20 jaar, naar bejaardentehuis; p.13: na half jaar naar huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Re: jaja, 20 jaar, en dan al naar t bejaardentehuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 00:54

ik zou de eerste week van juni verhuizen, want dan zou alles klaar zijn. ze zouden de eerste week van juni al t spul binnen krijgen en dan gelijk alles plaatsen...

ik heb donderdag ofw (woningbouw) gebeld om te vragen wanner ze precies in huis moesten omdat ik die dagen vrij moest houden dan zodat ik de deur open kon doen enzo. daar was je nog bij volgens mij. ze zouden me smiddags terugbellen. deden ze om 5 voor 5. bleek dat ze afhankelijk waren van 2 bedrijven. hij zou ze even bellen en mij daarna weer bellen.

belde hij terug, ja, ze waren er niet meer (joh...gek he om 5 uur?) hij zou zijn colega de volgende dag (vrijdag) laten bellen en dan zeggen dat ze mij sochtends terug moesten bellen.

om 2 uur heb ik zelf gebeld en geconfronteerd met hun eigen woorden ze namen op met goedemiddag, dus ik zei: ja dat dacht ik ook, en dan is ochtend al geweest... ze hadden t bedrijf gebeld, maar die zou terugbellen.

ik heb om halff 5 weer gebeld, toen waren ze schijnbaar al dicht, want telefoon werd niet meer opgenomen...

vanochtend ik naar de ofw toe. met puzzelboekje voor als t lang zou gaan duren. ik had me er al helemaal op ingesteld. maarrrr... ik heb eerst heel vriendelijk uitgelegd wat er was en ik werd dan ook vriendelijk geholpen (goed he?)

ze waren nog steeds niet terug gebeld, maar gingen gelijk weer bellen. weer werd beloofd dat zij teruggebeld zouden worden, dus zouden ze mij daar over bellen. maarrrrrr... dat ging alleen over de deuren en drempels. toen ik vroeg over de keuken werd het een ander verhaal... er lag een nieuwe offerte (hoeveelste zou dit nu zijn?) bij de gemeente omdat er bij de vorige iets niet klopte... die moet eerst worden goedgekeurd, dan moet de keuken nog worden besteld (de levertijd is dan 4 tot 6 weken), en dan pas gaan ze hem een keer plaatsen... oftewel, het wordt niet deze week en zelfs niet volgende week, maar op zijn vroegst over ruim een maand!

ik heb wel gezegd dat ik dit absoluut niet leuk vond en gezegd wat mij beloofd was. daarna ben ik naar de gemeente gegaan, maar de vrouw die er over gaat was er niet. ze belt me morgenochtend gelijk op is mij beloofd door medewerkster...

dit klopt toch niet?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 09:53

hopelijk gaan ze nou ook gewoon een keertje echt terug bellen!

Edit: hoe is het eigenlijk met het "hulphond" gesprek afgelopen?

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 10:55

ik krijg er 1 Lachen dat is wel weer positief. ze hebben nog niet gebeld. ik heb hun weer gebeld. ze worden nog teruggebeld door het andere bedrijf en zaten zielig te doen dat zij ook afhankelijk waren van andere bedrijven. ik heb gezegd dat ze dat ook van te voren wisten en dat ik van nog veel meer tussenstations afhankelijk was en dat ik er niet goed van werd...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:01

Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden! Snap niet dat ze een jonge meid als jou zomaar in een bejaardenhuis plaatsen... ok ze hebben daar misschien wel de zorg die jij nodig hebt, maar qua leeftijd en interesses e.d. pas jij helemaal niet binnen de doelgroep!
Ik hoop dat de gemeente snel wat anders bedenkt...
En ik wil niet zeggen dat je geen lol kan hebben met die oudjes, ik werk als fysio binnen een bejaardenhuis en heb het hardstikke naar mn zin, maar zou er niet aan moeten denken om er ook echt te moeten wonen!
Sterkte meis!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:02

Nou ja zeg! En in de publiciteit komen helpt blijkbaar ook weinig... Succes er maar weer mee!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 11:07

nee, dat is meer tijdelijk dat t helpt. maar ik ga de stentor (krant) even mailen dat ze maar eens moeten informeren bij de ofw hoe het zit. dan kunnen ze de ofw ook even opjagen. gemeente werkt wel hard sinds de krant geschreven heeft. wie weet werkt hyet bij de ofw ook.

ik zit nu te twijfelen gewoon terug te gaan en dan wanneer ze daadwerkelijk gaan verbouwen dan maar tijdelijk ergens anders te gaan slapen. wat mijn part bij mijn moeder. dan zorgen ze maar dat ze t in n week klaar hebben...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 23:21

Nagelbijten / Gniffelen Bouwvak zit er ook aan te komen...
Wel fijn dat je een hond krijgt. Het is niet meer dan logisch dat ze daar wel een selectie voor hebben trouwens; opleiding kost 25.600 euro. Knipoog Da's toch niet iets wat je zomaar aan iedereen geeft.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 16:36

YES! ik ga als het goed is zaterdag mijn spullen verhuizen, en maandag definitief terug naar huis!!!!

het is nog niet af, maar de keuken wordt over 1,5 week geleverd en de rest pas na de bouwvak. het wordt morgen zo gemaakt dat ik er iig in kan wonen alvast... pfffffff werd tijd Knipoog al met al dus ruim een half jaar in t bejaardentehuis gewoond. ik heb geen idee hoe ik hier afscheid zal nemen van iedereen. iemand een idee?

t hele bejaardentehuis trakteren wordt een beetje te gek, maar alleen de verpleegsters en bewoners met wie ik om ging vind ik ook weer zo banketstaaf?
alleen mijn afdeling? wat? taart is zo ontzettend afgezaagd? is r niet iets leuks goedkoops dat ik kan geven? wat mijn part gelukspoppetjes? wat zouden die kosten? dan maak ik r een kaartje aan ofzo? vond ik zelf wel goed verzonnen, maar geen idee wat dat kost? en dan moet k ook nog een leuke tekst verzinnen? iemand crea???

Blue_Eyes

Re: 20 jaar, naar bejaardentehuis; p.13: na een half jaar naar h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:42

Yeah, proficiat! Ik zal mijn crea-brein eens kraken voor een idee, wordt vervolgd!

CarinaR

Re: 20 jaar, naar bejaardentehuis; p.13: na half jaar naar huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:43

Ohh wat Fijn agnes!!!
Ik kan je helaas verder niet helpen, ik ben niet zo crea

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 16:43

ik ben ook helemaal hyper mijn spullen echt aan t inpakken nu. en ondertussen even snel bokt updaten. hoezo verslaafd? Tong uitsteken

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:45

Gaaf zeg, gefeliciteerd!!! Go jij! Go jij!

Misschien een leuk afscheidskadootje: een aantal spelletjes voor de gezamenlijke spelletjeshoek. Nieuwe pakken kaarten, schaakspel, puzzelboekjes met grote letters, rummicub met grote letters, enzovoorts - jij weet vast wel wat er voorradig is en wat niet Haha! Daar hebben ze allemaal wat aan natuurlijk!

Verder misschien koffie/thee/koekjes of taart, dat wordt toch altijd wel op prijs gesteld hoor Knipoog

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 16:50

spelletjes hebben ze een heleboel, en worden eigenlijk alleen maar dezelfde gespeeld. ze houden hier niet zo van afwijkend van de normale gang van zaken. raken ze helemaal van slag Tong uitsteken maar iets in die richting is wel leuk ja. Lachen maar kmoet ook verpleging iets geven. dat kan wel spelletje zijn voor in de nachtdienst, maar niet iedereen draait nachtdiensten...

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:03

Wat een gedoe allemaal zeg Scheve mond
Maar gelukkig kan je bijna verhuizen Go jij! Go jij!

iets voor het afscheid weet ik zo gauw niet....

Veel geluk in je nieuwe huisje *LOL*

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 17:06

ikenindi schreef:
spelletjes hebben ze een heleboel, en worden eigenlijk alleen maar dezelfde gespeeld. ze houden hier niet zo van afwijkend van de normale gang van zaken. raken ze helemaal van slag Tong uitsteken maar iets in die richting is wel leuk ja. Lachen maar kmoet ook verpleging iets geven. dat kan wel spelletje zijn voor in de nachtdienst, maar niet iedereen draait nachtdiensten...

Senseo-apparaat? Paar leuke mokken voor in de keuken, met allemaal verschillende kleurtjes (of de namen van de mensen erop geverfd)?

Hebben ze al een sjoelbak??? Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 17:18

sjoelbak hebben ze. senseo is btje te duur;)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 22:29

zo, ik heb al 3 keer op en neer gereden met troep Lachen kheb toch best een hoop verzameld weer Knipoog tis maar goed dat zaterdag mensen met auto`s komen om te helpen. kunnen die de grote dingen doen Knipoog

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:34

HEhe Ik ben zo blıj voor je!
Wat moet dat een fıjn gevoel zıjn om weer lekker ın je eıgen huısje te trekken!
Veel suc-6 met de verhuızıng!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 13:38

Hé wat heerlijk dat je nou eindelijk terug kan naar je eigen huisje!!! Veel succes met de verhuizing, en geniet weer van je eigen plekje!

(cadeautipje; zo'n heel klein potje met een klein plantje erin voor iedereen? Kost in een tuincentrum bv niet veel en ik denk dat als jij je krantenartikelen laat zien en je vertelt waar je het voor wilt hebben, je 't nog wel eens voor niks mee zou kunnen krijgen plus een paar leuke planten voor je eigen huisje ook Knipoog )

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 16:36

hahaha ja dat zou kunnen. pfff tis wel kortdag nog, maar ik weet niet wat jij bedoeld? met poppetje? je bedoeld die met gras als haar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 16:50

Nee die kleine potjes met bv vetplantjes met gekleurde bloemetjes erin. Zijn er in rood, geel, wit en ik meen zelfs blauw. Die kosten meen ik iets van 0.75 euro per stuk en 't zijn geinige plantjes. Staan in tuincentra meestal bij de vetplanten en cactussen. Zijn echt kleine potjes, zo groot als ehhhhh tja waar vergelijk je 't mee??? Kleiner nog dan minipotje pindakaas.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 16:57

pfff echt geen idee dan. klinkt opzich leuk, maar ik ga denk k toch maar voor die gelukspoppetjes./ die kan k bestellen via internet goedkoop en veel en heb nie veel tijd meer voor maandag. en morgen druk zat met verhuizen gok ik... dus ben nu alleen nog opzoek naar iets wat ik als briefje er bij kan doen...

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:01

Gefeliciteerd hoor! Erg leuk voor je. Die gelukspoppetjes zijn een heel leuk idee, dat vind ik nu echt origineel. Die zijn zo'n 20 tot 30 cent bij de wereld winkel, zijn van die kleintjes, vaak met een touwtje eraan zodat je hem ook ergens aan kan ophangen. Dus een kaartje kan daar dus ook aan. Denk dat je dan even langs moet gaan en moet vragen bij de wereld winkel hoeveel poppetjes ze voor je hebben, bij die van ons hebben ze twee mandjes vol..vaak hebben ze er ook nog wel meer. Duur zijn ze zeker niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 17:02

Ik vind gelukspoppetjes ook leuk en origineel hoor!
En voor 't kaartje gewoon ff leuk plaatje op internet zoeken, tekstje erbij, wat dikker papier in je printer en 20 per A4'tje printen.
't Gaat om 't gebaar.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 17:06

ja, maar nu die tekst nog Knipoog ik heb die gelukspoppetjes trouwens per internet besteld. hoop dat die oudjes het zien. mijn buurman is blind zo ongeveer, maar tgaat idd om t ideel Knipoog