Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:Zou een mooi verhaal worden zeg![]()
![]()
andere cultuur of niet, maar ik ga echt voor niemand opzij
ik sloop hem
KiWiKo schreef:Meis, dan zit ik in het eerste de beste vliegtuig....... en echt he..... echt![]()
![]()
ik sloop hem

luxx schreef:KiWiKo schreef:Meis, dan zit ik in het eerste de beste vliegtuig....... en echt he..... echt![]()
![]()
ik sloop hem
ja dat begrijp ik.
maar mijn vraag heb je niet beantwoordt, en ik heb niet het idee dat de moeder van nicky onderweg is.
dus nogmaals, zou je je dochter in dezelfde situatie [zonder jou dus] hetzelfde advies geven?
esperance schreef:Ze is er niet speciaal voor hem. Oke het speelt(de) wel een rol..
. Het schijnt er ook gezellig te kunnen zijn
. 
LauraMc schreef:Ik volg dit topic al een tijdje maar aangezien iedereen hier al goede adviezen geeft vond ik het niet nodig om mij er ook in te mengen. Maar; meid, heel veel sterkte en vergeet niet dat hij niet de enige man is op Cyprus (of ergens anders).
Ben ook heel nieuwsgierig hoe het gesprek is gegaan en of hij het geld heeft langsgebracht.
KiWiKo schreef:KiWiKo schreef:Meis, dan zit ik in het eerste de beste vliegtuig....... en echt he..... echt![]()
![]()
ik sloop hem
absoluut ! Ik hoop mijn dochter op te voeden tot een zelfstandige evenwichtige vrouw........ die zich niet het kaas van haar brood laat eten en waar dan ook ter wereld opkomt voor haar rechten
Ik als moeder ga dat geld echt wel halen, maar ik denk (mijn kind kennende) dat dit niet nodig is, want ze sloopt hem zelf wel
KiWiKo schreef:Dus moet je maar over je heen laten lopen omdat er eventueel iets zou kunnen gebeuren?
Ik zie geen tegenstrijdigheden in de quotes eerlijk gezegd![]()
Ik als moeder ga dat geld echt wel halen, maar ik denk (mijn kind kennende) dat dit niet nodig is, want ze sloopt hem zelf wel

BCS schreef:Grappig, ik kom uit Rotterdam, en ik weet hoe de Turkse cultuur in elkaar zit. Ik heb trouwens ook al enkele keren een paar aanvaringen in het verkeer gehad met ze. En hoeveel ik echt mijn mondje wel bij me heb, denk ik de volgende keer wel twee keer naar hoor. De meesten hebben totaal geen respect voor een vrouw, en slaan je zo neer, dan al niet erger. Mijn leven zou me op dat moment echt geen 200 euro waard zijn, in een vreemd land, waar ik geen vertrouwings persoon meer heb. God mag weten wat er met je gebeurd als je bewusteloos bent geslagen.
Wat is dan die 200 euro op een mensenleven? Als hij er blij mee is, dan is dat mooi voor hem.. maar ik ben dan wel van alles af, zonder nare gevolgen!

LauraMc schreef:Ik volg dit topic al een tijdje maar aangezien iedereen hier al goede adviezen geeft vond ik het niet nodig om mij er ook in te mengen. Maar; meid, heel veel sterkte en vergeet niet dat hij niet de enige man is op Cyprus (of ergens anders).
Ben ook heel nieuwsgierig hoe het gesprek is gegaan en of hij het geld heeft langsgebracht.
esperance schreef:Ze is gisteren hele dag niet online geweest en dat is raar voor haar, want ze is elke dag op bokt..![]()
Begin me eigenlijk wel een beetje zorgen te maken..