo bang gevoeld dan op dit moment.
dovish schreef:Wat sommige bokkers ook zeggen, ik vind dat je heel goed gehandeld hebt door de politie te bellen. Zeker omdat je al wist dat hij wel eens losse handjes heeft! En je zou niet de eerste zijn die om zulke liefdesfrustraties eens lekker in elkaar gemept werd.
je kan maar beter van zo'n jongen nu afzijn, en vind erg goed van je hoe je toe straks gehandeld hebt. Snap ook heel goed dat je je moeder al wel eerder wou bellen maar doordat je dan zelf door had dat je moeder dan met extreme haast naar huis toe rijd (en tja dan gebeuren er de meeste ongelukken, en dat wou jij je moeder gewoon niet aan doen).
"ik wilde praten"de agente vond het erg goed dat ik heb gebeld, ze is liever te vroeg dan te laat, ik mag als ik hem zie altijd per direct bellen en ze komen er aan.
ik ben inmiddels al wat gekalmeerd maar nog erg bang, me hart bonkt ergens in me keel maar ik huil niet meer, me ouders brengen me de komende 2 weken *tot vakantie* naar me werk en halen me op.
me moeder belt nu me werk af voor vanavond, ik moet gaan slapen van me moeder om even bij te komen. ook me lieve broer is met een spoedtempo onderweg, alles is nu bijna thuis voor me.
ik ben van mezelf vrij nuchter en brutaal, maar ik heb me nog nooit zo bang gevoeld dan op dit moment.
*