Meer mensen die stijldansen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

n_atas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 21:30

bij welke bond dans je en in welke klasse? :D[/quote]

Bij de SOND dansen wij sinds dit seizoen, we zijn gestart in de 5e klasse en hopen dus volgende wedstrijd te promoveren als we weer een finaleplek dansen!

Waar dans jij bij?[/quote]

Bij de NDO :)

RianC

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 13:29

Nou vanavond de clubkampioenschappen. Heel spektakel dit keer bij verbiest. Vorig jaar was het gewoon een kleinschalig teamwedstrijdje nu niet meer. duurt ook van 7 tot een uur of 12 lekker lang dus met veel paren op de dansvloer. Leukleuk hebben we veel om naar te kijken.

Nu nog maar even van het zonntje gaan genieten. :)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:27

Succes Rianca! wel winnen hoor!

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 15:33

Deze stijldansende Bokker is ook nog steeds actief :j Inmiddels wel bij een andere dansschool, de school waar ik les kreeg, daarvan zijn de instructeurs met pensioen en degene die erin gekomen is, geeft alleen aan de eerste en tweedejaars les. Dus zijn we verkast naar een school in Capelle a/d IJssel, Peter Dam, misschien meer Bokkers die daar dansen?

Bevalt goed, hoewel het tempo veel hoger ligt dan bij onze oude dansschool (voor mij geen probleem, voor mijn danspartner iets meer :+ ) en er ligt minder de nadruk op techniek, wat ik wel erg jammer vind :) Zou nog wel een keer aan een wedstrijdje mee willen doen, maar of dat er nog van gaat komen? Danspartner wil niet, eerst maar eens het afdansen afwachten hoe we hier scoren en dan kunnen we altijd nog kijken :)

dancinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 15:49

hey!

ik heb vroeger bij Dam gezeten Tamara! ik zit nu bij dansschool Cultura in Hoogvliet, echt geweldig!
is erg leuk en zeker een aanrader ;)
we hebben elke zaterdagavond vrijdansen dus als je eens wilt komen kijken en sfeer proeven!
tis werkelijk altijd gezellig! daar verbaasde ik me zo over toen ik bij die dansschool kwam!
nooit meer weggegaan ook :+

Natas : wat grappig dan heb ik je dus gewoon al vaak zien dansen zonder dat ik wist dat je bokker was :D is ook logisch natuurlijk!
aan je foto's te zien dans je nieuwelingen? of zijn dat oude foto's?
hoeveel puntjes moet je nog?

ik zie je wel in Veldhoven dan ;)! wel appart hoe ze het nu geregeld hebben he..

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:59

Hoogvliet, dat is wel erg ver weg voor een avondje per week dansen := Ik kom nl. uit Woerden en voor Capelle zijn we al dik een half uur aan het rijden en dat is toch wel max. voor een doordeweekse avond, sorry :o

Wat ik wel vervelend vind van Dam, is dat je soms op een halve zaal les hebt. We hebben een tijdje hele zaal gehad en nu alweer een tijd halve zaal en dat danst gewoon een stuk minder fijn :\ We zijn o.a. naar deze dansschool gegaan omdat ze zo'n grote vloer (wat we ook gewend waren) hebben.

Maar goed, t.z.t. verhuis ik wrs naar Den Bosch om bij mijn vriend te gaan wonen dus dan is het stijldansen hoogstwaarschijnlijk helemaal over :+

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:01

Meiden, waar kopen jullie je latin jurk?? Ik heb er namelijk 1 nodig maar heb geen idee waar ik ze kan vinden :P

dancinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:17

eempiej schreef:
Meiden, waar kopen jullie je latin jurk?? Ik heb er namelijk 1 nodig maar heb geen idee waar ik ze kan vinden :P

ik weet natuurlijk niet wat je budget is?? maar ik zweer bij Rumoer!
http://www.rumoer.nl

en Tamaar, ik snap wat je bedoeld hoor! ik ken dat bij Dam...we hebben dus bij Cultura altijd gewoon hele zaal en evt appart te volgen houding en Techniek lessen..
maar ik snap dat als je helemaal uit Woerden moet komen....

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-09 17:37

eeh, is dat een goede website? ik krijg iets over jongeren en milieu enzo...

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:49

En hoe was het gegaan Rianca?

dancinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:48

Sjapaz schreef:
eeh, is dat een goede website? ik krijg iets over jongeren en milieu enzo...

duh! wat dom van me!

www.rumoer.com

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:13

arans schreef:

Tsja wat moet ik er van zeggen, we vonden het super goed gaan en we vonden dat we beter danste dan een aantal paren die door waren naar de halve finales maar het is en blijft een jurysport hé. Ach we hebben het gezellig gehad en de demonstraties die we gezien hebben waren geweldig. :)

Nu maar weer hard trainen voor het afdansen :+
Daarna latin cursus vervolg doen en rock&roll heb er zin in :D

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:20

rianCciie schreef:
arans schreef:

Tsja wat moet ik er van zeggen, we vonden het super goed gaan en we vonden dat we beter danste dan een aantal paren die door waren naar de halve finales maar het is en blijft een jurysport hé. Ach we hebben het gezellig gehad en de demonstraties die we gezien hebben waren geweldig. :)

Nu maar weer hard trainen voor het afdansen :+
Daarna latin cursus vervolg doen en rock&roll heb er zin in :D

Dat is wel jammer, maja als je maar plezier hebt gehad! Kwam het double-V latin team een demo geven??
Mogen 2e jaars ook rock&roll doen dan?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:46

Zo leeft dit topic ook nog? Ik dans nog steeds. Inmiddels doen wij de cursus goud ster. Vind het nog steeds hartstikke leuk.

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:28

Citaat:
Dat is wel jammer, maja als je maar plezier hebt gehad! Kwam het double-V latin team een demo geven??
Mogen 2e jaars ook rock&roll doen dan?

Ja als je een serieuze partner heb en een beetje serieus ben mag dat. Nou dat zijn wij dus wij mogen de cursus volgen :D Nee het double V gaf geen demo maar een ballroom paar en er kwamen nog een paar wedstrijddansers terug van het NK die nog helemaal in de make-up stonden enzo dus die gaven onverwacht ook nog even een showtje weg :)

Was wel leuk dus

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:19

Iemand die naar het Hollands Dansspectakel in Cuijk gaat met het paasweekend?

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 09:26

Hier nog een fanatieke stijldanseres :D Op het moment helaas partnerloos, dus het dansen gaat wat minder nu :z
Weet iemand btw nog een goede dansschool in/rond Maastricht?

n_atas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 14:48

@ dancingirl klopt ik dans nog nieuwelingen, dans nog niet zo lang wedstrijden, nu 4 wedstrijde gehad. heb wel 6 jaar lang gewone clublessen gevolgd en nu sinds half jaartje met mn vriend die ooit eens toen ie 15 was een jaar opdansen gezeten heeft :P

welke klasse dans jij?

n_atas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:45

nog meer die zondag wedstrijd hebben in Poeldijk :Y)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:47

Ik heb tot zilver ster gedanst, helaas ging toen de relatie uit en zijn we uit elkaar gegroeit. Tevens ook Tot C-klasse gedanst bij de SOND.

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 19:57

Ik heb ook altijd erg fanatiek gedanst!
sond hoofdklasse latin, en ook in een latinformatie team!
altijd met erg veel plezier gedaan!

Na het uitelkaar gaan met me danspartner ben ik gestopt, nu volledig bevangen door me eigen paardje :D

Ook absoluut geen tijd meer om 6 dagen in de week te trainen..

dancinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:41

n_atas schreef:
@ dancingirl klopt ik dans nog nieuwelingen, dans nog niet zo lang wedstrijden, nu 4 wedstrijde gehad. heb wel 6 jaar lang gewone clublessen gevolgd en nu sinds half jaartje met mn vriend die ooit eens toen ie 15 was een jaar opdansen gezeten heeft :P

welke klasse dans jij?

in mijn dromen dans ik 4e klasse ballroom :+ }>
nee ff zonder dollen! ik kan het wedstrijd dansen op dit moment niet bekostigen...
hoop volgend jaar samen te wonen met me vriend en het dan zeker te kunne gaan doen!
hopelijk vind ik dan snel een wedstrijdpartner!

zondag ga ik niet naar Poeldijk helaas! succes in ieder geval!
misschien meeten we elkaar in Veldhoven ;)
ben zeeeer benieuwd naar de demo!

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 23:48

Ik heb 4 jaar geleden ongeveer een jaar op steildansen gezeten in veldhoven. Het was toen een soort van rage onder mijn vriendinnen, vrienden en dorpsgenoten. Ik vond het super leuk en ik ben echt blij dat ik de basis ken. Soms baal ik wel eens dat ik er niet mee door ben gegaan maar het was op een zaterdag avond en wilde op een gegeve moment toch liever andere dingen doen op dat tijdstip.

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 00:16

Weet iemand nog een goeie dansschool in Utrecht?

n_atas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 08:46

waarom in utrecht? zie dat je uit ede komt, je heb dichterbij ook leuke dansscholen ;)