Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat is wel weer positief. ze hebben nog niet gebeld. ik heb hun weer gebeld. ze worden nog teruggebeld door het andere bedrijf en zaten zielig te doen dat zij ook afhankelijk waren van andere bedrijven. ik heb gezegd dat ze dat ook van te voren wisten en dat ik van nog veel meer tussenstations afhankelijk was en dat ik er niet goed van werd...
Succes er maar weer mee! 

Bouwvak zit er ook aan te komen...
Da's toch niet iets wat je zomaar aan iedereen geeft. 
al met al dus ruim een half jaar in t bejaardentehuis gewoond. ik heb geen idee hoe ik hier afscheid zal nemen van iedereen. iemand een idee?
Daar hebben ze allemaal wat aan natuurlijk!

maar iets in die richting is wel leuk ja.
maar kmoet ook verpleging iets geven. dat kan wel spelletje zijn voor in de nachtdienst, maar niet iedereen draait nachtdiensten... 
ikenindi schreef:spelletjes hebben ze een heleboel, en worden eigenlijk alleen maar dezelfde gespeeld. ze houden hier niet zo van afwijkend van de normale gang van zaken. raken ze helemaal van slagmaar iets in die richting is wel leuk ja.
maar kmoet ook verpleging iets geven. dat kan wel spelletje zijn voor in de nachtdienst, maar niet iedereen draait nachtdiensten...

kheb toch best een hoop verzameld weer
tis maar goed dat zaterdag mensen met auto`s komen om te helpen. kunnen die de grote dingen doen
) 

ik heb die gelukspoppetjes trouwens per internet besteld. hoop dat die oudjes het zien. mijn buurman is blind zo ongeveer, maar tgaat idd om t ideel