Wel fijn dat ze je nachtrust nu niet meer zo verstoren, maar ja het blijft natuurlijk mateloos irritant lijkt mij. Als ik het bij mezelf na ga dan ga ik me al meer en meer irriteren als ik me ergens aan irriteer (gelukkig heb ik niet zulke buren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britty schreef:... en ze allerlei kreunende geluidjes maakt als we per ongeluk eens beiden in de achtertuin zijn. Ik weet zeker dat ze dan geen sex heeft, althans in ieder geval niet met buurman, want die komt dan een half uur later doodleuk thuis van zijn werk.
To be continued..... (of zoiets)
anneliesdj schreef:Overigens, als de andere buurman het ook kan horen zou ik hem eens vragen of hij ook eens naar de politie wil bellen, hoe meer mensen er klagen hoe meer kans dat oom agent eens aan de deur komt.
anneliesdj schreef:Britty schreef:... en ze allerlei kreunende geluidjes maakt als we per ongeluk eens beiden in de achtertuin zijn. Ik weet zeker dat ze dan geen sex heeft, althans in ieder geval niet met buurman, want die komt dan een half uur later doodleuk thuis van zijn werk.
To be continued..... (of zoiets)
turbotinker schreef:Hahahaha.... *kruipt weer op stoel*
Heb het hele topic gelezen,goed leedvermaak,maar ook erg herkenbaar!
Onze buren zijn precies zo,en een stapje verder...
Tijdens onze kennismakings-barbeque kroop de buurman onder de tafel om te kijken of ik een slipje aanhad,vroeg de buurvrouw of ik ook een vibo had en of we ook anale sex hadden :oo
Vervolgens wilden ze weten of wij hun konden horen,zo ja,of wij dat spannend vonden.
Toen ik schoorvoetend zei dat hun geluid niet te missen is werd ons gevraagt of we eens op de muur wilden bonzen als ze 'bezig' waren.Zo wisten ze dat wij meeluisterden,dat vonden ze spannend...
Dat was de eerste en laatste barbeque met onze nieuwe buurtjes
(die overigens nog even luidruchtig zijn als altijd...)
Nikka schreef:turbotinker schreef:Hahahaha.... *kruipt weer op stoel*
Heb het hele topic gelezen,goed leedvermaak,maar ook erg herkenbaar!
Onze buren zijn precies zo,en een stapje verder...
Tijdens onze kennismakings-barbeque kroop de buurman onder de tafel om te kijken of ik een slipje aanhad,vroeg de buurvrouw of ik ook een vibo had en of we ook anale sex hadden :oo
Vervolgens wilden ze weten of wij hun konden horen,zo ja,of wij dat spannend vonden.
Toen ik schoorvoetend zei dat hun geluid niet te missen is werd ons gevraagt of we eens op de muur wilden bonzen als ze 'bezig' waren.Zo wisten ze dat wij meeluisterden,dat vonden ze spannend...
Dat was de eerste en laatste barbeque met onze nieuwe buurtjes
(die overigens nog even luidruchtig zijn als altijd...)
O my godWat moet je daar nu voor antwoord op geven?
sflj schreef:Tja, ik zou het eerst een proberen met te zeggen dat ze soms wat luidruchtig zijn. Als het zo blijft kun je altijd nog zeggen dat dat met name tijdens de sex is!
dierfysio schreef:haha, toen wij kwamen wonen waar we nu wonen, vroegen de buren gelijk of we al gordijnen hadden, met name boven...
dus wij: huh? hoezo?? wat bleek: de vorige bewoners hadden die tijden niet gehad, en juist: de hele buurt kon meegenieten van hun 'shows'.![]()
leuk hoor, dat ze elkaar zo lief vinden, maar daar hoeft een ander niet van mee te hoeven 'genieten'
Hier moet ik toch even op reageren!
Ik doe in mijn huis wat ik wil (misschien wel met en zonder de gordijnen open.)
Als de buren zich eraan storen, kijken ze toch niet?
Iris82 schreef:Je zou het mee maken zeg!!
Ik zou wel een tegenaanval inzetten, maar dan iets heel constants. Bijvoorbeeld iedere keer die cd van K3 erin.
Niet iedere keer afwisselen en niet steeds raardere dingen bedenken. Maar laat ze maar merken dat je het hoort. Voor de aanwezige vrienden lijkt me een K3 cd als achtergrond muziekje nou ook niet echt opwindend..
_loekie_ schreef:Omaaa's aan de top!
Tieme schreef:_loekie_ schreef:Omaaa's aan de top!
Nee, Oya lele![]()
Oya lele ik voel me plots weer zo oya lele
Doe het nog een keer zo oya lele
Zing met ons mee
Oh ja
Oh jee
Leven is een feest
Elke dag weer een nieuw avontuur als je bij me bent
‘t leven is een feest
en mijn hart staat in vuur en vlam als je mij verwent
Oh jeee oya lele
Ik geef je een stiekeme zoen
Oh jeee oya lele
En niemand die merkt wat we doen
![]()
Faelivrin schreef:Het opnemen is inderdaad wel een goed idee, wel eerst vooraf bij de politie vragen of dat niet een geval van 'misdaad' is (ongevraagt iemand 'opnemen'.)
sflj schreef:Waarom niet? Kan ik t helpen dat zij kinderen hebben?
Als ik in m'n eigen huis al niet kan doen wat ik zelf wil...
Ik woon vrijstaand, en ben niet zo exhibisionistischmaar ga zéker geen rekening met de buren houden, in m'n eigen huis hoor! Doe wat ik wil!