Verder heeft mijn vader Marjor Boshart goed gekent en ben ik een paar keer bij haar geweest maar was toen nog erg klein.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

evdpanne schreef:Ik herken ze meestal niet.... De leukste was nog wel deze:
Ik werkte achter de kassa en deed gewoon mijn werk.... Toen ik een vrouw en man had geholpen en ze net wegliepen kwam de hoofdcassier (man) naar me toe... Je had net Dirk Kuijt aan je kassa!!!!!! Mijn reactie: O echt waar ik herkende hem niet.... Maar ja Dirk Kuijt is ook niet zo bijzonder als je in Katwijk woont... Ik heb hem in totaal drie keer aan de kassa gehad (vonden het kennelijk fijn dat ik niet helemaal hyper werd) en ik heb hem ook in de kerk gezien toen zijn kindje werd gedoopt.... Toch wel leuk een bekende voetballer in het dorp...
Ik kwam hem vaak tegen als ik om boodschappen ging
en één keer op een verjaardag, toen voetbalde die geloof ik nog gewoon bij Quick Boys
)
ik loop er allemaal gewoon langs, 1 weet ik zeker, dat was maud, natuurlijk duurde dat ook een half uur..... 
] 

keek hem nog na maar herkende hem niet, die zelfde avond was hij bij Jensen op TV hahah 

later werd mij verteld wie hij was en begon er wel een lampje te branden

Levy schreef:Ik kom door mijn werk regelmatig BNérs tegen.Zo zat ik laatst aan de bar met Waldemar en Sophie.
En doe ik een project met Chris Zegers
Vooral dat laatste is naar voor mij he?
Levy schreef:Ik kom door mijn werk regelmatig BNérs tegen.Zo zat ik laatst aan de bar met Waldemar en Sophie.
En doe ik een project met Chris Zegers
Vooral dat laatste is naar voor mij he?

* mellamoshan schreef:maar wat voor baan is het levy?
*gaat dan maar naar iets soortgelijks zoeken*