Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danicque_ schreef:Haha bij ons was het echt chaos (Middelburg). Iedereen werd zomaar geslagem, ik stond met me rug naar de politie toe te bellen en had ook 2 meppen te pakken
Baileys schreef:Danicque_ schreef:Haha bij ons was het echt chaos (Middelburg). Iedereen werd zomaar geslagem, ik stond met me rug naar de politie toe te bellen en had ook 2 meppen te pakken
Nou, echt lachen zeg.....![]()
Als je gewoon op school gebleven was, had je die meppen ook niet gehad.
Wie niet horen wilt moet voelen hè......
http://www.pzc.nl/zeeland/algemeen/2212 ... op-rel.ece
Citaat:Nou, echt lachen zeg.....
CtjeLief schreef:haha ook zoiets 'we leren niets in de lesuren'..
echt zo typerend voor middelbare school leerlingen, en ik moet toegeven, ik riep dat in die tijd ook wel eens, maar als ik nu terugkijk heb ik ZOVEEL geleerd..
Als we het zo moeten geloven, heeft niemand nog school nodig want het zijn allemaal nutteloze uren! Hup laten we demonsteren tegen het GEHELE schoolbestaan..!!! Who needs school anyway?!?!
haha moet er zo om lachen.. sorry hoor..
Citaat:En ik lach net zo hard om burgers als jij
CtjeLief schreef:Citaat:En ik lach net zo hard om burgers als jij
1. Nou dan valt er gelukkig nog wel wat te lachen..En dat de problematiek binnen de jongeren de laatste jaren zo gestegen is, is een feit!
2. Strenger onderwijs en beter toezicht zou een goede invloed kunnen hebben hierop..En dat er leraren soms niet bevoegd zijn voor lessen, dat gebeurde altijd wel al, ook in mijn tijd..
Het is nooit goed.... toch?
Citaat:en het uit eigen initiatief goed kan interpreteren
Citaat:Ik hoor namelijk alle beroepsbevolking zeuren over de hoge premies, belastingen enzovoorts, maar die durven niks te doen, en er zal dus ook niks gebeuren.
Citaat:De landelijke scholierenstaking is vrijdagmorgen op een aantal scholen uit de hand gelopen. In Raamsdonksveer heeft de politie drie leerlingen van het Dongemond College opgepakt vanwege openlijke geweldpleging. De drie 15-jarige jongens zouden een bus hebben vernield.
CtjeLief schreef:Citaat:Nou, echt lachen zeg.....
Ik denk dat zij dit sarcastisch bedoelt