eefangel schreef:Nu spreek je je vorige post dus keihard tegen.. Quellian
Ik denk dat je dan verkeerd leest.
Nadya; ga anders ff googlen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eefangel schreef:Nu spreek je je vorige post dus keihard tegen.. Quellian
Quellian schreef:Nadya schreef:Wie zegt dat dan? Dat heb ik nergens gelezen.....
Heb geen namen onthouden in dit te lange en diep onzinnige topic, verbaas me alleen maar dat de niet-rokers zo enorm respectloos zijn. Steek allemaal een peuk op en relaxxxxxxxxxxxxx!
Quellian schreef:eefangel schreef:Nu spreek je je vorige post dus keihard tegen.. Quellian
Ik denk dat je dan verkeerd leest.
eefangel schreef:Je zegt eerst dat roken het karakter niet beinvloed,
en later stel je dat alle verslavingen het karakter beinvloeden?
Quellian schreef:eefangel schreef:Het beinvloed niet je karakter nee![]()
Maar probeer een roker zijn sigaretten maar eens af te nemen,
of maak een roker mee die in de tijd zit dat deze poogt te stoppen,
dan zijn ze niet meer zo gezellig hoor
Dat geldt voor alle verslavingen.
Pak m'n vader de fles af en ze kunnen je met de ambulance komen halen. Dus ach... ik bedoel maar.
slimmerik schreef:http://www.psycholoog.net/?p=291 Dit is al eerder genoemd in dit topic maar toch maar even nog een keer onder de aandacht brengen
Nadya schreef:Omschrijving verslaving Wikipedia:
'Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon.'
Reken maar, dat dat je karakter beinvloedt.
Quellian schreef:Nadya; ik zit ondertussen te werken, maar vind het erg respectloos hoe de niet-rokers tegenover de rokers staan (ja ik generaliseer nu ook ff voor het gemak).
Nadya schreef:Anti-depressiva zijn wel degelijk verslavend. Je moet ze niet voor niets afbouwen, als je ermee wilt stoppen..... Ik heb zelf jarenlang boulimia/anorexia gehad, dus ik weet best goed hoe erg een verslaving kan zijn. En ik weet ook hoe fijn het is, als je er voorgoed vanaf komt. Vrijheid!!!
Quellian schreef:Nadya schreef:Anti-depressiva zijn wel degelijk verslavend. Je moet ze niet voor niets afbouwen, als je ermee wilt stoppen..... Ik heb zelf jarenlang boulimia/anorexia gehad, dus ik weet best goed hoe erg een verslaving kan zijn. En ik weet ook hoe fijn het is, als je er voorgoed vanaf komt. Vrijheid!!!
Als je erachter staat wel ja
Nadya schreef:Vrijwel alle rokers die ik ken, willen stoppen, doen pogingen te stoppen. Ik ken er maar weinig die echt tot hun dood door willen roken. Maar goed, ze zijn er wel, dat klopt. En moeten ze ook zelf weten, maar het is zoals Lielle zegt, niet meer gedoogd in publieke ruimtes. En dat vind ik wel terecht. Wat ze thuis doen, prima, is hun huis.
Nadya schreef:Anti-depressiva zijn wel degelijk verslavend.
eefangel schreef:Je zegt eerst dat roken het karakter niet beinvloed,
en later stel je dat alle verslavingen het karakter beinvloeden?
Nadya schreef:En gefrustreerde mensen kunnen wel of niet roken. Ik zie het verband niet per definitie met het niet roken. Ik rook niet en ben niet bepaald gefrustreerd.