Bij de SOND dansen wij sinds dit seizoen, we zijn gestart in de 5e klasse en hopen dus volgende wedstrijd te promoveren als we weer een finaleplek dansen!
Waar dans jij bij?[/quote]
Bij de NDO

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eempiej schreef:Meiden, waar kopen jullie je latin jurk?? Ik heb er namelijk 1 nodig maar heb geen idee waar ik ze kan vinden
Sjapaz schreef:eeh, is dat een goede website? ik krijg iets over jongeren en milieu enzo...
arans schreef:En hoe was het gegaan Rianca?
rianCciie schreef:arans schreef:En hoe was het gegaan Rianca?
Tsja wat moet ik er van zeggen, we vonden het super goed gaan en we vonden dat we beter danste dan een aantal paren die door waren naar de halve finales maar het is en blijft een jurysport hé. Ach we hebben het gezellig gehad en de demonstraties die we gezien hebben waren geweldig.
Nu maar weer hard trainen voor het afdansen![]()
Daarna latin cursus vervolg doen en rock&roll heb er zin in
Citaat:Dat is wel jammer, maja als je maar plezier hebt gehad! Kwam het double-V latin team een demo geven??
Mogen 2e jaars ook rock&roll doen dan?
n_atas schreef:@ dancingirl klopt ik dans nog nieuwelingen, dans nog niet zo lang wedstrijden, nu 4 wedstrijde gehad. heb wel 6 jaar lang gewone clublessen gevolgd en nu sinds half jaartje met mn vriend die ooit eens toen ie 15 was een jaar opdansen gezeten heeft
welke klasse dans jij?