Teziej schreef:Die Ko is een asshoooooooooooooooooooooooooooooooole.
wtf is Ko?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Teziej schreef:Die Ko is een asshoooooooooooooooooooooooooooooooole.
sumpielover schreef:heey ,
ik rijd ook tractor(14) haha mag dus eigenlijk niet je mag ook niet op eigen terein met zo´n tractor omdat het word gebruikt voor lanbouw ,als je 16 ben mag je op voor je rijbewijs voor je tractor maar ik gebruik hem voor het mesten enzo haha
Teziej schreef:sumpielover schreef:heey ,
ik rijd ook tractor(14) haha mag dus eigenlijk niet je mag ook niet op eigen terein met zo´n tractor omdat het word gebruikt voor lanbouw ,als je 16 ben mag je op voor je rijbewijs voor je tractor maar ik gebruik hem voor het mesten enzo haha
Shoot me, maar wát zeg je?
) kan rijden, maar dat het eigenlijk niet mag maar dat ze het gewoon doet zoals iedereen hier bij mij in het dorp, en dat het eigenlijk word gebruikt voor landbouw maar dat zij het gebruikt om te mesten en dat je pas erop mag rijden als je 16 ben.Teziej schreef:Welke lol?
Lucy_ schreef:Teziej schreef:
nou ze zegt dat ze al tractor (trekker) kan rijden, maar dat het eigenlijk niet mag maar dat ze het gewoon doet zoals iedereen hier bij mij in het dorp, en dat het eigenlijk word gebruikt voor landbouw maar dat zij het gebruikt om te mesten en dat je pas erop mag rijden als je 16 ben.
Zo goed, stadsmuts?

jij snapt hem lucy
Lucy_ schreef:Teziej schreef:
nou ze zegt dat ze al tractor (trekker) kan rijden, maar dat het eigenlijk niet mag maar dat ze het gewoon doet zoals iedereen hier bij mij in het dorp, en dat het eigenlijk word gebruikt voor landbouw maar dat zij het gebruikt om te mesten en dat je pas erop mag rijden als je 16 ben.
Zo goed, stadsmuts?
Lucy_ schreef:Omdat wij ook moeten leren tractor rijden ofzo denk ik.

Negra_Lover schreef:Ik zit naast Marjo en Kimmie