Staking op school!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsex

Re: Staking op school!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:55

Bij ons ook staking , was net in het nieuws over die bussen de klommen op bussen enzo. Echt het begon zo :
*de bel ging*
Kinderen gingen naar buiten en er brook een voedselgevecht uit tegen IEDEREEN.
Toen zeker 10 minuten staan schreeuwen, toen wilde ze ontsnappen is gelukt (VIA ALLES EN NOG WAT Nagelbijten / Gniffelen)
Midden op de weg gaan staan, toen kwamen er auto's voorbij. gingen ze op de auto's staan, etc. bussen stoppen op hun halte kinderne gaan de bus inrammen tot dat hij open ging de halve school in de bus toen gingen mensen zelfs op de bussen klimmen etc. Uiteindelijk nog messen tevoorschijn gekomen ,waarom dat weet ik niet. 3 mensen aangehouden en toen ze zeiden dat we naar huis mochten stopte de hel pas.
Filmpje van onze staking : http://video.google.nl/videoplay?docid= ... &plindex=0
En op deze hyve : http://koentjuh-ooo.hyves.nl/

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:57

Achmeddie_ schreef:
Jantine_ schreef:
Ja en wij hebben ook gestaakt Knipoog Is prima gelukt, ben alleen week geschorst Huilen van het lachen

Zie er het positieve van in. Schijnheilig

Weekje vakantie. Go jij! Go jij! Knipoog

Intern, niet erg positief dus Clown

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:58

esther_sonja schreef:
bij ons was het gewoon rustig + geen staking Clown
Zijn we nou de enige die het niet erg vinden om langer op school te zitten? Nagelbijten / Gniffelen Clownm

Hier in dord geen 1 school gestaakt, alles rustig Lachen ik vind dat je met deze ongecontroleerde stakingen niet veel uithaald, op dit moment word het alleen maar erger. Dacht toch niet dat de regering naar een stel tieners gaan luisteren, die zo te werk gaan Gestoord

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 17:59

_Laura schreef:
Lavien schreef:

Leuk Lachen Ja zou best eens kunnen.Ik doe in ieder geval mee Knipoog Ben wel blij dat de schoolleiding ons steunt. Noorderpoort doet ook mee toch?

Ja Meeten op de staking van school ROFL

hehe gezellig Tong uitsteken

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:00

Bij ons hebben ze eergister gestaakt.
Bij ons is het dus echt niet zo uit de hand gelopen. De leraren waren het met ons eens dat we gingen staken ze vonden het niet erg.
Hun moeten ook langer op school blijven zitten.
Alleen heeft iemand bij ons het brandalarm aangezet. Ik dacht eerst dat het een telefoon was dus ik ging in een tas kijken was het een brandalarm bij ons gingen automatisch alle ramen open en wij allemaal naar beneden rennen. Was best wel eng eigenlijk maar toen hoorden we dus dat iemand brandalarm had aangezet.

Toogfilosoof

kirri schreef:
esther_sonja schreef:
Zijn we nou de enige die het niet erg vinden om langer op school te zitten? Nagelbijten / Gniffelen Clownm

Hier in dord geen 1 school gestaakt, alles rustig Lachen ik vind dat je met deze ongecontroleerde stakingen niet veel uithaald, op dit moment word het alleen maar erger. Dacht toch niet dat de regering naar een stel tieners gaan luisteren, die zo te werk gaan Gestoord

ach niet geschoten is altijd mis.

Ilsex

Ja maar ik hoorde dat het maandag weer gebeurde, en ik ga echt geen 45 uur per week op school zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:01

kirri schreef:
esther_sonja schreef:

Precies, wij hebben nu een site waarop staat dat we allemaal tomaten en andere viezigheid mee moeten nemen voor maandag. Dat heeft echt geen zin, die mensen willen alleen maar rellen trappen, hier bereiken we echt niets mee..

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:03

Clienn schreef:
yapYap hier in zoetermeer ook!

alfrink kwam naar erasmus en erasmus daarna naar stedelijk college v.d. plantsoen.

maandag weer heb ik gehoord= Duivel

heb trouwens ons rooster bekeken etc.. wij hebben er 1200 per jaar Scheve mond
x

Wij ook in zoetermeer maar dan ONC parkdreef Clown

waren echt best veel mensen die gingen staken, ik bleef wel binnen, toen ik met me vriendin naar buiten probeerde te gaan werden de deuren dicht gehouden Nagelbijten / Gniffelen
In de pauze (grote) mochten we ook niet naar buiten, opeens was iedereen aan het schreeuwen, bleekdat er 2 jongens uit het raam waren gesprongen van de middelste verdieping
m'n biologie leraar stond ze al op te wachten beneden haha, ze zijn 2 dagen geschorst. (ze hadde verder niets)

Was wel weer even leuk Vork
Maandag weer hoorde ik.. pfhoe kijken wat er dán weer gaat gebeuren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:04

Wij hebben er ook 1100 per jaar..

coco84

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:05

Bij ons gingen ze ook staken maar wisten niet waarom hoe dom ben je dan echt VMBO weer he Tong uitsteken

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:07

Bij ons word er wssl. maandag gestaakt. Ja

welmoedz

bij ons op school gingen ze ook staken alleen heeft het niet langer dan 5 minuten geduurd, want de leraren kwamen naar buiten en zeiden dat het afgelopen was Tong uitsteken maar de minister van onderwijs zegt wel heel leuk dat er veel meer lesuren bij moeten maar het heeft geen enkele zin want waarschijnlijk zit je dan met allemaal tussenuren om de leerlingen maar op school te kunnen houden. ik vind het echt onzin:S
Laatst bijgewerkt door welmoedz op 23-11-07 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Jimb0o

Het gaat er soms wel erg heftig aan toe, ik vraag me af of het echt gaat helpen allemaal, als de minster al toegeeft mag die nog eens gaan uitleggen waarom die toegeeft aan een stel aggressieve scholieren...

Ilsex

Bij ons ook staking, zie bovenaan pagina.
maandag dus blijkbaar weer, ach ze doen maar ik loop gewoon een beetje rond. Ik moet waarschijnlijk nablijven omdat ik mee aan het staken was, (niet in de les aanwezig) maar dan moeten ze heel de school schorsen. btw; die erge dingen in mijn verslag heb ik niet gedaan alleen toegekeken Tong uitsteken.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:08

@Hitime ik snap het niet hoor, ze lopen altijd te zeuren eerst zijn er te weinig uren en nu te veel. Het word zo alleen maar erger, ze schoppen hun eigen glazen in. Alhoewel ik wel had verwacht dat hier ook stakingen zouden zijn, een aantal scholen zijn geen lieverdtjes hier Nagelbijten / Gniffelen. Als hun ruzie hebben wil je daar dus echt niet tussen lopen. maar ot weer: school bereid je voor op het echte leven, zonder papiertje ben je nergens meer. Geloof me waarneer je 40 uur in de week moet werken, dan verlang je terug naar school Knipoog maar hellaas zijn de meeste nog niet wijs om dat in te zien *dit is dus niet aanvallend bedoeld tegen mensen*

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:08

Pff beetje triest dat er daarom gestaakt moet worden hoor... Ik zit op het MBO en zit 3 dagen in de week tot 17.00 uur op school, 1 dag tot 21.00 uur en 1 dag tot 16.00 uur.. Wij gaan toch ook niet staken! Zal nog wel erger worden als die leerlingen later moeten werken of naar een vervolgopleiding met veel uren, wordt er voortaan elke dag gestaakt Clown

Veraaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:09

Celiien

Nou het word dus weer gezellig maandag Clown

t schijnt dat ze op het alfrink college dingen in de fik hebbeng estoken:O is dat waaR?

x

Joonsel

Conny_ schreef:
Pff beetje triest dat er daarom gestaakt moet worden hoor... Ik zit op het MBO en zit 3 dagen in de week tot 17.00 uur op school, 1 dag tot 21.00 uur en 1 dag tot 16.00 uur.. Wij gaan toch ook niet staken! Zal nog wel erger worden als die leerlingen later moeten werken of naar een vervolgopleiding met veel uren, wordt er voortaan elke dag gestaakt Clown

Inderdaad, MBO en HBO is nog veeeel langer dan middelbare. Nagelbijten / Gniffelen

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:10

Denken jullie nu echt dat de regering gaat denken:
ah jee, de kinders willen niet naar school, laten we ze maar halve dagen les gaan geven!

Kom op man, wacht maar, toen ik in het 5e en 6e middelbaar zat was iedereen juist book omdat er geen les gegeven werd. Echt waarvoor ik toen schoolgeld betaalde, kweet niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:11

kirri schreef:
@Hitime ik snap het niet hoor, ze lopen altijd te zeuren eerst zijn er te weinig uren en nu te veel. Het word zo alleen maar erger, ze schoppen hun eigen glazen in. Alhoewel ik wel had verwacht dat hier ook stakingen zouden zijn, een aantal scholen zijn geen lieverdtjes hier Nagelbijten / Gniffelen. Als hun ruzie hebben wil je daar dus echt niet tussen lopen. maar ot weer: school bereid je voor op het echte leven, zonder papiertje ben je nergens meer. Geloof me waarneer je 40 uur in de week moet werken, dan verlang je terug naar school Knipoog maar hellaas zijn de meeste nog niet wijs om dat in te zien *dit is dus niet aanvallend bedoeld tegen mensen*

Precies, dat zegt iedereen, dat de schooltijd je mooiste tijd van je leven is.. Helaas maak je dat als scholier zelf niet mee.. Huilen van het lachen
Maargoed, wij zitten nu 33 uur per week op school, maar dan ook nog 2 uur of meer per dag aan ons huis werk, dan zit je ook al aan de 43 uur.. En dan ook nog paardrijden, en voetballen.. 'De jeud van tegenwoordig is ook veel te druk..' Huilen van het lachen

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:11

nobillity schreef:
Bij ons hebben ze eergister gestaakt.
Bij ons is het dus echt niet zo uit de hand gelopen. De leraren waren het met ons eens dat we gingen staken ze vonden het niet erg.
Hun moeten ook langer op school blijven zitten.
Alleen heeft iemand bij ons het brandalarm aangezet. Ik dacht eerst dat het een telefoon was dus ik ging in een tas kijken was het een brandalarm bij ons gingen automatisch alle ramen open en wij allemaal naar beneden rennen. Was best wel eng eigenlijk maar toen hoorden we dus dat iemand brandalarm had aangezet.

Bij is er ook 3x het brandalarm afgegaan. Leerlingen hadden volgens mij dat ruitje ingeslagen.
Maar daardoor is dus iedereen naar buiten gegaan omdat het brandalarm afging en dus iedereen dacht dat het een brandoefening was.. Nagelbijten / Gniffelen

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:12

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:13

miek140 schreef:
Denken jullie nu echt dat de regering gaat denken:
ah jee, de kinders willen niet naar school, laten we ze maar halve dagen les gaan geven!

Kom op man, wacht maar, toen ik in het 5e en 6e middelbaar zat was iedereen juist book omdat er geen les gegeven werd. Echt waarvoor ik toen schoolgeld betaalde, kweet niet...

we zijn kinderen, vind je het normaal als je (zoals ik nu al heb) van kwart over 8 tot kwart voor 4 ops chool zitten, dan nog geacht worden om ons huiswerk (zo'n+/- 2 uur) te maken? we hebben bijna geen vrije tijd meer. e kinderen uit mijn klas die in bleiswijk of wat dan ook wonen, zijn pas om half 5 thuis.. als er dan ook nog is een uur bovenopkomt word het dus half 5, dan ben je pas 5 uur thuis, en dan is het al donker. dan heb ik dus geen tijd meer op paard te rijden hoor Scheve mond