Wakeuplight wie heeft het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Rosanna

Re: Wakeuplight wie heeft het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 23:50

Ethelate @
Ik hoop dat die wel blij is
maar het licht denk ik wel aan de persoon zelf?
ben benieuwd! en anders heb jij er 1tje Knipoog

Ik kan zelf ook egt niet wakker worden
als me wekker gaat dan zet ik hem uit zonder dat ik het door heb hierdoor zo vaak te laat op school gekomen
nu maak me moeder me wakker om kwart voor 7 dan doet ze om 7 uur de lamp aan en dan ben ik heel erg boos en ga ik onder me dekkens ligge dan gaat om kwart over 7 me wekker en dan kom k bove de dekens te voorschijn en om half 8 ben ik eindelijk uit me bed in de zomer heb ik er geen las van maar in de winter wel
ik had dit nog niet gezien ik ga het is met me ouders overlegge
zijn er nog mense die net zo erg zijn als mij?
die het wel geholpen heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 00:24

je vriend denkt gewoon dat jij de afgedankte van je broer hebt gegeven Tong uitsteken haha, nee hoor.

fantastisch topic dit! ik ben ook een hardnekkige verslaper, en hier staan wel wat leuke ideeen tussen Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 18:41

Hmm, dat hoop ik toch niet. Hij weet wel dat ik het cadeau al weken in huis heb dus hopelijk snapt hij dat wel Tong uitsteken
Hij hoeft pas zaterdag weer vroeg op maar voor die tijd zal hij hem vast wel testen Haha!

Qnorp

Woonplaats: Eindhoven, Noord Brabant, Nederland, Europa, Wereld, Universum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 19:42

mijn vriendin heeft die sinds sinterklaas en ze is sinds sinterklaas al 8 keer verslapen Vingers aflikken

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:19

vorig jaar had ik een gewone lamp op een tijdklok staan alleen die tijdklok ging stuk Zij zijn groot en ik is klein! toen kocht ik een nieuwe tijdklok, maar die deed de hele tijd tikkerdetikkerdetik...

Nu heb ik echt moeite met opstaan Boos! zonder die lamp dus ook maar een WUL besteld Haha!

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 22:37

Ik krijg er 1 voor kerst! Ben benieuwd. Als het werkt, zullen de leerlingen die ik het eerste uur heb blij zijn Clown

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 08:29

Ik heb hem gisteren gekregen! Alleen omdat ik wilde uitslapen vandaag had mijn moeder hem getest. Bloos Nou ik werd al wakker door die vogels Clown

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 17:27

Morgenvroeg doorstaat de wekker de vuurproef... ik heb hem nu al sinds sinterklaar maar moet morgen om 5.45 eruit omdat we kerst bij opa en oma in Duitsland vieren... en aangezien ik gesloopt ben van school de fgelopen weken ben ik echt benieuwd of morgen de eerste keer wordt dat ik om kwart voor 6 fris en fruitig naast m'n bed sta Nagelbijten / Gniffelen

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 21:11

Ik heb er nu ook 1, alleen hem ik hem op de radio gezet, maar ik word er (tot nu toe) wel wakker van!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 21:12

ik heb m besteld!!! Kan bijna niet wachten tot ie binnen is Cool

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 08:35

Ik ben al wakker vóór het geluid gaat Bloos Ik heb hem nu 2x gebruikt en tot nu toe merk ik wel verschil. Ik word rustiger wakker en snooze niet meer Clown
Als de vogeltjes gaan fluiten dan stap ik uit bed... Ik ga vanavond alleen wel ff de lichtsterkte minderen, ik word nl al vrij snel wakker door het licht Cool en dan duurt t (voor mijn gevoel) nog vrij lang voor het geluid aangaat

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 09:38

Het maakt nog al uit wat voor kamer je hebt. Ik logeerde in eerste instantie bij mijn ouders op een hele grote zolderkamer zonder gordijne dan moet hij op maximaal licht en dan nog een vrij hard geluidje. Nu in mijn eigen huis heb ik een kleine witte kamer met luiken en kreeg ik (zoals ook in de gebruiksaanwijzing staat) hoofdpijn op hoge lichtsterkte. Het was heel typisch. Zowel mijn vrien als ik werden allebij met hoofdpijn wakker. Nu staat hij een stuk zwakker en het geluidje heel zacht. Vandaag werd ik voor het eerst van het licht wakker ipv het geluid.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 12:19

Ik heb hem gekregen van mijn vriend. Go jij! Go jij!

Weliswaar was ie niet leverbaar (en kreeg ik de doos van de WUL van zijn moeder), maar dat mag de pret niet drukken. Vrijdag komt hij binnen en ik heb de versie met radio.

Ben echt benieuwd. Ja

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 12:50

Ik heb m ook gekregen laatst, hij werkt wel Tong uitsteken Maar die geluidjes zijn wel irritant opzich, & zonder geluid ben ik bang dat ik door het licht heen slaap, dus tsjaa Tong uitsteken

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 13:04

Ilsemarie schreef:
Morgenvroeg doorstaat de wekker de vuurproef... ik heb hem nu al sinds sinterklaar maar moet morgen om 5.45 eruit omdat we kerst bij opa en oma in Duitsland vieren... en aangezien ik gesloopt ben van school de fgelopen weken ben ik echt benieuwd of morgen de eerste keer wordt dat ik om kwart voor 6 fris en fruitig naast m'n bed sta Nagelbijten / Gniffelen

Ik stond 5 minuten later fris en fruitig naast mijn bed Haha!
Kortom... dat ding gaat nóóóóóóit meer weg! M'n moeder schrok zowat dat ik zo vrolijk en actief was gisterochtend Haha!

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 13:27

Ilsemarie schreef:
Ilsemarie schreef:

Ik stond 5 minuten later fris en fruitig naast mijn bed Haha!
Kortom... dat ding gaat nóóóóóóit meer weg! M'n moeder schrok zowat dat ik zo vrolijk en actief was gisterochtend Haha!

Ik kan niet wachten totdat ik hem heb, ik druk me gewone wekker in me slaap uit en roep tegen me ouders dat ik eruit kom terwijl ik dat zelf niet eens door heb Vork

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 21:58

NOu ik heb hem ook sinds gisteren. Vanmorgen dus voor het eerst getest. Ik werd al elk uur wakker om te kijken hoe laat het was. Wilde graag weten of die werkte en hoe die werkte Clown Ik ben er tevreden over en werd heel relaxed wakker met de vogeltjes Clown

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 22:07

Nou knoop doorgehakt en heb hem ook besteld!!

Ben erg benieuwd.. als het extreem is heb ik wel een half uur nodig om wakker te snoozen.... Ik kan niet wachten!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 22:09

Ik had hem besteld bij bobshop.nl en hij zou vandaag komen, maar ik ben de bezorger misgelopen! Verdrietig
(Ik woon op een grote stal, dus is niet aanbellen en ik sta er)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 18:46

ik heb de laatste tijd wat ellende gehad met bestellen via i-net dus ik heb hem vanmiddag gewoon in de winkel gekocht.... ben benieuwd of ik morgenochtend wat minder als een zombie rondloop de eerste uren.......

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:33

wat is dat?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:21

Ik heb vandaag de krekels geprobeerd, dat vond ik helemaal niets. Ook helpt het niet zo erg als ik aan de andere kant lig. Dan ligt mijn vriend er voor en dringt het niet tot me door. Hij wordt er echter wel mega wakker van (maar die had daarvoor ook nooit problemen) en begint me er dan vanzelf wel uit te duwen. Maar dat is toch minder ideaal.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:58

ik schrok me kapot van die 2 lichtflitsen een half uur voor ik de wekker had ingesteld, stond meteen naast m'n bed..... zal wel een kwestie van wennen zijn (hoop ik)
De vogeltjes heb ik niet eens afgewacht, toen was ik er al uit...... gisteren toen we de wekker probeerden werd 1 van mijn katten helemaal gek van die vogeltjes Clown

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:07

No Cheer die van mij is nog steeds niet binnen....

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:15

Morrie schreef:
ik schrok me kapot van die 2 lichtflitsen een half uur voor ik de wekker had ingesteld, stond meteen naast m'n bed..... zal wel een kwestie van wennen zijn (hoop ik)
De vogeltjes heb ik niet eens afgewacht, toen was ik er al uit...... gisteren toen we de wekker probeerden werd 1 van mijn katten helemaal gek van die vogeltjes Clown

lichtflitsen? Volgens mij is dat niet de bedoeling.