Ook ik ben trouwens de gehele dag ingelogt geweest op Bokt. Daar de PC de gehele dag aanstaat. Maar dat betekent ook niet dat ik de gehele dag voor de PC zit en dat hebben misschien wel meer mensen. Als ik thuis bezig ben moet ik tussendoor steeds pauze houden dan is het lekker ontspannend om even te bokken met een kop Thee. Even aan wat anders denken als aan pijn. Denk dat juist daarom veel Chronische zieken daardoor vaak op Bokt zijn.
Bij de ARBO dienst zijn ze toch een beetje komisch. Mijn vader die al jaren WAO heeft door een zwaar ongeval. (Verbrijzelde knie, zo goed als blind, uitval van arm en hand, chronische maagzweer enz.)wilden ze weer aan het werk hebben. maar konden niks vinden. Mij wilde ze ook weer aan het werk hebben maar niemand wilde me hebben volgens hun. (Hadt toen binnen een week zelf een baan gevonden maar ja.) Die doen ook maar net dat wat hun uitkomt. ben het met je eens dat inderdaad er veel mensen van profiteren en die maken het kapot voor de mensen die inderdaad wat hebben.