Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Na 1,5 jaar vriend waarschijnlijk nog steeds getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 18:51

Hij zou het of vandaag of morgen tijdens het gesprek geven toch? Ik hoop voor de TS dat hij deze afspraken wel nakomt. Minste wat hij kan doen.

(maar dat laat niet weg dat als het hier was gebeurd er al lang anders was gereageerd op de familie. Denk ik. )

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:01

KiWiKo schreef:
Zou een mooi verhaal worden zeg Haha! Haha! Haha! andere cultuur of niet, maar ik ga echt voor niemand opzij Lachen

oké, maar zou je serieus als bijvoorbeeld sanne als ze 20 was en in de zelfde situatie zou zitten [alleen in cyprus dus ook] haar adviseren om er langs te gaan?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:06

Meis, dan zit ik in het eerste de beste vliegtuig....... en echt he..... echt Haha! Haha! Haha! ik sloop hem Lachen

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:09

KiWiKo schreef:
Meis, dan zit ik in het eerste de beste vliegtuig....... en echt he..... echt Haha! Haha! Haha! ik sloop hem Lachen

ja dat begrijp ik. Haha!
maar mijn vraag heb je niet beantwoordt, en ik heb niet het idee dat de moeder van nicky onderweg is.
dus nogmaals, zou je je dochter in dezelfde situatie [zonder jou dus] hetzelfde advies geven?

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:12

Meid, je bent 21 he? Ach gut
Ik zou daar als de sodemieter weg gaan, wat denkt die knul wel niet, zo ga je niet met je medemens om! Boos!

Ga dan thuis eens even rustig overdenken wat goed voor jou is. Je doet jezelf nu echt tekort door te blijven bij zulke huichelaars.. Knipoog

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:17

Ze is er niet speciaal voor hem. Oke het speelt(de) wel een rol..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:20

luxx schreef:
KiWiKo schreef:

ja dat begrijp ik. Haha!
maar mijn vraag heb je niet beantwoordt, en ik heb niet het idee dat de moeder van nicky onderweg is.
dus nogmaals, zou je je dochter in dezelfde situatie [zonder jou dus] hetzelfde advies geven?

absoluut ! Ik hoop mijn dochter op te voeden tot een zelfstandige evenwichtige vrouw........ die zich niet het kaas van haar brood laat eten en waar dan ook ter wereld opkomt voor haar rechten

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 19:22

esperance schreef:
Ze is er niet speciaal voor hem. Oke het speelt(de) wel een rol..

Als ik haar verhaal lees, denk ik dat hij behoorlijk in haar systeem zit. Bloos

Als je je aan iemand verslingerd ben je enorm kwetsbaar, die fout heb ik ooit ook gemaakt, wonend in het buut'nland.. Clown

Als stieflief met zulke knullen om zou gaan zou ik toch heel stevig gaan praten met haar. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:35

Mwaaaaah, retourtje Cyprus is niet eens zo'n slecht idee Haha!. Het schijnt er ook gezellig te kunnen zijn Ja.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:04

heb het topic gevolgd en hoop dat ze haar geld terug krijgt. Meid kom voor je zelf op!!

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:15

ben benieuwd of meneer nog met t geld is langsgekomen vanavond en of jullie eea hebben kunnen uitpraten eigenlijk.

Hoop het wel voor je, tenminste ik hoop voor je dat er het een en ander duidelijk voor je is geworden.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:29

Ik volg dit topic al een tijdje maar aangezien iedereen hier al goede adviezen geeft vond ik het niet nodig om mij er ook in te mengen. Maar; meid, heel veel sterkte en vergeet niet dat hij niet de enige man is op Cyprus (of ergens anders). Haha!

Ben ook heel nieuwsgierig hoe het gesprek is gegaan en of hij het geld heeft langsgebracht.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 22:40

LauraMc schreef:
Ik volg dit topic al een tijdje maar aangezien iedereen hier al goede adviezen geeft vond ik het niet nodig om mij er ook in te mengen. Maar; meid, heel veel sterkte en vergeet niet dat hij niet de enige man is op Cyprus (of ergens anders). Haha!

Ben ook heel nieuwsgierig hoe het gesprek is gegaan en of hij het geld heeft langsgebracht.

Geen hand vol, maar een land vol!!
En in het geval van de TS, kan ze zelfs in 2 landen zoeken!! Haha!

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 06:39

KiWiKo schreef:
KiWiKo schreef:

absoluut ! Ik hoop mijn dochter op te voeden tot een zelfstandige evenwichtige vrouw........ die zich niet het kaas van haar brood laat eten en waar dan ook ter wereld opkomt voor haar rechten

zie je zelf de tegenstrijdigheid in deze twee quotes?

daarbij vraag ik me af of je werkelijk tegen haar zou zeggen hup kind, ga er langs bel aan en hoop dat zijn vrouw open doet, en als dat dan werkelijk zo is zou ik dat zeer onverstandig vinden.
ik ben zelf geen moeder maar stel me voor dat je hoe oud het kind ook wordt [en 20 is erg jong] je je zorgen blijft maken over alles wat er mis kan gaan in een wereld die vol is met nare mensen die er hun hand niet voor omdraaien om een ander te bezeren/bestelen/beschadigen of in het ergste geval stuk te maken [vermoorden], en er dus alles aan doet om dat te voorkomen en haar hiertegen te beschermen.
heb in een eerder bericht van je gelezen dat een ex een hond vermoord en aan de deur gehangen heeft, dat is dus [en erger!] waar mensen toe in staat zijn, je bedenkt het niet van te voren want dan begon je er niet aan, maar het gebeurd wel, er zijn nou eenmaal hele héle lelijke [en onverwacht enge] mensen.

deze jongen [ik zou willen zeggen man want ik geloof nog steeds niet dat hij 24 is, eerder 30] heeft al laten zien geen scrupules te hebben door nicky [en zijn vrouw] 1 1/2 jaar voor te liegen.
daarbij heeft hij ook misbruik van haar gemaakt door geld van haar te vragen, komt op mij nogal 'weggooierig' over, een beetje kerel hoeft van zijn meisje toch geen geld te vragen, dat regelt hij wel voor zichzelf en zou haar iets toe moeten stoppen ipv afnemen.

als je zegt dat je hoopt haar op te voeden tot een verstandige evenwichtige vrouw lijkt dat mij ook een vrouw die zich om te beginnen al niet in de luren laat leggen door zo'n vreselijk foute man en mocht dat onverhoopt wel gebeuren ze zo verstandig is om niet een gevaarlijke situatie op te zoeken waarbij ze het risico loopt beschadigd te worden door een onberekenbare leugenachtige man.
zou toch niet graag eerdaags een krantenkop zien die zegt 'nederlands meisje verdwenen op cyprus'.

nicky is gisteren de hele dag niet op bokt geweest, dinsdagavond voor het laatst, nou houd ik haar boktaanwezigheid niet bij maar ik heb het idee dat ik toch wel dagelijks berichten/topics van haar zie.
hoop dat ze zich snel weer meldt, vind dat toch enigzins zorgelijk namelijk.

misschien overdrijf ik, ben ik overdreven angstig voor represailles richting nicky, maar ik zou toch willen zeggen nicky, lieffie, drijf hem niet in een situatie waarin hij wraak gerechtvaardig zou kunnen vinden, neem lekker afstand en als hij niet met die paar euries over de brug komt laat ze dan maar zitten.
je kunt beter spijt hebben van het feit dat je dat geld gegeven hebt dan dat er nare dingen gebeuren als gevolg daarvan, het eerste kun je al niet meer terugdraaien en als het tweede gebeurd dat dus ook niet, je veiligheid vind ik meer waard als welk geldbedrag dan ook.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 06:44

Dus moet je maar over je heen laten lopen omdat er eventueel iets zou kunnen gebeuren?

Ik zie geen tegenstrijdigheden in de quotes eerlijk gezegd Lachen Lachen Ik als moeder ga dat geld echt wel halen, maar ik denk (mijn kind kennende) dat dit niet nodig is, want ze sloopt hem zelf wel Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 07:21

Jouw kind klinkt als een taaie, Kiwiki!
Misschien kan ze dan een bamboestokje meenemen en hem tussen de oren meppen! Duivel

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 07:25

Ik moet wel zeggen dat ik het met Luxx eens ben. Alhoewel ik van nature vind dat je iemand er niet mee weg moet laten komen, moet je wel de risico's inschatten. Ik ken het land en de cultuur onvoldoende om hier een goede inschatting van te maken. Feit is dat TS in een vreemd land zonder veel sociale ondersteuning zit en dat haar ex niet zo'n nette man blijkt te zijn. Daarnaast heeft hij nog wat vrienden die hem steunen en TS niet al te netjes benaderen. Het vuur wordt hem op dit moment nader aan de schenen gelegd door een redelijk traditionele familie en een kat in het nauw maakt soms rare sprongen. Als je je gelijk haalt moet je het in dit geval halen ten koste van de ander, niet ten koste van je zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 08:51

KiWiKo schreef:
Dus moet je maar over je heen laten lopen omdat er eventueel iets zou kunnen gebeuren?

Ik zie geen tegenstrijdigheden in de quotes eerlijk gezegd Lachen Lachen Ik als moeder ga dat geld echt wel halen, maar ik denk (mijn kind kennende) dat dit niet nodig is, want ze sloopt hem zelf wel Lachen

Grappig, ik kom uit Rotterdam, en ik weet hoe de Turkse cultuur in elkaar zit. Ik heb trouwens ook al enkele keren een paar aanvaringen in het verkeer gehad met ze. En hoeveel ik echt mijn mondje wel bij me heb, denk ik de volgende keer wel twee keer naar hoor. De meesten hebben totaal geen respect voor een vrouw, en slaan je zo neer, dan al niet erger. Mijn leven zou me op dat moment echt geen 200 euro waard zijn, in een vreemd land, waar ik geen vertrouwings persoon meer heb. God mag weten wat er met je gebeurd als je bewusteloos bent geslagen.

Wat is dan die 200 euro op een mensenleven? Als hij er blij mee is, dan is dat mooi voor hem.. maar ik ben dan wel van alles af, zonder nare gevolgen!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 09:16

BCS schreef:
Grappig, ik kom uit Rotterdam, en ik weet hoe de Turkse cultuur in elkaar zit. Ik heb trouwens ook al enkele keren een paar aanvaringen in het verkeer gehad met ze. En hoeveel ik echt mijn mondje wel bij me heb, denk ik de volgende keer wel twee keer naar hoor. De meesten hebben totaal geen respect voor een vrouw, en slaan je zo neer, dan al niet erger. Mijn leven zou me op dat moment echt geen 200 euro waard zijn, in een vreemd land, waar ik geen vertrouwings persoon meer heb. God mag weten wat er met je gebeurd als je bewusteloos bent geslagen.

Wat is dan die 200 euro op een mensenleven? Als hij er blij mee is, dan is dat mooi voor hem.. maar ik ben dan wel van alles af, zonder nare gevolgen!

Vind ik ook hoor, die paar gare rotcenten zijn geen mensenleven waard! Daar had ze dan bij stil moeten staan toen ze het hem gaf... Je kan op je tien vingers natellen waar je mee in zee gaat. En 24? Kijk eens naar die foto in haar profiel? No way is hij 24... had ze toch echt zijn ID kaart moeten bekijken. Had ze direct kunnen zien dat hij nog getrouwd was ook....

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 12:35

Ze is gisteren hele dag niet online geweest en dat is raar voor haar, want ze is elke dag op bokt..Nagelbijten / Gniffelen
Begin me eigenlijk wel een beetje zorgen te maken..

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:37

LauraMc schreef:

Ik ben ook nieuwsgierig en heel veel sterkte!!

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:39

esperance schreef:
Ze is gisteren hele dag niet online geweest en dat is raar voor haar, want ze is elke dag op bokt..Nagelbijten / Gniffelen
Begin me eigenlijk wel een beetje zorgen te maken..

Ook omdat ze daarvoor super veel online was. Heeft iemand haar telefoonnr niet ofzo?

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 13:43

ik volg dit topic nu ook al een tijdje mee.
vind het nu ook wel eng dat ze al een tijdje niet online is.
Maar misschien heeft ze er gewoon even geen zin in en wil alles even rustig verwerken.
Het is niet niks wat ze heeft meegemaakt.

Over het geld tsja ik nederland was ik ook gelijk voor ze neus gaan staan vrouw of geen vrouw maargoed ik ken de turkse cultuur niet bepaald.
Ben zelf alleen een keer heel hard in mijn gezicht geslagen tijdens een verkeersconflict.

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:30

nog niets gehoord???? vreemd. Of zal aan het verhuizen zijn?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:31

Heeft niemand haar nr?
Misschien een sms sturen?