Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mellamoshan

Re: Geloven jullie in Entiteiten oftewel 'geesten'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:15

hmm appart, ook dat je keel dichtgeknepen wordt. klinkt als een rare reactie, maarjah ik ben dan ook geen geest natuurlijk he! Knipoog Clown

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:16

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:17

mellamoshan schreef:
hmm appart, ook dat je keel dichtgeknepen wordt. klinkt als een rare reactie, maarjah ik ben dan ook geen geest natuurlijk he! Knipoog Clown

Ja inderdaad, Ze zei ook dat nooit iemand in de stoel zat als het voetbal aan stond.. Juist om de reden. Toen opa nog leefde werd hij ook altijd heel boos als je in zijn stoel zat als voetballen begon.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:29

haha lol :p
dat filmpje is lachen haha Clown

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:12

Geloof er ook in.

Want ik werd toen mijn oma net een maand dood was, telkens door haar lastig gevallen.
Ik dat tegen een buurvrouw en me mama vertellen (ik wist dat die buurvrouw paranormaal begaafd is) want ik zag me oma in me dromen. En toen zei die buurvrouw, ja je oma die kan nog niet geloven dat ze dood is, en die weet niet zo goed waar ze heen moet.
En toen ging een tante van me buurvrouw mij helpen mn oma weg te sturen.

En ik krijg ook 'visioenen' zoals in Charmed.
Want ik gaf mijn opa een hand (half jaar geleden), en toen zag ik opeens in een flits
in het grijs-wit zijn mondhoeken naar beneden, en daarna in kleur, de mondhoeken van mijn overleden oma toen ze in een kist lag, en daarna kwam ik weer 'op aarde' terecht, bleek in een seconde ofzo te zijn gebeurd die flits, omdat niemand het doorhad en mijn opa heel blij mij gedag zei en niemand tegen me zei "Jen, waar was jij met je gedachten?" of 'Schiet nou op!'.

Ik dus weer naar mijn buurvrouw, zij mij uitleggen dat, die mondhoeken naar beneden een beroerte moet zijn, en dat die daaraan doodgaat. Dat kan over 10 jaar maar ook over 2 maand gebeuren.

Dit was wel mijn eerste visioen, ik hoop ook de laaste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:33

even over deze filmpje's die geloof ik dus weinig van.. er was een tijd terug ook een filmpje van een gezin dat zat in de keuken aan tafel bezig, meisje zat op een stoel die onder haar vandaan werd getrokken enzo, maar dat filmpje ben ik even kwijt, maar die geloof ik dan weer wel..

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 18:42

Ooit gehoort van eng maar waar of scarry but true? dat is ooit eens op tv geweest.. waren onderzoekers ook in een oude gevangenis daar hebben ze appratuur neer gezet om te zien of daar ook geesten waren.. ook hebben ze geluidsrecorder geplaatst laten toen ze terug kwamen was alles vernield en op de tape stond hee krakerig GO AWAY.. heel eng en raar..

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 18:46

yorin schreef:
Ooit gehoort van eng maar waar of scarry but true? dat is ooit eens op tv geweest.. waren onderzoekers ook in een oude gevangenis daar hebben ze appratuur neer gezet om te zien of daar ook geesten waren.. ook hebben ze geluidsrecorder geplaatst laten toen ze terug kwamen was alles vernield en op de tape stond hee krakerig GO AWAY.. heel eng en raar..

Was dat altijd op foxkids, want dat staat me nog wel bij.
Dat ze in de gevangenis waren en dat er een slotenmaker bezig was een deur open te maken. En dat er dan ineens 50 meter van hem vandaan een geest stond, en tegen hem zei GO AWAY, ofzoiets.
Ben benieuwd of daar nog filmpjes van zijn.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:03

dat vond ik inderdaad ook een heel leuk programma, alleen vond ik het geen programma om op fox kids uit te zenden... Knipoog

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 19:12

mememe schreef:
yorin schreef:

Dat ze in de gevangenis waren en dat er een slotenmaker bezig was een deur open te maken. En dat er dan ineens 50 meter van hem vandaan een geest stond, en tegen hem zei GO AWAY, ofzoiets.
Ben benieuwd of daar nog filmpjes van zijn.

Ja dat klopt was altijd op foxkids.. Zouden we die filmpjes kunnen terug vinden denk je? Heb wel een andere site

http://www.theghosthunter.nl/filmpagina.htm

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:15

yorin schreef:

Brr daar krijg ik echt de kriebels van. Bloos

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:33

Ben benieuwd of daar nog filmpjes van zijn.[/quote]

Ja dat klopt was altijd op foxkids.. Zouden we die filmpjes kunnen terug vinden denk je? Heb wel een andere site

http://www.theghosthunter.nl/filmpagina.htm[/quote]

The ghost hunter ken ik al heel lang, vond hem eerst wel eng.
Zat daar een keer een verhaal te lezen, en in mijn rechter ooghoek zag ik iets zwarts. Toen ik daarheen keek zag ik iets zwarts 1 voetstap van me vandaan. Ben als een gek naar buiten gerend.
In dat verhaal zat dat die man door de duivel zijn kasteel uit werd gesleept, en dat de bloedsporen er nog zaten. Ben er wel van geschrokken en daarna nog 1 keer die site gezien.
Ikzelf heb heel lang naar most haunted gekeken op http://www.youtube.com en daarna naar taps op youtube.com , maar als je goed kijkt bij taps, zie je dat het praatgeluid niet klopt met de monden.

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 19:36

je site klopt niet.. Haha! haha most haunted ken ik ook en the ghost hunter ook maar soms weet je niet wat je hiervan kan geloven...

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:44

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:04

Even een vraagje, is het normaal als je filmpjes of films kijk die over geesten gaan dat je dan hellemaal koud krijgt of die rillingen af en toe. Terwijl de kagel brandt.?

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:05

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 03-03-24 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:08

merel_gomez schreef:
ik ga die filmpjes niet kijken, kan der echt niet tegen

Als het te eng wordt, klik ik het er voor weg.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:09

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 03-03-24 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:12

Ikzelf niet. Ik heb een heel erg goede vriend vanwie zijn moeder een kleine 3/4 jaar geleden overleden is.. Door een autoongeluk met paarden. Hij ziet haar soms nu opeens nog staan.. En dan knikt ze hem toe, en dan is ze weg. Ik geloof er dus in!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:14

Pfff. Vraag mij maar niks. Ik heb hele raare dingen meer gemaakt. Maanden lang heeft ern een man op mijn kamer gestaan. En bij mijn zusjes een vrouw. Echt heel creapy.
Ook sliep ik een keer op de kamer van me zusjes. Dus met zijn 3e op een kamer. En toen hadden we ook contact met een entitijd. Die heeft toen heel mijn been open gehaald. Ik bloede als een rund. Sinds die vind ik het alleen maar eng. Maar nogsteeds boeiend.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:16

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:20

mememe schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=fpElR_6v7Zs

Dit filmpje kwam ik net tegen, als je rechts kijkt zie je nog meer filmpjes. Het begin vind ik al eng. Bloos

maar dit is gereconstueert Vork wel op waargebeurde verhalen gebasseert dus maar geheel nagespeeld Knipoog

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:21

Shanna schreef:
mememe schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=fpElR_6v7Zs

Dit filmpje kwam ik net tegen, als je rechts kijkt zie je nog meer filmpjes. Het begin vind ik al eng. Bloos

maar dit is gereconstueert Vork wel op waargebeurde verhalen gebasseert dus maar geheel nagespeeld Knipoog

Dat weet ik maar ze maken het zo echt en dan kan ik niet stoppen te kijken, ik moet wel van mezelf , Verdrietig

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:22

.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:27

mememe schreef:
Even een vraagje, is het normaal als je filmpjes of films kijk die over geesten gaan dat je dan hellemaal koud krijgt of die rillingen af en toe. Terwijl de kagel brandt.?

Dit is wel redelijk normaal, heb het zelf ook. Gewoon denk ik van de gedachte alleen al dat het ech 'zou kunnen' zijn.