Wie heeft of kent Welpie al? ;-)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: Wie heeft of kent Welpie al? ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:16

Natuurlijk ken en heb ik de welpies Knipoog

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:34

Ethelate schreef:
Vriendinnetje die bij een AH werkt zei ook al meteen dat dat grote onzin is, en zij ze zelfs weg mogen geven aan mensen die ver onder het bedrag zitten. Zij neemt zaterdag wel een paar Welpies voor mij mee Haha!

Van de teamleider en manager heus wel.
Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je elke klant ongeacht het bedrag zo even wat welpies meegeeft.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:34

Wij hebben een oranje op een fel groene trekker zitten Haha!

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 18:01

Ik heb er 3 (H) Zonder boodschappen te doen. Werkte bij de AH to go en daar was ik vorige week dus kreeg er een paar mee hehe. Maar ik vraag me af. Hoe zit dat met die spaarkaarten? moet je die gewoon van de ah site downloaden en dan inleveren zegmaar of kun je die ook bij de ah krijgen?

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 18:41

Het kan allebei Haha! Je kunt ze ook in de AH krijgen, ze liggen bij de bonusfolders.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 11:25

vind het idd niet echt eerlijk dat sommige klanten ze zomaar krijgen.
laatst was er iemand die voor een 1 euro iets kocht en kreeg gelijk een welpie, terwijl ik er zo me best voor moet doen..

Gelukkig heb ik de 3 knuffels al bij elkaar voor de kids dus nou maakt het me niks meer uit Haha! Tong uitsteken

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 11:29

Ik vond de wuppies leuk, maar de welpies niet.
Het is een beetje geweest vind ik.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:50

Ik wil zo'n grote welpie voor mijn vriend, die vind ze namelijk helemaal geweldig. Ik doe alleen nooit boodschappen bij de AH. Clown Iemand die er 1 kwijt wil toevallig?

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:52

Haha als k nog ergens een spaarkaart kan vinden, wil k dr best 1 voor je halen hoor Knipoog We hebben hier genoeg van die welpies staan waar de staart nog vanaf moet Tong uitsteken

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:53

De spaarkaart heb ik haha. Clown En al 1 staart, nog 2 te gaan. Ja Edit; kan ik niet voor een klein bedrag 2 van je staarten over nemen dat je die op stuurt in een enveloppe? Vork * kijkt lief.
Laatst bijgewerkt door Faelivrin op 17-06-08 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:53

Ik heb er 1, op me scooter Huilen van het lachen

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:54

Ik vind de wuppies wel leuker, maar ach, altijd hetzelfde is ook niet leuk

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:55

Faelivrin schreef:
De spaarkaart heb ik haha. Clown En al 1 staart, nog 2 te gaan. Ja Edit; kan ik niet voor een klein bedrag 2 van je staarten over nemen dat je die op stuurt in een enveloppe? Vork * kijkt lief.

Nou voor die 44 cent van een postzegel hoef k echt niks te hebben hoor Knipoog PB je adres maar even!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:59

Ik werk ook bij de Albert Heijn, vind ze erg grappig, die kinderen die helemaal wild worden als ze de bak met Welpies zien haha. Haha! Maar ik geef ze ook wel eens zo weg hoor, aan mensen die ik ken of aan kleine kindjes waarvan de moeders nét niet aan het bedrag komen. Er zijn ook zat mensen die ze laten liggen en het word niet geteld, als we onderling met collega's staan te klooien plakken we elkaar ook helemaal onder, haha!
Maar een leuke actie, al snap ik die dat met die spaarkaart niet helemaal, als ik zo'n megawelpie scan staat er dat ie 3 euro kost, en als je dan een volle spaarkaart erbij hebt word het 2,99. afgerond 3 euro dus geen nut? Vork Vooral mooi als er dan ook mensen zijn die geen kaart hebben, en dat ze dan vragen oh dan moet je het zeker voor de volle prijs kopen he? En dat ze het dan niet doen omdat ze dat onzin vinden. Huilen van het lachen

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:03

nou ik was net bij de AH had voor 14,90 aan boodschappen maar kreeg geen welpie hoor mijn moeder stond achter me en had ook nog voor 10 euro hadden we beter de boodschappen bij elkaar kunnen doen Tong uitsteken hadden we er teminste nog 1.
Sem vind ze prachtig die welpies ze is alleen nog een beetje jong om er alleen mee te spelen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:13

Die mega dingen mag je niet los verkopen toch, Jodie? Hier in Heerenveen althans niet. Staat overal met koeieletters op.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:15

Ach, gewoon naar vragen! Bij ons zitten er ook wel eens van die chagerijnen achter de kassa die heel kinderachtig onder de 15 euro niets meegeven maar als je er bij mij naar zou vragen had je ze zo gehad Knipoog haha. Of je zegt het erbij dat de boodschappen bij elkaar horen.
Geweldig he hoe die kinderen ze zo mooi vinden, heb nu ook regelmatig dat er kinderen aan de achterband gaan staan en iedereen die boodschappen gedaan heeft bedelen om die Welpies haha!

@ Faelivrin: Geen idee, ik hoorde zoiets maar in principe maakt het niet zoveel uit, heb ook altijd zo'n boekje naast de kassa liggen en als iemand zo'n ding kopen wil dan haal ik die even langs de scanner.

Maar ik ben niet zo bedrijfsgunstig denk ik, ben veels te makkelijk met die dingen, net als met de jokers, als mensen ze vergeten waren mochten ze er van mij wel wat dingen aanwijzen om met korting mee te nemen, of als ze iets van een bepaald merk hadden even een merkjoker erlangs scannen die ook wel naast de kassa lagen etc. Ja

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:21

Op mijn werk zie je hele beeldschermen vol met die dingen geplakt. En dat mag ik schoon zien te houden Haha!:D:D.

We hadden laatst een karretje waar ze al in lagen, dus wij kregen niks mee aan de kassa, want we hadden al. Tong uitsteken

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:22

tsja ik ben niet zo dat ik er om ga vragen vind ik soms ook zo stom die mensen zullen de hele dag wel gezeur aan hun hoofd hebben.
Weet ik nog van toen ik zelf achter de kassa zat werd er gek van haha.

dacht alleen zie je zo'n klein frummeltje in de buggy zitten en dan om die 10 cent niet

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:23

Met 120 over de snelweg:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:27

Geweldig, die haren! Haha!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:43

Ze kunnen aardig wat hebben, blijkbaar... Huilen van het lachen

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:01

HAHA géniale foto Haha! ik vind ze juist heel irritant met plakken, ze blijven amper zitten en als je ze er 1 keer afhaalt plakken ze niet meer, vooral als de haren dan onder de voeten gaan zitten. Ik plak m'n collega's altijd onder met die dingen haha Huilen van het lachen lopen ze daar door de winkel met welpies op hun voeten, rug, voorhoofd etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 14:03

Ik vond de wuppies veel leuker. ROFL

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 21:50

Ik heb er twee op het dashboard van mijn heel erg giftig groene auto. Kleurt erg leuk!