Ik ben gister naar de kerkdienst en crematie geweest. Het waren 2 hele emotionele diensten, met hele gevoelige muziek(Candle in the wind, conquest of paradise, Ramses Shaffi en in het crematorium werd Slaap zacht, Elisabeth gedraaid, Ik weet niet van wie dat nummer is, maar dit is een heel enorm emotioneel nummer wat precies voor mij gevoel, Lisette beschreef)
De familie heeft uiteraard gedichten en gebeden voor gelezen, maar waar ik heel veel respect voor heb is dat haar man in het crematorium ook een toespraak hield en daarbij ons bedankte voor het reanimeren en dat ze nog 10 "fijne" dagen hebben gehad.
Op dat ogenblik brak ik helemaal, samen met de andere collega's die erbij waren geweest. Ik kon nu alles afsluiten, niet dat ik gehoord had dat we zo geweldig waren geweest, maar dat de familie blij was met de extra dagen die ze gehad hebben.
Ik hoop dat ik (en mijn collega's) nu alles een plekje kunnen geven. Ik wil iedereen in dit topic bedanken voor jullie steun en mijn toeverlaat in deze afgelopen 15 dagen.
X
Chris.
Laatst bijgewerkt door XChrisjeX op 18-06-08 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt