Lingerieliefhebbers?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:17

Iessie schreef:
Een witte met wat zwart en rood...ben niet zo goed in omschrijven. Zal eens kijken voor een plaatje op internet...

edit: gevonden :)

Afbeelding

dit is de sleeping beauty...die heb ik ook...erg mooi...alleen een heel karwei hem aan te doen :D

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:18

Ik heb ook echt het idee dat als je minder grote borsten hebt, H&M en Hunkemoller etc. juist ideaal is. Je hebt denk ik toch minder steun nodig om voldoende ondersteuning te hebben. En H&M en Hunkemuller hebben altijd vrij veel push up en met vulling. De standaard H&M bh's met vulling zitten mij altijd als gegoten, vriendin van mij met een D cup kan er absuluut niet slagen en moet altijd duurder hebben.
Ik vind vaak duurdere setjes wel mooi maar dan mis ik 9 van de 10 keer het push up effect waardoor het toch altijd minder mooi staat. Marlies Dekkers heb ik nooit wat gevonden, soms vind ik de bikini's wel leuk maar de lingerie vind ik nooit mooi. Dan zie ik veel liever La Perla ofzo.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:44

Bustier corset ik weet het niet precies...Er zitten iig van de baleinen in.
Aankrijgen is inderdaad zenuwslopend. }>
Gelukkig heb ik hiervoor een handig iets, genaamd man. :D
Hij doet hem liever uit als aan _O- maar voor een beetje helpen is hij niet te beroerd, ik zit wel vaker met die touwen in de knoop vooral als ik snel snel wil zijn. :roll: :Y) }:0

H&M kocht ik vroeger iedere week wel toen ik een B cupje had. Ik was student zat op mijn eerste opleiding en iedere keer even de H&M in en daar wat kopen, dat was om het wachten op de bus te overbruggen. O:) Ik weet niet hoeveel setjes ik toen wel niet heb verzameld. :)) Helaas nu veels te klein en allemaal de deur uitgedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 23:53

De officiele namen voor die dingen weet ik ook nooit. Ik heb vandaag een heel leuke bustier (of iets anders dus ;) ) van Marie Jo gekocht, supergoedkoop in een tweedehands winkeltje in Amsterdam. Meteen even bij Marlies Dekkers wezen spieken naar de nieuwe collectie, zitten weer prachtige dingen tussen. Als ik weer geld heb weet ik het wel. :D

Sence

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 17:48

Ik ben een grote fan van Marie Jo, en die zit mij ook het fijnst. Ik heb ook nog een bh van Marlies Dekkers, maar die vind ik minder.
Ik werk zelf ook bij mijn tante in haar lingerie winkel. Daar verkopen ze merken als Aubade, Femilet, Marie Jo en Prima Donna.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 20:23

Ik heb vandaag weer 2 nieuwe setje's gekocht van Sapph, mn eerste setje's van dat merk maar tot nu toe beviel de maat en pasvorm me wel goed dus vandaar maar gelijk 2, MD kan ik hier nergens vinden namelijk..

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 00:30

Ik moet zeggen dat ik nooit echt setjes heb gekocht (gewoon goed passende bh zonder bijpassend broekje/string), maar voor mijn kersverse vriend heb ik voor valentijn een doorzichtig bloedrood setje gekocht van de Hunkemuller (en dat uiteraard aangedaan) en dat bevalt me bijzonder goed, reactie was dan ook veelbelovend ;) . Volgend setje volgt dus snel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 11:48

Shanna schreef:
Ik heb vandaag weer 2 nieuwe setje's gekocht van Sapph, mn eerste setje's van dat merk maar tot nu toe beviel de maat en pasvorm me wel goed dus vandaar maar gelijk 2, MD kan ik hier nergens vinden namelijk..

Heeft Zwolle geen MD verkooppunt dan? Ik ga meestal naar Amsterdam. Op Marktplaats wordt ook veel MD aangeboden, ik heb er zelf laatst een heel gave bustier gekocht voor heel weinig geld. :D

Ik vind Sapph echt niet te vergelijken met MD. Ja, het is overduidelijke gekopieerd, maar de kwaliteit en pasvorm is heel anders. Niet slecht, maar ik ben wel 'verwend' geraakt qua lingerie merk ik.

Veseosunce

Re: Lingerieliefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:17

Zwolle heeft wel een MD verkooppunt. Tegenover het Conservatorium LinCherie heet het geloof ik.

panchogekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 12:44

Ik moet je zeggen, ik heb 1 bh, hipster + string van Marlies Dekkers, vind hem helemaal geweldig! (Heb hem alleen gekregen) Ik kan namelijk echt niet met me vakkenvullersloontje zo'n BH betalen.. En al helemaal niet als ik moet sparen voor mijn rijbewijs.. Dus ik vind Hunkemoller ook goed! En die vind ik ook wel goed zitten:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:32

Jetske schreef:
Zwolle heeft wel een MD verkooppunt. Tegenover het Conservatorium LinCherie heet het geloof ik.

Lincherie verkoopt MD ja, iig in Den Bosch wel.
Nu is er veel uitverkoop van MD, en daar ben ik wel blij mee..want mijn maat is gangbaar in haar collectie..dus nog genoeg aanwezig in de uitverkoop!
Heb zaterdag ook de badkleding gezien, vind het beetje saai :7 Had het iets kleurrijker verwacht.
http://www.pollingerie.nl/Marlies_Dekke ... dition.htm
Deze bh vind ik zoooo gaaf he, maar hij is zoooo duur! :=