Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ethelate schreef:Vriendinnetje die bij een AH werkt zei ook al meteen dat dat grote onzin is, en zij ze zelfs weg mogen geven aan mensen die ver onder het bedrag zitten. Zij neemt zaterdag wel een paar Welpies voor mij mee
Je kunt ze ook in de AH krijgen, ze liggen bij de bonusfolders. 
Iemand die er 1 kwijt wil toevallig?
We hebben hier genoeg van die welpies staan waar de staart nog vanaf moet
En al 1 staart, nog 2 te gaan.
Edit; kan ik niet voor een klein bedrag 2 van je staarten over nemen dat je die op stuurt in een enveloppe?
* kijkt lief.
Faelivrin schreef:De spaarkaart heb ik haha.En al 1 staart, nog 2 te gaan.
Edit; kan ik niet voor een klein bedrag 2 van je staarten over nemen dat je die op stuurt in een enveloppe?
* kijkt lief.
PB je adres maar even!
Maar ik geef ze ook wel eens zo weg hoor, aan mensen die ik ken of aan kleine kindjes waarvan de moeders nét niet aan het bedrag komen. Er zijn ook zat mensen die ze laten liggen en het word niet geteld, als we onderling met collega's staan te klooien plakken we elkaar ook helemaal onder, haha!
Vooral mooi als er dan ook mensen zijn die geen kaart hebben, en dat ze dan vragen oh dan moet je het zeker voor de volle prijs kopen he? En dat ze het dan niet doen omdat ze dat onzin vinden.
hadden we er teminste nog 1.
haha. Of je zegt het erbij dat de boodschappen bij elkaar horen.
:D:D.
ik vind ze juist heel irritant met plakken, ze blijven amper zitten en als je ze er 1 keer afhaalt plakken ze niet meer, vooral als de haren dan onder de voeten gaan zitten. Ik plak m'n collega's altijd onder met die dingen haha
lopen ze daar door de winkel met welpies op hun voeten, rug, voorhoofd etc.