Benadering van politie via de email? met spoed!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

Re: Benadering van politie via de email? met spoed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 22:33

Slimmerik voor de mensen die zo denken zei ik dus al, kom dan gewoon niet terug in dit topic. Ik denk dat niemand door mijn topic niet kan slapen vanavond, of er zo van onderste boven zijn dat ik er niets meer aan doe..dus blijf dan gewoon weg. Simpel toch?

Ik vind het prima dat niet iedereen mij wilt geloven, ik geloof ook wel eens iets niet van iemand. Echter ga ik diegene dan ook niet meer vervelen met mijn negatieve berichten, die hou ik dan lekker voor me waardoor diegene dus ook gewoon verder kan met haar topic. Bedoel het niet kattig, maar ik vraag niet om iedereens aandacht..dus die heb ik ook niet nodig van iedereen..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:51

Tja, ik geef mijn mening en dat staat iedereen vrij. Als je mijn mening niet deelt dan mag je dat natuurlijk ook zeggen. Maar me uit een topic wegsturen dan moet je op zijn minst "groen" zijn.

Wat voor een reacties wens je dan? Aan ieder verhaal zitten toch twee kanten. Ik blijf nieuwsgierig naar de beweegredenen van je ouders om het maar allemaal te laten gebeuren.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 22:56

slimmerik schreef:
Tja, ik geef mijn mening en dat staat iedereen vrij. Als je mijn mening niet deelt dan mag je dat natuurlijk ook zeggen. Maar me uit een topic wegsturen dan moet je op zijn minst "groen" zijn.

Neuh ik bedoelde het niet persoonlijk, ik reageer alleen op jouw bericht en dan komt daar vanzelf weer wat achteraan. Meningen mogen gegeven worden, uiteraard..maar onder het mom van 'ik twijfel aan dit verhaal' vertellen dat je het niet geloofd..? Dat vind ik niet zo nodig..

Iedereen die het niet eens is met mijn manier van aanpak (dus geen aanpak) heeft al gezegt dat deze twijfelt aan het verhaal, het raar vind of iets met andere woorden..ik neem aan dat dit geen 20 pagina's hoeven worden met alleen maar dit soort posts? Overigens van dezelfde mensen, die na een paar dagen weer in herhaling vallen. Tja..heeft toch geen zin?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:18

Ik geloof je wel hoor! En verder doe het er nıet toe volgens mıj...

Heb je ınmıddels al at gehoord van ze??

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 12:47

iloveyah87 schreef:
Ik geloof je wel hoor! En verder doe het er nıet toe volgens mıj...

Heb je ınmıddels al at gehoord van ze??

Nee al zo'n twee weken niets.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 12:49

hmmm ok. Nou ık zou het ook lekker zo laten hoor.. Ook al zou ık wel heeeeel nıeuwsgıerıg zıjn Knipoog

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 10:49

Haha, ik moet wel lachen om die complot-theorietjes allemaal! Je verzint wat wanneer je je achter je computer zit te vervelen zeg Knipoog Hihi!
Maarre ts, ik kan me goed voorstellen dat jij er niet achteraan rent hoor.... Ze moeten jou toch hebben? Dan kunnen ze daar iets meer hun best voor doen lijkt me, en via een normale weg...
Wanneer je geflitst wordt ga je ook niet bellen hoe hoog de boete wordt en wanneer je hem zult krijgen nietwaar?
Ze weten je ABSOLUUT te vinden wanneer ze denken dat je iets op je kerfstok hebt.... dus laat maar komen.

Maar een pakketje vergeten te versturen, godallejezus... dat is wel een enorm vergrijp zeg! Knipoog Haha! (zelf ook wel eens vergeten hoor.... verstrooid type he? Bloos )
Ik houdt het op een verveelde agent die tijdens zijn lunchpauze pipo de clown geintjes loopt uit te halen... niet iets om wakker van te liggen.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 19:35

Jahoorr we hebben weer een brief binnen Clown

Of we op een bepaalde datum (even vergeten) aanwezig kunnen zijn. Vader heeft gebelt, telefoonnummer achtergelaten (wanneer werkt die man eigenlijk Wel? hij is er nooit) en nu wordt mn vader binnenkort teruggebelt. Al weet ik niet echt of dat ook gebeuren zal, want mijn moeder is ook nooit teruggebelt.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:48

Nou, ik ben weer benieuwd Knipoog

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 20:20

Ik ook Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 21:36

Spannend Lachen Nou we wachten rustig af.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 21:45

hmm ik ben heel benieuwd.

Ik denk dat het een politie mannetje is, wiens vrouw het shirtje (shirt was het toch) bij jou heeft besteld.
Deze heeft niet gekregen, en nu gaat meneer het wel even oplossen via zijn werk....

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 21:58

Het blijft een feit dat als producten die betaald zijn, niet geleverd worden zoiets oplichting heet.

Maar dit vind ik allemaal zo enorm vaag.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:26

TS heeft geen idee waar het over gaat, weet dus ook niet of het over een shirt gaat of niet...

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 22:42

heb net alles eens alles doorgelezen...maar vind het erg vreemd..

Na een hele lange tijd krijg je ineens weer een brief?..

Nou HUP, mogen met Paps naar het politiebureau en ook al zou de desbetreffende politieagent niet aanwezig zijn...een andere agent kan jou en je vader ook heel goed te woord staan...Als er aangifte gedaan zou zijn tegen jou staat dat vermeld in het BPS systeem van de politie...en daar kan kan elke agent bij op het bureau waar je moet zijn....
Ik heb zelf gewerkt als politieagente...en vind dit MEGA vreemd en als ik jou was zou ik nu wel heel snel naar het politiebureau gaan....

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 07:34

Hmm ja maar ik had al gezegt dat ik dat niet van plan was, heb daar gewoon geen zin in. Luiheid..misschien, maar ik werk fulltime, heb net een nieuwe baan dus ik wil ook geen vrij nemen. Verder wilt pa eerst kijken of hij terug belt, en anders gaat hij langs bij politiebureau barendrecht, waar wij wonen. Voor nu even afwachten nog maar, of we teruggebelt worden. Het zou gaan om de (ik kijk nu even op de brief) ''de chef van politiebureau Segbroek
namens deze,

de brigadier van politie Haaglanden,

en dan een naam.

Brigadier is een hoog persoon denk ik? Dussem..waarom is hij er dan nooit? Clown

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 07:37

Brigadier is gewoon een andere benaming voor agent.
En als ik jou was zou ik er dus wel achteraan gaan..
Maar je kiest er zelf voor om het niet te doen Lachen
Ik ben benieuwd wanneer je er nu moet verschijnen?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 07:41

Cayenne schreef:

Zondag 13 juli..hmmpf waarom nou dan? Dan ben ik jarig haha. Ik vraag me af..als dit nu echt een grap is, waarom kiezen ze mijn verjaardag uit? Hmm..hoop dat mn vader vandaag nog een keer wilt bellen als hij nog niet is teruggebelt. Weet iemand of het gebruikelijk is dat ik op zondag naar het bureau moet komen? Misschien bel ik anders zelf nog even om dat na te vragen, zou toch niet raar staan?

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 07:50

Dat is niet gebruikelijk!!!!....ik vind het maar raar dat je niet naar het bureau gaat...omdat je lui bent?!?.....ik vind dat je er erg laks mee om gaat hoor...
En bellen staat zeker niet raar....

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 07:56

LadyElmira schreef:
Cayenne schreef:

Zondag 13 juli..hmmpf waarom nou dan? Dan ben ik jarig haha. Ik vraag me af..als dit nu echt een grap is, waarom kiezen ze mijn verjaardag uit? Hmm..hoop dat mn vader vandaag nog een keer wilt bellen als hij nog niet is teruggebelt. Weet iemand of het gebruikelijk is dat ik op zondag naar het bureau moet komen? Misschien bel ik anders zelf nog even om dat na te vragen, zou toch niet raar staan?

Zondag 13 juli ? waarom nou dan? Misschien om je verjaardagskado'tje in onvangst te nemen van een of geen?
Hoort waarschijnlijk allemaal bij de verrassing Clown

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 08:02

zondag vind ik zowiezo wel heel apart. Ben benieuwd hoe dit gaat eindigen. Lees al even mee.. Haha!

Overigens, als het echt om 'niks' gaat en iemand maakt misbruik van zijn functie als agent, dan zou ik er zeker wél achteraan gaan, want dan heeft die persoon in kwestie een probleem Clown
En als ik door hen benaderd werd zou ik toch willen weten hoe of wat, gezonde spanning en een stuk nieuwsgierigheid. Als ik me van geen kwaad bewust ben wil ik toch graag weten waar k dan van verdacht zou worden
Laatst bijgewerkt door Noukie op 10-07-08 08:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 08:05

Ik denk nog steeds dat iemand via zijn werk probeert jou op een flauwe manier te intimideren. Lijkt me ook sterk dat afspraken als deze op een zondag worden gepland, dat lijkt me nou echt een dag dat dingen worden aangepakt die echt niet kunnen wachten en dit sleept gewoon al te lang om nog serieus genomen te kunnen worden.

Maar idd, ik zou in zo'n geval ook wel willen weten waarvan ik dan word verdacht. Veel haast zal het vast niet hebben, anders hadden ze allang aan je deur gestaan.

[Edit] suffe tikfout
Laatst bijgewerkt door Karin op 10-07-08 08:31, in het totaal 2 keer bewerkt

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 08:30

Heb even naar politiebureau rotterdam gebelt en hun zeiden me dat het wel kon dat ik op zondag moet komen voor een gesprek. Ze zei ook dat er een verschil was tussen voorkomen en op gesprek komen en ze zei me dat het op gesprek komen dus ook dan kon. Als deze politieman op zondag werkt zou dit best het geval kunnen zijn. Dus..waarschijnlijk is het gewoon een rare manier van in contact komen met iemand.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 08:32

Zeg dat wel. Het is inmiddels 10 juli en je eerste post over deze kwestie dateert van 22 mei. Haast heeft het iig blijkbaar niet...

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 08:35

Karin schreef:
Zeg dat wel. Het is inmiddels 10 juli en je eerste post over deze kwestie dateert van 22 mei. Haast heeft het iig blijkbaar niet...

Ik zei net tegen iemand via pm dat ik vaak meelees op www.kopersbelangen.nl. Vind het dan ook erg raar dat de gedupeerden die aangifte hebben gedaan tegen iemand geen proces krijgen en dat de oplichters daarvan niet op gesprek hoeven te komen, en niet voorkomen (bij een klein aantal gedupeerde) en ik, als niet-oplichter, wel.

Het is ook belachelijk dat het zo lang duurt. Ik weet wel dat als dalijk blijkt dat dit een grap is, of deze politieman wilt ons spreken ''buiten zijn dienst'' mijn vader enorm kwaad wordt.