Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mellamoshan schreef:hmm appart, ook dat je keel dichtgeknepen wordt. klinkt als een rare reactie, maarjah ik ben dan ook geen geest natuurlijk he!![]()
yorin schreef:Ooit gehoort van eng maar waar of scarry but true? dat is ooit eens op tv geweest.. waren onderzoekers ook in een oude gevangenis daar hebben ze appratuur neer gezet om te zien of daar ook geesten waren.. ook hebben ze geluidsrecorder geplaatst laten toen ze terug kwamen was alles vernield en op de tape stond hee krakerig GO AWAY.. heel eng en raar..
mememe schreef:yorin schreef:Ooit gehoort van eng maar waar of scarry but true? dat is ooit eens op tv geweest.. waren onderzoekers ook in een oude gevangenis daar hebben ze appratuur neer gezet om te zien of daar ook geesten waren.. ook hebben ze geluidsrecorder geplaatst laten toen ze terug kwamen was alles vernield en op de tape stond hee krakerig GO AWAY.. heel eng en raar..
Was dat altijd op foxkids, want dat staat me nog wel bij.
Dat ze in de gevangenis waren en dat er een slotenmaker bezig was een deur open te maken. En dat er dan ineens 50 meter van hem vandaan een geest stond, en tegen hem zei GO AWAY, ofzoiets.
Ben benieuwd of daar nog filmpjes van zijn.
yorin schreef:Ooit gehoort van eng maar waar of scarry but true? dat is ooit eens op tv geweest.. waren onderzoekers ook in een oude gevangenis daar hebben ze appratuur neer gezet om te zien of daar ook geesten waren.. ook hebben ze geluidsrecorder geplaatst laten toen ze terug kwamen was alles vernield en op de tape stond hee krakerig GO AWAY.. heel eng en raar..
merel_gomez schreef:ik ga die filmpjes niet kijken, kan der echt niet tegen
mememe schreef:http://www.youtube.com/watch?v=fpElR_6v7Zs
Dit filmpje kwam ik net tegen, als je rechts kijkt zie je nog meer filmpjes. Het begin vind ik al eng.
Shanna schreef:mememe schreef:http://www.youtube.com/watch?v=fpElR_6v7Zs
Dit filmpje kwam ik net tegen, als je rechts kijkt zie je nog meer filmpjes. Het begin vind ik al eng.
maar dit is gereconstueertwel op waargebeurde verhalen gebasseert dus maar geheel nagespeeld
mememe schreef:Even een vraagje, is het normaal als je filmpjes of films kijk die over geesten gaan dat je dan hellemaal koud krijgt of die rillingen af en toe. Terwijl de kagel brandt.?