Vriendje is aangeklaagt..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Vriendje is aangeklaagt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:47

Wat lique zegt is inderdaad waar. Ik heb het helaas zelf ook mee moeten maken dat een dader vrij werd gelaten omdat er geen voldoende bewijs was. Dat wil echter nog niet zeggen dat de persoon het ook niet heeft gedaan, maar het moet wel aantoonbaar zijn.

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:47

maar toch heel veel sterkte gewenst

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 18:50

Heel veel sterkte!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 19:15

Niet altijd, hier kun je wel degelijk op verachtmaking ge arresteerd worden Lachen
Hier heb je geen sluitend forensisch materiaal nodig, wat voor en nadelen heeft. Maar het zit raar in één, over de justitie kan je dagelang bezig zijn

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 19:58

Jolliegirl schreef:
dan is het wel zo fatsoenlijk dat even te melden Lachen

Dat meen je toch niet serieus?? Dus als je een topic begint ben je het aan het 'Boktvolk' verplicht te berichten?? Kom op zeg! Gestoord
Fatsoenlijk is: er niet over te speculeren / veroordelen / naar te vragen maar gewoon afwachten!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 22:52

Tja, maar anderzijds... Als je je hele verhaal deelt met anderen, dan is het wel zo netjes om te vertellen hoe het is afgelopen. Iedereen heeft met haar meegeleefd. Begin er dan gewoon niet over...

Overigens komt ze wel online, alleen reageerd ze niet. Ik vermoed dat ze dus wel het topic bijleest. Waarom ze dan niet verteld of alles wel of niet goed is afgelopen is me een raadsel.

Ze is niet met naam en toenaam genoemd, dus het kan verder ook geen kwaad...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 23:14

sflj schreef:
Jolliegirl schreef:

Dat meen je toch niet serieus?? Dus als je een topic begint ben je het aan het 'Boktvolk' verplicht te berichten?? Kom op zeg! Gestoord
Fatsoenlijk is: er niet over te speculeren / veroordelen / naar te vragen maar gewoon afwachten!

mensen leven mee!
meld dan op zn minst iets van : ik mag /wil niets meer zeggen!

Ik vind het belachelijk als mensen aandacht krijgen, en vervolgens niets meer laten horen!
hoe jij in elkaar zit wil ik niet weten, jij vind dit blijkbaar dood normaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 00:10

Ik zou het op zijn minst gepast vinden enige reactie te geven,al was het maar dat ze geen zin/behoefte meer heeft er iets over te vertellen.
Wat de uitkomst ook mag zijn voor joe en je vriend,ik wil je sterkte wensen. want alleen al deze week is zwaar voor je geweest,ongeacht hoe alles nu verder zal gaan.

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 06:04

nou ja wat voor een reacties zijn dit nou!?
Denk je nou echt dat ze denkt goh laat ik lekker even op bokt mijn verhaal af maak, terwijl ze zich helemaal poedersuiker voelt? Ik denk dat ze zich echt niet prettig voelt.
Heb gedult. Steun haar liever

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 08:37

katiavl schreef:
Matsjo schreef:
Hahahaha.... Ja Nagelbijten / Gniffelen ROFL Geweldige opmerking Lachen!

Tis maar wat je grappig vind, je kan ts niet verplichte, al zou het leuk zijn dat ze iets laat weten omdat iedereen wel meeleeft en bezorgt is geweest.

Ik vind het een geweldige opmerking van Russel, ze slaat de spijker op de kop. Het is toch zo dat er onwijs veel wordt gezegd dat vriendlief het waarschijnlijk toch wel heeft gedaan, laat ze niks horen en dan wil ze opeens haar ongelijk niet terug geven. Ik vind dit hele verhaal niet grappig :S, ik vind veel reacties 'stom' en die van russel lekker verhelderend.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 08:48

Er wordt nergens gezegd dat het vriendje schuldig is. Alleen dat ze er rekening mee moet houden dat dat wel eens zou kunnen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 09:01

En wat als ze hier meld dat het vriendje schuldig is? Dan komt het sensatiebelustte boktvolk om hier even haarfijn te vertellen wat een enorme stuk straatvuil hij is, ze reageerd niet meer en zal daar wel een reden voor hebben ongeacht of haar vriend schuldig of onschuldig is.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 09:04

ongeacht de ujitspraak wens ik de ts heel veel sterkte, want ze zal het ongetwijfeld niet makkelijk hebben

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 09:29

slimmerik schreef:
Er wordt nergens gezegd dat het vriendje schuldig is. Alleen dat ze er rekening mee moet houden dat dat wel eens zou kunnen.

Inderdaad, maar mensen willen blijkbaar iets anders lezen, en weer sensatiebelust boktvolk schreeuwen, het is maar wat voor hobby je hebt zeker.
Ik snap niet dat die berichten dan weer veel toevoeging hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 11:08

sflj schreef:
Jolliegirl schreef:

Als je een topic opent waarin je het hele hebben en houwen van een 11 jarig jongetje te grabbel gooit, vind ik het wel zo netjes even te melden of die beschuldigingen terecht of onterecht waren ja!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 11:12

edit: de Quote eruit gehaald, dit ging niet goed

Kom zeg, Ts wil even haar ei kwijt en de 11jarige jongen is voor niemand bekend hier op bokt, toch ?
Ik vermoed dat Ts moeite heeft met reageren gezien alle reacties en oordelen, het zal al moeilijk genoeg zijn voor haar, bij goed nieuws hadden we allang wat gehoord.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 11:14

garny95 schreef:
het zal al moeilijk genoeg zijn voor haar, bij goed nieuws hadden we allang wat gehoord.

Ja Ja Ja

Maar het zou haar sieren als ze dat kenbaar maakte.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 11:56

Ik zou het heel goed begrijpen als ze dat niet doet, ze is ons geen enkele verantwoording schuldig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 12:11

Maar als vriendlief schuldig is zou het wel zo netjes zijn de beschuldigingen richting neefje te rectificeren. Zo moeilijk is het niet om dit jochie te achterhalen, regio Almelo.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 12:27

Ochjemig wat een verhaal zeg. Waar ik vooral van schrok is dat de moeder baby's verkocht??? dat houd in dat het milieu verrekte verrot moet zijn geweest voor dat neefje, net als diezelfde moeder met haar rare fratsen met dr kerels..vind het niet vreemd dat het neefje zulk gedrag vertoonde vanaf jongs af aan..vind het dan ook niet vreemd dat zijn hele leven om seks gaat, want beter weet hij niet, dus ermee chanteren is dan ook logisch in zijn geval..
Dat je vriend zolang werd vastgehouden vind ik alleen maar goed. Voor jou en je vriend enorm vervelend en naar, maar er zijn genoeg verhalen waarin de kinderen niet serieus genomen werden, terwijl er van alles aan de hand was. Dat neefje zal dus behoorlijk wat dingen hebben verteld waardoor het noodzaak was om alles verder te onderzoeken, dat zijn ze verplicht, maar vooral als er ook vragen zijn gekomen.

Ik hoop ontzettend voor je dat alles positief is afgelopen, anders heb je een hoop te verwerken, want zoiets is niet zomaar iets he.
Mocht je vriend toch iets hebben uitgevoerd wat n iet in de haak is, dan wens ik je alle sterkte van de wereld en hoop ik dat je vriend goede hulp krijgt, maar dat neefje ook.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 13:36

En toch ben ik benieuwd naar een update van de TS Clown Positief of negaties.. ik wil het weten. (uiteraard hoop ik positief voor TS Knipoog )

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 15:14

slimmerik schreef:

Waar, maar er wordt meer gezegd dat vriendje schuldig is dan onschuldig. Dat vind ik niet kunnen, ik vind niet dat het normaal is dat dit meisje haar verhaal gewoon even kwijt wil en dan best harde dingen over haar heen krijgt. Natuurlijk KAN het zijn dat hij schuldig is, maar hij kan ook ONSCHULDIG zijn maar op bokt gaan mensen gelijk van het negatieve uit en dat vind ik in de geval erg kwetsend voor Ts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 15:29

Nou dat Ts anders ook, en dan wel lekker flink tegen een 11 jarig kereltje. En ik heb zomaar het gevoel dat ze daarmee vreselijk fout zat Lips are sealed

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 15:51

ik vind maar dat is mijn meding dat het wel zo netjes is om te vertellen wat er nu allemaal aan de hand is .want nu gaan de mensen zelf dingen verzinnen. Lachen en dat is niet de bedoeling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:09

ik hoef niet eens te horen hoe&wat.
dat gaat ons ook geheel niets aan.
Ik hoop gewoon op enig teken van leven,al zou ze het topic maar laten sluiten of melden dat ze er geen zin meer in heeft.
Wat ik me overigens prima kan voorstellen,gezien enkele reacties hier.